נשים מובילות: ד"ר להבית אקרמן

דר-להבית-אקרמן-מומחית-לרפואת-עור-צילום-דל-הדנ)
|

לקראת יום האישה הבינלאומי אנו מגישים לכם סדרת כתבות על נשים מובילות וחזקות בתעשיית האופנה והביוטי. ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ובעלת רשת קליניקות לטיפולים אסתטיים. כתבה ראשונה בסדרה

קוסמטיקה-דר-להבית-אקרמן-מומחית-לרפואת-עור-צילום-דל-הדני-(4)
דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. צילום: דל הדני

מאת: אפי אליסי – Fashion Israel


תפקיד: מומחית לרפואת עור, בעלת רשת קליניקות לטיפולי עור, אנטי אייגינג ולייזר, יועצת מדעית למותגי לה רוש פוזה, ווישי וסרווה, ומנהלת מחלקת עור בשירותי בריאות כללית. 

מצב משפחתי: נשואה + 4

קריירה: סיימה לימודי רפואת עור  באוניברסיטת  ת"א ואחכ התמחות בבית-חולים בילינסון. את ההתמחות סיימה לפני 15 שנים ומאז  עוסקת בשלל טיפולי בעיות עור- רפואיות ואסתטיות. 

בארבעת הקליניקות שבבעלותה ניתן למצוא את המגוון הגדול ביותר בישראל של פתרונות טכנולוגיים, לא ניתוחיים, לכל בעיה שקשורה להזדקנות/בעיות עור.

מייד לאחר ההתמחות החלה לעבוד ד"ר אקרמן ביחידת הלייזר בבית חולים השרון ומשם צמחה אהבתה הגדולה לטכנולוגיות ופתרונות לא ניתוחיים. את הקליניקה הראשונה הקימה לפני 15 שנים, ומאז התרחבה לעוד 3 סניפים.

טיפולים אסתטיים-דר-להבית-אקרמן-מומחית-לרפואת-עור-צילום-דרור-איתן-(6)
ד״ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. צילום: דרור איתן

"וכן, יש מחיר עצום שצריך לשלם בדרך למעלה כי אין ארוחות חינם וצריך להיות מודעים לכך- ולא לפחד כי זה אפשרי על אף הקשיים."

ד"ר להבית אקרמן

במקביל עבדה במכבי שירותי בריאות ובשירותי בריאות כללית – וכעת כבר מעל עשר שנים מנהלת את מחלקת העור בקופח כללית (סניף רוטשילד).  ד"ר אקרמן רוצה להמשיך ולשלב בין רפואה ציבורית ופרטית  ולהמשיך לייעץ  למותגים  מובילים שלהם מחקר ופיתוח.   כמו כן   להמשיך להרצות בתחום העור בארץ ובעולם. 

"אנחנו עובדים יחד – וככה מצליחים וצומחים"

ד"ר להבית אקרמן: "חינכו אותי שהכל אפשרי. ואכן – אני באמת מאמינה שהכל אפשרי אם מספיק מנסים, מתאמצים (מאד) ולא מוותרים (כמעט אף פעם). זה לא סתם קלישאה. בניתי משפחה וקריירה במקביל (שני ילדים נולדו בלימודים אחד בהתמחות ואחת מייד בסיומה) ובמקביל לגידול המשפחה בניתי את הקריירה לאט ובנחישות. ולא – זה לא קל.

אפשר להיות אמא מעורבת בכל פרט (נכון – זה דורש לוז נוקשה וארגון – אבל אפשרי), ואפשר במקביל להצליח לבנות קריירה מוצלחת – הכל עניין של ארגון, של השקעה של 200% מעצמך ודרייב.

ביוטי-דר-להבית-אקרמן-מומחית-לרפואת-עור-צילום-דל-הדני
דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. צילום: דל הדני

"כשיש את האש שבוערת מבפנים ככה מצליחים. כמו כן אני מאד מאד מאמינה בעבודת צוות- יש לי צוותים קבועים (של נשים) שעובדים איתי שנים."

ד"ר להבית אקרמן

"חינכו אותי שהכל אפשרי"

אנחנו צוות – הן לא העובדות שלי – אנחנו עובדים יחד – וככה מצליחים וצומחים. אין כמןו נשים- זה זן הרבה יותר מתוחכים- עם אנטיליגנציה רגשית ופחות אגו מה שבדכ שבדכ חסר אצל גברים אני חושבת שכאישה (בייחוד כזו שעובדת מרבית היום עם נשים)- יש לי יכולת להתחבר, להבין, להכיל ולהיות אמפטית אך יחד עם זאת מקצועית וחדשנית- וזה הסוד.

אנטי אייגינג-דר-להבית-אקרמן-מומחית-לרפואת-עור
ד״ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. צילום: דרור איתן

עוד דבר חשוב: זה חדשנות. בתחום שלי |(ולדעתי בכל תחום) חשוב כל הזמן להתקדם ולהתפתח- אחת הולכים אחורה. אסור לפחד משינויים, מחדשנות, מלנסות דברים לא מוכרים- ככה צומחים עוד ועוד ובנוסף ככה ניתן להעניק את הפתרונות היעילים והחדשניים ביותר.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

תגובות פייסבוק