נתנאל אטיאס אנדרוגיני

נתנאל איטאס-3
|

נתנאל אטיאס, 27, בלילה יוצאת ממנו נתנאלה, חיית לילה מהממת וביום נתנאל האנדרוני המעודכן שנהנה לעסוק באופנה ובעיקר איפור ושיער לכלות

נתנאל איטאס-2
בגדים: קסטרו

מאת: אפי אליסי
צילום: רפאל לוי ומיכאל שפושניק
סטיילינג: נדב אליהו
איפור ועיצוב שיער: נתנאל אטיאס

נתנאל איטאס-1
בגדים: קסטרו

מה זה אנדרוגיני בעניך
"לחיות שני אנשים בגוף אחד להיות בטוח ושלם עם עצמך".

מתי הרגשת שאתה שונה מאחרים
"תמיד ידעתי שאני משהו אחר, משהו שונה. זה התברר בגיל ההתבגרות, אבל מאז שאני מכיר את עצמי ידעתי שאני משהו אחר. לא ראיתי את עצמי כשוני. שוני זה בעיני המתבונן. כל אחד יכול להיות שונה ומוזר. אני הייתי משהו אחר ממה שהם רגילים".

הגדרות
"אני לא בן אדם של הגדרות אני בן אדם של לחיות כפי שאתה רוצה. אין אצלי דבר כזה הגדרות".

נשיות
"בגיל הצעיר ידעתי בדיוק איך להעמיד אותם במקום. בגיל צעיר זה התגוננות בגיל יותר מבוגר אתה לומד לדעת שיש אנשים פתוחים ויש שלא".

המשפחה חיה בשלום עם המיניות שלך
"ברור. בהתחלה כמו כל מה שלא מקובל מתקבל כקוקשי עם הזמן הסביבה הקרובה הפכה לתומכת. זה מתחיל בקבלה העצמית שלך".

כסף
"שיער, איפור, כלות הפקות אופנה".

נתנאל איטאס-4
בגדים: קסטרו

תמיד ידעתי שאני משהו אחר, משהו שונה. זה התברר בגיל ההתבגרות, אבל מאז שאני מכיר את עצמי ידעתי שאני משהו אחר. לא ראיתי את עצמי כשוני. שוני זה בעיני המתבונן. כל אחד יכול להיות שונה ומוזר. אני הייתי משהו אחר ממה שהם רגילים

זה משהו שתמיד חלמת לעשות?
"כן, מגיל מאוד צעיר ידעתי שזה משהו שאני הולך לעשות. הייתי מלביש ומאפשר את כל הצעירות שבשוכנה שלי. מגיל מאוד צעיר עסקתי במקצטע וזה מה שאני יודע לעשות. ידעתי שזה מה שאני אהיה. איפור ושיער זה חלק מהחיים שלי. אם זה שיחת קפה, פתיחת מגזינים כתבות אופנה זה אני זה חלק מהחיים שלי. אופנה זה לא רק גוצי. גם לשים על עצמך ג'ינס ושעון  ושרשרת מגניבה זה אופנה. אופנה זה הדבר העיקרי בחיים שלי".

מה החלום הגדול שלך
"יש לי הרבה חלומות. אני מאמין שהגשמתי חלק מהן, אבל יש לי עוד שאיפות. לפתוח עסק או בוטיק משלי. לעשות דברים מעניינים בחו"ל".

אג'נדה
"הרבה צעירים פונים אליי. מעריכים את הפתיחות שלי ומעריצים את זה.אנשים צריכים להבין שהם הולכים לחיות איך שהם בלי חוקים".

אופנה
"אופנה זה אני. זה חלק מהראיה האופנתית שלי. לא כל אחד מחובר לאופנה מבחינה נפשית. אופנה זה צורך. אופנה זה משהו פנימי משהו שאתה משדר גם בחוץ".

חיי הלילה
"חיי הלילה זה חלק גדול ממני אני פרפורמר. כרגע אני מתעסק יותר בעסק שלי ובחיים הפרטיים שלי. אני מאוד מחובר לחיי הלילה. החזות של קשורה לחיי הלילה. כל העניין הגדול קשור לילה אבל נתנאלה לא צריכה את חיי הלילה כדי להיות מי שהיא".

נתנאל איטאס-6
בגדים: קסטרו

אופנה זה אני. זה חלק מהראיה האופנתית שלי. לא כל אחד מחובר לאופנה מבחינה נפשית. אופנה זה צורך. אופנה זה משהו פנימי משהו שאתה משדר גם בחוץ

נתנאלה
"נתנאלה זו אני. זו הדמות שלי. נתנאל נתנאלה. יש את נתנאל שהוא דמות אנדרוגיני מעודנת עם אטיטיוד שביום יום מתעסקת באיפור ושיער. יש את נתנאלה של הלילה שהיא לובשת שמלות ודברים מהממים. דראג זה משהו אחר. נתנאלה לא צריכה איפור כדי להיות נתנאלה. הלוק ההיסטרי הופך אותה לדמות היסטרית".

ריגושים
"מרגש אותי כל נגיעה בקריירה שלי. כל מה שאני עושה. אם זה איפור שיער לכלות או הפקות אופנה, זה מאוד מרגש ומשמח אותי. ההצלחה מרגשת אותי"

אושר
"אושר בנוי מרגעים קטנים בחיים. אהבה עושה אותי מאושר. כן, גם אהבה לאופנה ולבגדים".

נתנאל איטאס-5
בגדים: קסטרו

 

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק