סאגה. עיצוב לבית

סאגה-03
|

יפו בואכה שוק הפשפשים, כדאי שתאירו עיניכם בחלל החדש שנפתח ברחוב רבי פנחס, סאגה. עיצוב לבית

סאגה. עיצוב לבית

מאת אפי אליסי

סאגה. צילום: איתי בנית
המגע האחרון והמשדרג לעיצוב חלל המגורים והעבודה. סאגה. צילום: איתי בנית

ליאור ימין

אם אתם מזדמנים ליפו בואכה שוק הפשפשים, כדאי שתאירו עיניכם בחלל החדש שנפתח ברחוב רבי פנחס, 'סאגה', חלל תצוגה ומכירה חדש המוקדש לעיצוב פרמיום ישראלי. במקום תכירו את מיטב המעצבים הירשראלים הפועלים בארצנו. יש מי מהם שפרץ דרך והציג בערוכות בארץ ובעולם וכאלו שמצאו דרכם לירידי האמנות. זו אמנות במיטבה. מתקיים דיאלוג מרתק בין העבודות אחת לשניה ובין הצופה והמבקר. שם גם נוצר דו שיח פעיל  הנותן מרחב קיומי ואמנותי. המקום מעניק בית קבע לעיצוב מקומי, ומציע אוסף של פירטי ריהוט ואקססוריז יוקרתיים לבית. מדובר בחלל מעוצב ורחב ידיים, שנפתח בתמיכת משפחת שקל על ידי ליאור ימין (אסופה, 50/70).

סאגה-01
מיטב המעצבים הישראלים הצעירים. סאגה. צילום: איתי בניט

פריטי עיצוב

ב'סאגה' יוצגו לאורך כל השנה יצירות פרי עבודתם של מעצבים ואמנים ישראלים צעירים. בכניסה בקידמת החנות תוכלו למצוא מזכרות, מתנות קטנות, ומיני פריטי עיצוב בטווח מחירים רחב של 100-800 שקל. לצד אלו תמצאו פריטי ריהוט משלים ברמת מחירים שנעה בין 1,200-28,000 שקל.

שון סידס

בין העבודות הבולטות: כורסאות וכיסאות של סטודיו hu.be, שחוקרים בעבודתם את נושא ניצול תוצרי הלוואי של תעשיית מחזור הנחושת. שולחנות ושידות של אריאל צוקרמן וערן שמשוביץ', שעשויים ממשטחי עץ עליהם אמנות רחוב אותנטית. גופי תאורה של אוהד בנית שמטפל בנושא הפשטות שבתנועה במינימום אמצעים.
לבן ברוידא מציע שעון אורלוגין המנציח את מעמד הסקיצה למוצר המוגמר, ורחלי בוקסוים אגרטלי פורצלן אותם יצקה מתבניות בד שתפרה בידיים. שרון סידס, מציגה פריט דקורטיבי לקיר, כשהיא מעבירה דימוי מהטבע על ידי טכניקה ייחודית, בעבודת יד ובהתאמה אישית. עוד בסאגה גופי תאורה מבטון של איתי בראון שעושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות, המשלבות בין עולם יציקות הבטון לבין עולם האור, ופירטי הריהוט של הילה שמיע שמעוצבים בטכניקה חדשנית וסינגולרית, של יציקת אלומיניום על בולי עץ.

סאגה-04
צילום: איתי בנית

פרויקטים אישיים

לסאגה נבחרת מנצחת של מעצבים שעושים כבוד  לעיצוב הישראלי חצידם תוכלו למצוא מתחם קטן ומרכזי המוקדש לתערוכות יחיד שיושקו מידי חודשיים. אמנים ומעצבים יציגו במקום סדרות חדשות, מיצבים ופרויקטים אישיים. במהלך החודשים יולי-אוגוסט, יציג סטודיו מג'נטה תערוכה המשמרת את רוח התצוגה של המותג, כפי שנערכה במסגרת שבוע העיצוב של מילאנו- 2015. הסטודיו ישיק לראשונה בישראל, את מנורת ז׳אן.

סאגה-02
מתוך אהבה. ליאור ימין. צילום: איתי בנית

ליאור ימין הקים את אסופה בשנת – 2012 (יחד עם חבר נעוריו תומר רוט, שפנה בשנת 2013 לדרך אחרת). לאחרונה הצטרפה לאסופה גם 50/70 – חנות און ליין לכרזות של אמנים ומאיירים ישראלים. ימין, מעצב תעשייתי (בוגר HIT (2011, פועל מתוך אהבה והכרה מעמיקה של תחום העיצוב הישראלי, ושל היוצרים הפועלים בו.

סאגה
חלל חדש לאמנות ועיצוב
רבי פנחס 4, שוק הפשפשים יפו
א'-ו' 10:00-16:00
פתיחה חגיגית לקהל הרחב: יום חמישי ה – 9 ביולי בשעה 20:00

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

סאגה. עיצוב לבית

תגובות פייסבוק