סבון עם ניחוח לכל מצב רוח

סדרת הסבונים הריחניים של ללין. צילום: יח״צ
|

סבון עם ניחוח – אין דבר יותר חלומי מלחזור הביתה אחרי יום ארוך, להיכנס למקלחת ולנקות עצמנו מחוויות היום שעברנו, בעזרת ניחוח מענג שיכין אותנו להרפתקה הבאה: דייט, בילוי עם החברות, אירוע משפחתי וסתם יציאה ספונטנית. הכנתי לכן 8 ניחוחות שיכניסו אתכן למצב רוח המתאים לבילוי המועדף עליכן

ללין - סבון מוצק עם ניחוח - Fashion Israel - מגזין אופנה
סדרת הסבונים הריחניים של ללין. צילום: יח״צ

מאת: ליאת בר מערוץ Loli Bell

חייבת לחלוק איתכן סוד קטן! מכירות את אלו שלא יכולים לפתוח את היום בלי הקפה שלהם בבוקר? אז אצלי זה בדיוק הפוך. אני לא יכולה לסגור את היום שלי בלי מקלחת מענגת שתשטוף ממני את היום שעברתי ותכין אותי לבילוי המועדף עלי בסופו.

בין אם מדובר בדייט, בילוי עם חברות, מפגש משפחתי או יציאה ספונטנית – את זה עדיין לא החלטתי. מה שבטוח אני יודעת מהו הסבון שיהפוך את המקלחת לאידיאלית עבורי, כזו שתיתן לי מצב רוח להמשך הערב. ומה איתכן? איך אתן אוהבות לסגור את היום שלכן?

*כדי להגיע למוצר עצמו, רק הקליקו על התמונה והזמינו.

ליאת בר, ללין, Loli Bell, מגזין אופנה, מגזין אופנה ישראלי, אופנה, Efifo, Fashion, Fashion Magazine 1

דייט עם הקראש

אז חזרתן הביתה והוא בדיוק התקשר? שאל אם בא לכן לצאת לשתות משהו ושהוא יאסוף אתכן ב-20:00? זה בדיוק הזמן לחזור הביתה ולהתענג על מקלחת עם ניחוחות שיוציאו מכן את הצד החושני שלכן.

ללין. Musk. סבון מוצק 100 גרם . צילום: יח״צ
ללין. Musk. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

בשביל זה תצטרכו את הסבון של ללין בניחוח MUSK בעל ריח עמוק עם נוכחות אצילית אך כמובן מסתורית, בדיוק מה שתרצו לשדר בדייט החלומות.
ואם דווקא חושניות זה פחות אתן, ואת הצד החצוף שלכן תרצו להבליט, ניחוח Frozen Pear הוא הניחוח בשבילכן. סבון בעל ניחוח קייצי ומרענן בזכות נגיעות של אגס עם פלפל ורוד, מנדרינה ירוקה ומגנוליה.

ללין. Frozen Pear. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Frozen Pear. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

קורעת את העיר עם החברות

אחד הבילויים המועדפים עלי אישית הוא עם החברות הכי הרפתקניות שיש. בילוי כזה דורש אמבטיה עשירה בניחוחות מקפיצים ואנרגטיים, בדיוק בשביל זה יש לי שתי הצעות – סבון למצב רוח אקזוטי בניחוח MONOI, שיתן לכן תחושה שקפצתן לאי אקזוטי עם הניחוח הארומטי המענג שלו או סבון למצב רוח הרפתקני בניחוח VANILLA PINK PEPPER, שיעורר בכן את החשק לצאת למסע הרפתקני ברחבי תל אביב בזכות השילוב בין גרגרי הפלפל והווניל המצויים בו.

ללין. Monoi. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Monoi. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Vanilla Pink Pepper. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Vanilla Pink Pepper. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

אירוע משפחתי

יציאה לאירוע משפחתי דורש מאיתנו להתכונן לכל התרחישים – מפגש עם הדודה המלחיצה לצד התקלות בשכן החתיך. כדי להיות מוכנה לכל מפגש, סבון שיוציא ממני את האלגנטיות שבי הוא הבחירה המועדפת.
אמבטיה בניחוח VANILLA PATCHOULI, שילוב של קוקוס וניל ופטצ'ולי שיאפשר חגיגה של חושניות ואלגנטיות באמבטיה.

ללין. Vanilla Patchouli. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Vanilla Patchouli. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

ואם כבר להתפנק, אני מציעה לשלב ניחוחות ולהוסיף לחגיגה גם קצת מצב רוח חגיגי באמצעות סבון בניחוח VIOLET AMBER. ניחוח אלגנטי ומתוחכם של אמבר ויסמין.

ללין. Violet Amber. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Violet Amber. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

בבר השכונתי עם החברה

ואם אתן דווקא מעדיפות יותר בילויים רגועים ומשוחררים עם החברה בבר השכונתי או בבית שווה של אחד החברים, אין כמו ללכת על ניחוח משחרר בריח CHERRY BLOSSOM. ניחוח דובדבן שיבשר על בוא האביב ויקפיץ לנו את מצב הרוח.

ללין. Cherry Blossom. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Cherry Blossom. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

ואולי דווקא ניחוח עם מצב רוח ספורטיבי כמו סבון בריח OCEAN יעשה גם את העבודה. ניחוח שירעיף עלינו עננות צלולה, בריזה ותחושה פרישית.

ללין. Ocean. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ
ללין. Ocean. סבון מוצק 100 גרם. צילום: יח״צ

אז לא משנה איזה בילוי מחכה לכן בסוף היום

גם אם בסוף תבחרו לסיים אותו לבד מול סרט או תכנית אהובה, כל יום הוא סיבה מספיק טובה לדעת לעצור שנייה ולפנק את עצמנו. אם זה באמצעות מוזיקה טובה, נרות ריחניים או אמבטיה מרגיעה – תבחרו כיצד אתן רוצות לסיים כל יום כך כשתקומו בבוקר עם אנרגיות חדשות שיעזרו לכן לטרוף את העולם.

בצילום: ליאת בר, LOLI BELL-1

ליאת בר – LOLI BELL
מייל: liat.lolibell@gmail.com
ערוץ יוטיוב: https://www.youtube.com/c/LoliBell-liat
אינסטגרם: liat.lolibell


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine,, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק