סופיה מצט'נר ודורית רבליס בשבוע האופנה בלונדון

סופיה מצט'נר, אביטל לנגר ודורית רבליס. צילום: נדב יהלומי - 1
|

סופיה מצט'נר ודורית רבליס בשבוע האופנה בלונדון: הדוגמניות הבינלאומיות, הלוהטות והמצליחות שלנו עשו את תצוגות SUPRIYA LELE PRESENTATION, APUJAN SHOW ולא החמיצו את מסיבת יום הולדת עשור למגזין GLASS

 

סופי מצ׳טנר, צילום נדב יהלומי
סופי מצ׳טנר. צילום: נדב יהלומי

 

מאת מערכת המגזין

 

סופיה מצט'נר, דורית רבליס ואביטל לנגר הטופ מודלס הישראליות שמככבות בקמפיינים של בתי האופנה החשובים וכבשו את עולם האופנה הבינלאומי עשו את דרכם לשבוע האופנה בלונדון שם כיכבו בתצוגות SUPRIYA LELE PRESENTATION, APUJAN SHOW וחגגו את מסיבת העשור למגזין GLASS. השלוש השיקו את קטגוריית הביוטי של אתר עזריאלי.קום.

 

דורית ריבליס, צילום נדב יהלומי
דורית רבליס. צילום: נדב יהלומי
אביטל לנגר, צילום נדב יהלומי
אביטל לנגר. צילום: נדב יהלומי

 

סופיה מצ׳טנר (אם תקראו לה סופי או סידרלה היא גם תסתובב אליכם), בת 18 מחולון, התפרסמה בעקבות חוזה בלעדי עם Dior, בית האופנה הפריזאי. מאז הספיקה סופי מצ׳טנר לקטוף קמפיינים נחשקים: זארה, אורבן אאוטפיטר, טופשופ, הבושם ״דייזי״ של מארק ג׳ייקובס לצידה של קאיה גרבר בתה של סדני קרופרד וכמובן דיור. כמו כן הופיעה בתצוגות הנחשבות בעולם: שאנל, מיו מיו, דיור, ולנטינו, סטלה מקרטני, סוניה ריקל ועוד. בטח ראיתם אותה בשנה האחרונה מרוחה על שלטי ענק בטיים סקוור בניו יורק במסגרת הקמפיין של H&M וכשכיכבה על שער ELLE הצרפתי. בארץ היא פרזנטורית של פקטורי 54, טופטן וללין.

לדורית רבליס (מיכאלה ברקו הקטנה), בת 17 מאשדוד חוזה בלעדי עם איב סאן לורן והיא עושה שמות גדולים כמו קלווין קליין ג׳ינסים ושעונים, סוניה ריקל, אורבן אאוטפיטר, טופשופ, מאסימו דיוטי ועוד ועוד. דורית ריבליס צעדה בתצוגות של מיו מיו, לקוסט ואוף וויט לצד כוכבות כמו בלה חדיד וקאיה גרבר. כיכבה במגזינים הנחשבים בעולם: Print, ID, Vogue ועוד. בארץ: הפרזנטורית של טוונטיפורסבן ורויאלטי.

 

בתמונה סופיה מצט'נר, אביטל לנגר ודורית רבליס. צילום: נדב יהלומי
דורית רבליס, סופיה מצט'נר, אביטל לנגר. צילום: נדב יהלומי

 

אביטל לנגר בת 17 וחצי מחיפה פרצה בתצוגה של מיו מיו בשבוע האופנה בפריז. מאז כיכבה בתצוגות רבות בניו יורק בתוכם: DVF ו-Lela Rose ו״שאנל״ – התצוגה החשובה ביותר בשבוע האופנה. אביטל לנגר קוטפת קמפיינים נחשבים כמו H&M, פול אנד בר, זארה ועוד. לנגר נבחרה להיות הפנים של ליין הליפסטיקים של בית האופנה ג׳יבנשי וכיכבה במגזינים נחשבים כמו Holiday, Teen Vogue.

 

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

סופיה מצט'נר ודורית רבליס בשבוע האופנה בלונדון

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק