שרונה

סוקה, אל קמינו, שרונה, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, אתר אופנה, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה, מאפרות, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער - 11
|

 "סוקה תל אביב" – חלל אירועים אורבני בתל אביב. "אל קמינו" – גלריה וינטאג' ברשפון ו"שרונה" לובשת חג

 

מאת: אפי אליסי

בסוהו החדש של תל אביב, בלב קריית האומנויות והלופטים, נפתח בימים אלה "סוקה תל אביב" – חלל אירועים אורבני עצום מימדים המשלב עוצמה ואותנטיות תעשייתית, ומציע לקהל לקוחותיו חווית בילוי ואירוח מוקפדת.

החלל החדש נבנה על חורבותיו של מפעל לזיקוק ועיבוד זהב שפעל במקום משך עשרות שנים, את האיזור בו התבצע תהליך זיקוק הזהב החליפו מרפסות עצומות מימדים בחיפוי חלונות בלגיים, היוצרים ניתוק מהסביבה התעשייתית, את האות לכך שבכל זאת אנו נמצאים בסוהו התל אביבי החדש, נותנים צלצולי הפעמונים של הכנסייה הרוסית והנוף הפסטורלי של הגן הזיאולוגי, הנשקף דרך חלונות המתחם.

במרפסות החיצוניים יצרו מעין גינת ירק של  צמחיית מטפסים גבוהה המשתלבת בירוק הנשקף מבחוץ.

 

www.fashion-israel.co.il
"סוקה תל אביב" חלל אורבני באווירה מוזהבת

 

הכניסה למקום עוברת דרך מנהרת צמחיה ירוקה המדגישה את הניגודיות של מבני הבטון התעשייתים.
האולם המרכזי נבנה באיזור בו היו בעבר לוחות ענק של מכבשים שייצרו תבניות של זהב. את העגלות שנועדו להוביל  יציקות זהב, הפכו לעמדות אירוח. האזור בו עוצבו יציקות הזהב הפך למטבח פתוח, עשוי אבן ועץ. "מגי ותולי", "מעשייה", "נחלאות" ו"קסם הקרמל" הם חברות הקייטרינגהפועלות במקום והלקוחות יבחרו ביניהם על פי התקציב והטעם. במקום נותרה כספת מקורית בה נשמר הזהב שיוצר, זכר ל"תקופת הזהב" של המבנה.

 

www.fashion-israel.co.il
האולם המרכזי. בעבר כאן לוחות ענק של מכבשים שייצרו תבניות של זהב

 

"סוקה תל אביב" הינו חלל אירועים חכם המשלב בין תקרות הבטון האורבניות החשופות, לטכנולוגיה מתקדמת הכוללת תאורה ממוחשבת והקרנה המתבצעת על 3 מקרנים ו-16 מסכי פלזמות המותקנים בתוך עמודי הברזל הפרוסים לאורך האולם, ומאפשרים צפייה מכל נקודה בחלל. במקום מתהדרים באפשרות של שידור אירועים בין לאומי, ובמערכת הגברה יחודית מהמתקדמות והמשוכללות בעולם.

 

www.fashion-israel.co.il
מרפסת עצומת מימדים, חלונות ענק וצמחיה גבוהה. צילומים: פוטוגנים

"סוקה", שוקן 27, תל אביב (הכניסה מרח' שביל המרץ)

 

אל קמינו

ברשפון נפתחה חנות-גלריה"אל קמינו" ("הדרך" בספרדית),  המציעה רהיטי וינטאג' מרחבי העולם לבית ולחצר. במהלך מסעותיהם ברחבי הגלובוס שכללו ביקורים באיזורים מיוחדים ונידחים במזרח אירופה, איטליה וצרפת, אספו בעלי המקום את הפריטים והרהיטים וייבאו אותם לארץ. הפריטים, שחלקם חפצים מחודשים ייחודיים, עשויים חומרים טבעיים.

 

www.fashion-israel.co.il
פריטי וינטאג' לבית ולחצר. "אל קמינו"

 

"אל קמינו" מציעה אוסף די נדיר של פריטי ריהוט ונוי ישנים, שהוסבו לפריטים דקורטיביים לבית. במקום תוכלו למצוא גלגלי כרכרות אותנטיים, סולמות כפריים מעץ, כלי עבודה ייחודיים לחקלאות, מחרשות עתיקות, שולחנות ושידות, כסאות קולנוע ישנים, מושבים מבית כנסת עתיק, ארגזי כלי תפירה ומכונות תפירה, גרמופונים, מכשירי רדיו מעץ, מאווררים מברזל, דליי עץ, כדי חלב מפח וסיפולוקסים מזכוכית.

כמו גם כיסא תינוק מעץ, דלפק של בית מרקחת משנות הארבעים, תנור אפיה עתיק מאיטליה, מזחלת שלג, מכונה לייצור פסטה, מגרפה מברזל שהפכה למתלה תכשיטים, כיסא מגלגלים של כרכרות, פומפיה שהוסבה לאהיל ועוד'.

 

www.fashion-israel.co.il
צילומים: זיו רסקין

 

"אל קמינו" ממוקמת בסמוך לחוות סוסים והמקום מתפרש על שטח של 130 מ"ר ומציע בנוסף חצר ופינת ישיבה. "אל קמינו" הוקמה על ידי ליאורה שוסטר, אמנית ותרפיסטית באמנות, וזיו רסקין, במאי טלוויזיה וחובב וינטאג'. בחלל של המקום יתקיימו תערוכות אמנות, סדנאות שונות ופעילויות למען הקהילה.

כתובת: רח' הכפר 4, רשפון, טל: 054-6442365
שעות פתיחה: שני – חמישי 9:30-17:00, שישי 9:00-16:00

אל קמינו בפייסבוק

 

"שרונה" לובשת חג

במתחם הבילוי החדש של תל אביב, "שרונה", השוכנת על מה שהיתה פעם המושבה הטמפלרית בלב תל אביב, נערכים לחגים ומציעים למבקרים חוויות קניות ייחודית ובין היתר, תעמוד לרשות הקונים במושבה עמדת קונסיירז, VIP  מיוחדת, שתדריך ותכווין את אורחי המושבה לגבי מוקדי הקניות השונים.

מטרת הפעילות היא להעניק לקונים חוויות קניות ברמה הגבוהה ביותר, כשבמסגרתה יחולקו לאורחי שרונה מפות הכוונה עם נקודות ציון בולטות וחשובות על פי צרכיהם (אופנה, אביזרים לבית, קוסמטיקה ועוד), בדומה לנעשה בבתי הארחה ומלונות בחו"ל.

 

www.fashion-israel.co.il
צילום: החברה לניהול שרונה

 

במתחם שרונה כ-80 בתי עסק. מתוכם 35  חנויות אופנה ואביזרי אופנה, 25 בתי אוכל ובילוי,  13 חנויות עיצוב, ילדים, טיפוח וספאוכדומה,  2 גלריות אמנים, מרכז מבקרים ומוזיאון בית הבד.

בנוסף קיים במקום מרכז מבקרים המספר את סיפורה של המושבה, ומרכז מידע ותיירות בו ניתן להזמין סיורים במושבהכמו גם פועל בשרונה קמפוס לימודי החוץ של הטכניון.

 

www.fashion-israel.co.il
צילום: אחיעד דנציגר

 

פנאי, וקניות עם חוויה אחרת

המושבה המחודשת כוללת פארק אורבני המשמר באופן מדויק את 33 המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות. 

העסקים בשרונה משקפים בין השאר את בעלי המותגים והזיכיונות מהשורה הראשונה, אשר בחרו בשרונה מתוך אמונה כי היא המרחב המוביל בישראל לבילוי, פנאי, וקניות עם חוויה אחרת.

בשרונה ניתן ליהנות גם מהופעות ומאירועי תרבות מיוחדים, ביום ובלילה, לערוך פיקניק רומנטי בפארק, לרכוב על אופניים עם כל המשפחה בגנים, או לבחור בבילוי בברים ובמסעדות עד לשעות הקטנות של הלילה".

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק