סטטיק ובן אל תבורי. זה הכישרון, טמבל

״טודו בום״. סטטיק ובן אל תבורי. צילום: יח״צ, סטטיק ובן אל תבורי, טודו בום, סטטיק, בן אל תבורי, efifo, אתר אופנה
|

מאמר מערכת / מאת אפי אליסי

סטטיק ובן אל תבורי. כמויות הבאז שהצמד הלוהט מייצר מייצר לא זכורה בביצה. ההצלחה שלהם גדולה לאין שיעור מזו של נינט. אז המאמי הלאומית, רגע אחרי שהיתה למטאור שהביא הכוכב. נינט, כישרון ענק, ויתרה באומץ רב על אהבת הפלאשים לטובת האמת הפנימית שלה. לא קל! העולם השתנה מאז ׳בדד׳.  איש כבר לא לבד. הפרטיות נעלמה. התעשייה שינתה פנייה. הדיגיטל, האפליקציות, וקורי העכביש של מארק צוקרברג הפכו לזירה בה קורים הדברים. שם הכסף הגדול.

 

״טודו בום״. סטטיק ובן אל תבורי.  <a href=

 

לפני פחות משנה פניתי למנהל אישי של צמד טאלנטים לגבי שיתוף פעולה בפרוייקט. הם היו די חמים לרגע. ״סטטיק ובן אל תבורי שורפים את המדינה״. אמרתי, ״מי ששורף מהר נשרף מהר״. ענה. זה לא קרה. נדמה שההצלחה הבלתי נתפסת של סטטיק ובן אל תבורי. היתה גדולה על אנשים רבים. אנו הישראלים מתקשים לפרגן. לא משהו שאני מחדש. לא נתעכב על שאריות מיותרות. נכון לכתיבת שורות אלה "ברבי" של סטטיק ובן אל תבורי הוידאו הישראלי הנצפה ביותר ביוטיוב. מעניין מה יביא איתו ה"טודו בום" המסתמן כשיחוק ענק. כך גם היה עם ״זהב״ האחרון שהוציאו. קל! כעורך המקדם כשרונות צעירים, אני תמיד רואה למולי את כישרון. זה מגרש המשחקים שלי. הצמד הזה,סטטיק ובן אל תבורי, מפוצץ כישרון. העולם שייך לצעירים? היה כאן דור שלם של מוזיקאים, שנמחק מהמפה בישראל הודות לשינויי הצריכה שהביא איתו ערוץ 2. בעיקר הרבה זבל טלוויזיוני. אני חסיד גדול של הדור הבא. העתיד של ישראל. צעירים רעבים ומוכשרים מתחומי התרבות האופנה, האמנות והחיים. הכישרון הוא המדד להצלחה. בסוף, כישרון מנצח ואיתו הולכים סטטיק ובן אל תבורי לבנק. הכל בסדר!

 

סטטיק ובן אל תבורי,שיק שוק, סטטיק, בן אל תבורי, efifo, אתר אופנה, סטטיק ובן אל תבורי. צילום: יח״צ
מחבק. סטטיק ובן אל תבורי. צילום: יח״צ

השורה התחתונה: אני לא מבקר אופנה. אני מבקר במקומות בהם מעצבים יוצרים אופנה. אני מוצא תעוזה, חזון, השראה, עתידנות. גאווה ישראלית. קראתי כל כך הרבה דיעות על הבגדים של סטטיק ובן אל תבורי. שיח שעורר עניין רב. ישנם תופעות ומגמות שכדאי להתייחס אליהם בראי הזמן בפרספקטיבה רחבה. אישית, אני מחבק את הפטנט האופנתי של מעוז דהאן, מעצב האופנה של סטטיק ובן אל תבורי.

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק