סידן הידרוקסי אפטיט: הדור החדש של ההזרקות

אירנה-שנדשטיין-חומר-מילוי-על-בסיס-סידן
|

סידן הידרוקסי אפטיט – מילוי קמטים על בסיס סידן. מוצר חדשני


ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית. על סידן הידרוקסי אפטיט: ״מדובר בבשורה של ממש. עולם הרפואה האסתטית מציג התקדמות וחדשנות נוספת בתחום ההזרקות״. שלחנו את זהבה גולדשטיין לטיפול ״מזותרפיה״. היא נכנסה לקליניקה אישה עצובה ויצאה מאושרת

אירנה-שנדשטיין-חומר-מילוי-על-בסיס-סידן--סקין בוסטר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים, מזותרפיה, רפואה אסתטית, קולגן, אלסטין, טיפולים אסתטיים
באדיבות ד"ר אירנה שנדשטיין. צילום: יח״צ

מאת: זהבה גולדשטיין

עם השנים חלו שינויים במרקם עור הפנים שלי. הוא איבד מגמישותו והפך נפול. מצדי האף והפה צצו שני קמטים מעצבנים וארוכים שיצרו לי מראה עגמומי של אישה "עצובה".

ד"ר אירנה שנדשטיין

הרגשתי צורך בריענון מראה הפנים, והחלטתי לבדוק מה יכול לשפר את מראה הפנים שלי מבלי לעבור פרוצדורה ניתוחית. לאחר התייעצויות החלטתי לפנות למומחה. פניתי לקליניקה של ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית.

במיומנות ומקצועיות

ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית לטיפולים אסתטיים ובעלת נסיון רב בתחום, קיבלה אותי בחביבות. היא בחנה את פניי, את מצב עור הפנים, העניקה לי מנסיונה רב השנים ייעוץ אישי (מקצועי ומדוייק) לטובת הטיפול הנכון לי. היא הסבירה במיומנות ומקצועיות את מהות הטיפול וחשיבותו, האפקט שיושג והתוצאה הסופית.

ד״ר אירנה שנדשטיין  -סקין בוסטר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים, מזותרפיה, רפואה אסתטית, קולגן, אלסטין, טיפולים אסתטיים
ד"ר אירנה שנדשטיין. מומחית ברפואה אסתטית. צילום: יח״צ

הרגשתי שאני בידיים טובות

ד"ר אירנה שנדשטיין התעניינה ושאלה לגבי מצבי הבריאותי ורגישות לחומרים. נרגעתי. הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות. העובדה שהטיפול נעשה על ידי רופאה מומחית ומקצועית, הקלה עליי לעבור את הטיפולים.

טיפול נכון ומדוייק לכל מטופלת

ד"ר אירנה שנדשטיין הסבירה לי את השקפת עולמה לגבי טיפולים אסתטיים. חשיבות שמירת המראה הטבעי, התנגדותה למראה "המוגזם" של הפנים. חשיבות רבה ד"ר אירינה שנדשטיין ייחסה להתאמת הטיפול הנכון והמדוייק לכל מטופלת.

קווי המתאר הטבעיים של הפנים

הסכמתי איתה. גם אני דוגלת במראה טבעי ומתנגדת לטרנד של הגדלה וניפוח השפתיים והלחיים, המקנים מראה לא טבעי ומלאכותי. היא צדקה בדבריה לגבי ההתמקדות בקווי המתאר הטבעיים של הפנים ותיקון נזקי הזמן. 

ד"ר אירנה שנדשטיין_סקין בוסטר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים, מזותרפיה, רפואה אסתטית, קולגן, אלסטין, טיפולים אסתטיים
באדיבות ד"ר אירנה שנדשטיין. צילום: יח״צ

מזותרפיה

לאחר הייעוץ הוחלט על טיפול ב״מזותרפיה״ באזור הפנים – טיפול המחזק את רקמת  העור ומונע קמטוטים בלי התערבות כירורגית. לאחר אלחוש האזור בעזרת קרם  מתאים, הוחדרה מחט עדינה שהכילה קוקטייל ויטמינים לטובת השכבה התת עורית. 

אפקט מתיחת העור

״מזותרפיה״ מורכב מריכוז גבוה של ויטמין סי (אנטי אוקסידנטי במהותו), חומצה היאלורונית בריכוז נמוך (מעוררת את הלחות בעור הפנים), קולגן ואלסטין היוצרים את אפקט מתיחת העור וחידוש תאי העור.

ד״ר אירנה שנדשטיין  -סקין בוסטר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים, מזותרפיה, רפואה אסתטית, קולגן, אלסטין, טיפולים אסתטיים
ד"ר אירנה שנדשטיין. מומחית ברפואה אסתטית. צילום: ניסו שליו

מראה טבעי ובוהק

טיפול ב״מזותרפיה״ יוצר עור פנים חיוני, מתוח, ״עבה״ ובריא. החומרים מעניקים לעור הפנים בוסט של לחות ומתקבל מראה טבעי ובוהק. ד"ר אירינה שנדשטיין ציינה כי בעקבות הטיפול עשויה להיווצר אדמומיות זמנית קלה שתחלוף מהר.

יצאתי משם מאושרת

לשמחתי זה לא קרה. אפקט הטיפול היה מיידי. יצאתי מהקליניקה עם עור פנים בריא, זוהר ומתוח – בעיקר טבעי. כבר לא האישה ה״העצובה״ שנכנסה לקליניקה. יצאתי משם מאושרת.


טיפולים נוספים שמתבצעים בקליניקה של ד"ר אירנה שנדשטיין:


סקין בוסטר – להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר.

בוטוקס – לטיפול בקמטים באזור המצח, העיניים והרמת גבות.

חומצה היאלורונית – להחדרת נפח. מחזירה את מראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים וקמטי ההבעה הסמוכים לפה.

מזו חוטים – למתיחה של קו הלסת, טיפול בצוואר נפול וסנטר כפול.

״סידן הידרוקסי אפטיט עושה הרבה יותר מאשר רק למלא קמטי פנים וקפלים, בדומה לאלו המצויים בצדי הפה או האף. הוא מגיע למקומות שקודם לכן היה קשה יותר להגעה, בהם הקמטוטים הקטנים".

ד"ר אירינה שנדשטיין
ד"ר אירנה שנדשטיין_ סידן הידרוקסי אפטיט_ בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים, מזותרפיה, רפואה אסתטית, קולגן, אלסטין, טיפולים אסתטיים
– ד"ר אירנה שנדשטיין. מומחית ברפואה אסתטית. צילום: יח״צ

סידן הידרוקסי אפטיט


טיפול חדשני בתחום ההזרקות. טיפול בהזדקנות עתידית של העור. הטיפול מתאים לכל גיל ולכל סוג עור.


סידן הידרוקסי אפטיט מתאים במידה רבה גם לאנשים המבקשים לטפל באזור הצוואר וכף היד.

הסיבה: הכולת של ההידרוקסי אפטיט לייצר קולגן היא אידיאלית גם לשימוש במקומות מסוג זה שבהם העור מקומט יותר.

"מדובר במוצר חדשני שנועד למילוי קמטים בהזרקה, לצד חומצה היאלורונית, הסידן ההידרוקסי פטיט הוא חומר שמשדרג את איכות ההזרקות והופך את ההזרקה ליעילה יותר".

ד"ר אירנה שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין: "החומר הייחודי מעודד יצירת קולגן טבעי באזור המטופל, על מנת ליצור נפח ומראה צעיר יותר, עם תוצאות שנמשכות זמן רב יותר מאשר חומרי מילוי אחרים. זאת לצד חוזק רב וסמיכות גבוהה המאפשרת טיפול מיטיבי". 

כדאי לדעת: ד"ר אירנה שנדשטיין מעניקה יעוץ מקצועי ללא תשלום הכולל בניית תכנית טיפול אישית המותאמת לגיל, לגנטיקה, לסוג ולמרקם העור. כל זאת, בתיאום ציפיות מלא עם הלקוח/ה המבקש להחזיר את האור והחיות לעור הפנים.


FASHION - אופנה ישראלית, אופנת נשים, אופנת גברים, טרנדים, Trends, מגזין אופנה, כתבות אופנה, חדשות אופנה, איפור, הפקות אופנה, Style, סטייל, ביוטי, אופנה, Fashion Magazine, Fashion

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק