סיוון דרמון. צנועה בסטייל

סיוון דרמון - 1
|

הקשירות המיוחדות של מטפחות הראש מככבות לא רק אצל נשות המגזר הדתי, אלא גם על המסלולים בתצוגות האופנה. ראיון עם סיוון דרמון

סיוון דרמון – מראיינת: מאיה אושרי כהן. צילום: אורנה רביצקי. עריכה: אמציה

הסממן הבולט לשינוי שעוברת אישה שזה עתה התחתנה, הוא הכיסוי ראש. היום יותר ויותר נשים כבר לא מוכנות להתפשר ורוצות להיראות צנועות אך אופנתיות וצבעוניות. 

תכירו את סיוון דרמון, מתגוררת באשדוד, נשואה ואם במשרה מלאה, שחיה ונושמת אופנה צנועה. הסטודיו שלה נולד מצורך אישי ומתוך רצון להביא רעננות וחדשנות ניתן למצוא שמלות, קשתות ואביזרים נלווים לכיסויי ראש, ללוק שכולו צניעות וסטייל. 

סיוון דרמון - 15
סיוון דרמון. צילום: אורנה רביצקי

נותנת ערך ועניין ללוק שלך 

תגובות מיוחדות: הכל נולד מהצורך האישי שלי. הרצון לכסות את הראש ולהישאר אופנתית. התחלתי ליצור סרטונים וראיתי שיש היענות וצורך. נשים שבדיוק התחתנו ורצו ללמוד שיטות של קשירות. טרנד הקשירות קיים גם  אצל מי שלא מכסה את הראש. זה מה שיפה במטפחת, היא מחמיאה לכולן .

קהל היעד:  לא רק לדתיות. כל אישה שמכסה את הראש – מבוגרות, צעירות ובעיקר נשים שאוהבות אופנה ברמה שמשפיעה גם ובעיקר על כיסוי הראש.

חשוב לי לקבל השראות מהעולם, להישאר מעודכנת לטרנדים הקיימים וכמובן ליצור מראה ייחודי פרי דימיוני. אני משתמשת באביזרים נלווים כמו בובו, קשתות.

סיוון דרמון - 13
סיוון דרמון. צילום: אורנה רביצקי

הקשירה האהובה עליי:  אצלי הקשירות משתנות מעת לעת. לאחרונה אני מסתובבת הרבה עם קשירה הפוכה גבוהה שאוספת את קצוות הכיסוי כלפי מעלה. מדובר בקשירה המתאימה לימי הקיץ ומתאימה לכל הופעה קיצית שכן, בדי המטפחות קלילות יותר, בצבעים זרחניים והבדים משתנים בהתאם לעונה.  בחורף אני אוהבת קשירת טורבן גבוהה עם בד מלא ועשיר, שיוצר מראה אצילי ויציב המתאים לעונה.  

סיוון דרמון. צילום: אורנה רביצקי - 1
סיוון דרמון. צילום: אורנה רביצקי

כל אחת יכולה?  כמובן. כל אישה חשוב לה הטיפוח. עניין של תרגול ולמידה נוכל ליצור קשירות ייחודיות שמשדרגות למראה אופנתי. שהטיפוח שלנו חשוב מאוד להרגשה, למראה ולמה שאנחנו משדרות. 

אתר: https://sivandarmon.com/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/sivan_darmon/
יוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCXhK98NOFYG7-i5ymM31sNg

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

אורנה רביצקי

אורנה רביצקי
צלמת ראיונות וידאו – השקות ואירועים
אינסטגרם: orna_ravitsky

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק