סיפורה המדהים של ילדה דתיה בכיתה ב׳ שאמא שלה הפכה אותה לכוכבת אינסטגרם ללא ידיעתה

Aviva Albo. אביבה אלבו. צילום: אינסטגרם - 1
|

בת 7. 52,000 עוקבים. 260 פוסטים עמוסי סטייל. הכירו את סנסציית האינסטגרם הצעירה. מאחורי אביבה אלבו, תלמידה תמימה בכיתה ב' בבית ספר דתי, רזומה עשיר שיגרום להתקפי קנאה אצל דוגמניות רבות – קמפיין בינלאומי משלה, תצוגה בבית שגריר צרפת בישראל, חשבון אינסטגרם שבורך בעשרות אלפי עוקבים מפרגנים ואף טייטל של כתבת אופנה. נועם שקד יצאה להכיר את האישה שמאחורי התופעה – רבקה, אמה של אביבה

 

Aviva Albo. אביבה אלבו. צילום: אינסאגרם
אביבה אלבו. צילום: אינסטגרם

 

מאת נועם שקד – Efifo

היא לא נולדה לבית עמוס פפראצי כמו זה של ילדיהם של קים קרדשיאן וקניה ווסט. היא לא נולדה לעתיד בטוח בתעשיית האופנה, בדומה לזה של לילדיה של סנדי קרופורד. אבל היא כן הפכה לתופעת רשת מענגת העין ומחממת הלב. קוראים לה אביבה אלבו והיא רק בת 7. ברור לכם שלא היא זו שמנהלת את העניינים העסקיים. אז תפסתי לשיחה את אמה, רבקה, כדי להבין במה מדובר ואיך עושים את זה בגיל כה צעיר.

 

https://www.instagram.com/p/BfiCdYLlG0C/?taken-by=avivaalbo

 

ספרי לי קצת על אביבה.
"אביבה נולדה ב-2010 בירושלים לאמא שעלתה מארצות הברית ואבא שעלה מצרפת. היא הקטנה במשפחה ויש לה אח ושתי אחיות. היא הפרזנטורית בישראל של רשת האופנה הצרפתית קטימיני".

 

"אני מעלה תמונות וסרטונים לסטורי שלה כדי להראות את החיים האמיתיים שלה, חיים של ילדה בת 7 שאוהבת לאכול גלידות ולהירדם ברכב. כל שאר התמונות בעמוד שלה מצולמות על ידי צוות מקצועי"

 

https://www.instagram.com/p/Be2gmgilV3S/?taken-by=avivaalbo

 

איך לילדה כל כך צעירה יש כל כך הרבה עוקבים? איך הגעתן לזה?
"אביבה היא פרזנטורית של רשת האופנה בינלאומית קטימיני שפועלת ב-50 מדינות בעולם, והיא הפנים של המותג בארץ. מהיום הראשון של המותג בארץ, היא השתתפה בכל הקמפיינים, הייתה הראשונה שעלתה על מסלול באירוע השקת המותג בבית השגריר הצרפתי לפני כשנתיים, השתתפה בצילומי קמפיין עם מלי לוי והיאלי גרשון לקולקציית חורף 2016 וקיץ 2017. דפי האינסטגרם המקוריים של המותג בצרפת ובדובאי משתפים את התמונות שלה, וכמובן בישראל היא הפנים ברשתות החברתיות של המותג ומופיעה בכל הפרסומים.כיום, היא גם בלוגרית וכתבת אופנה ומראיינת פרזנטורים אחרים בכל תחומים, כמו דורית רבליס כפרזנטורית של טופשופ ורויאלטי, בר זומר בשביל טוונטי פור סבן ועוד".

 

https://www.instagram.com/p/BeiXCDqlbpz/?taken-by=avivaalbo

 

איך היא מגיבה לעובדה שהפכה לכוכבת רשת?
"זהו, שאין לה מושג מה בדיוק קורה סביבה. ברצינות! היא יודעת שהיא מצטלמת, מראיינת, מתראיינת. אבל אין לה גישה לסמארטפון, אז היא לא רואה מה שמעלים עליה וכותבים עליה. היא גם תלמידת כיתה ב׳, אז כל מספר מעל 100 לא קיים אצלה. מבחינתה, יש לה 51 עוקבים ולא כל כך מבינה מה שיש אחרי הפסיק״.

 

"הכל נעשה כמשחק. בסך הכל, היא מצטלמת בין פעמיים לארבע בעונה עבור קמפיינים ועמוד האינסטגרם שלה. יש לה את הכלים שלה כדי לדרבן את עצמה. היא אוהבת לרוץ על הסט ולקפוץ במקום, ונהנית מכל הלוקשיינים שבהם היא מצטלמת. לאחרונה הייתה בפריז במשך מספר ימים לטובת הצילומים״

 

https://www.instagram.com/p/BccCAFqFCYK/?taken-by=avivaalbo

 

היא עד כדי כך לא יודעת מה שקורה סביבה, שהיא אפילו לא ידעה שיש לה אינסטגרם עד שילדה בכיתה ו׳ ראתה אותה לפני שנה בפרסומת למותג וגילתה לה. ניסינו להגיד את הילדה שלא תספר לאביבה, אבל זה היה מאוחר מידי. אביבה חזרה הביתה ושאלה מה זה לייקים ומה זה אינסטגרם, עניתי לה שזה לא מעניין ושלא תתעסק בזה".

איך מגיבים החברים לכיתה שיש להם כוכבת רשת?
"היא בבית ספר דתי, אז גם לבנות בכיתה שלה אין גישה לאינטרנט או אינסטגרם, כך שהן לא נחשפו לחברתן לכיתה ברשתות החברתיות, אלא אם כן יש להן אחים גדולים".

 

https://www.instagram.com/p/BcE170zFJvp/?taken-by=avivaalbo

 

מה הגיע קודם, האינסטגרם או הדוגמנות? היא מדגמנת למותגים אחרים?
"אביבה דגמנה אך ורק עבור קטימיני, אבל הדוגמנות הגיעה קודם. בעצם, הפעם הראשונה הייתה בהשקת המותג בארץ, כשהיא עלתה למסלול בבית השגריר הצרפתי".

 

"זהו, שאין לה מושג מה בדיוק קורה סביבה. ברצינות! היא יודעת שהיא מצטלמת, מראיינת, מתראיינת. אבל אין לה גישה לסמארטפון, אז היא לא רואה מה שמעלים עליה וכותבים עליה. היא גם תלמידת כיתה ב׳, אז כל מספר מעל 100 לא קיים אצלה״

 

https://www.instagram.com/p/BaWEdfmlBHB/?taken-by=avivaalbo

 

היא משתפת פעולה או שאת זו שדוחפת לצלם?
"הכל נעשה כמשחק. בסך הכל, היא מצטלמת בין פעמיים לארבע בעונה עבור קמפיינים ועמוד האינסטגרם שלה. יש לה את הכלים שלה כדי לדרבן את עצמה. היא אוהבת לרוץ על הסט ולקפוץ במקום, ונהנית מכל הלוקשיינים שבהם היא מצטלמת. לאחרונה הייתה בפריז במשך מספר ימים לטובת הצילומים. המקום היחיד שהיינו צריכים לדחוף אותה אליו, זה לחנויות כדי לקנות מתנות למשפחה שנשארה בארץ".

 

אני רואה מגוון מאוד רחב של בגדים בצילומים. זה הסטייל היומיומי שלה?
"היא מקבלת את כל הבגדים בחינם מקטימיני. וזה הסטייל שלה ביומיום. אין דרישה לתלבושת בבית הספר שלה, כך שהיא יכולה ללבוש אותם".

 

https://www.instagram.com/p/BaBqGAVFjyu/?taken-by=avivaalbo

 

מי בוחר את הלוקים, ועד כמה הילדה מעורבת בבחירת לוקים?
"היא בת 7. לרוב, עדיף שהיא לא תהיה מעורבת. אבל כל עונה יש לה שמלה אחת שהיא חורשת ובכוח אני צריכה לקחת אותה לכביסה".

מה סגנון הלבוש המועדף על אביבה ומה בחיים היא לא תסכים ללבוש?
"היא אוהבת שמלות, בעיקר אם הן מסתובבות ושונאת טייטסים".

 

"אביבה היא פרזנטורית של רשת האופנה בינלאומית קטימיני שפועלת ב-50 מדינות בעולם, והיא הפנים של המותג בארץ. מהיום הראשון של המותג בארץ, היא השתתפה בכל הקמפיינים, הייתה הראשונה שעלתה על מסלול באירוע השקת המותג בבית השגריר הצרפתי לפני כשנתיים, השתתפה בצילומי קמפיין עם מלי לוי והיאלי גרשון לקולקציית חורף 2016 וקיץ 2017״

 

 

https://www.instagram.com/p/BZsvo1HlyWc/?taken-by=avivaalbo

 

האם את לא חוששת שהתהילה לה זוכה אביבה בגיל כל כך צעיר עלולה לפגוע בה בהמשך? האם הרדיפה אחרי הלייקים לא עלולה לפגוע בהערכה שלה, אם המצב ישתנה?
"כמו שציינתי, אין לה שום מגע עם העניין. מדיי פעם אני מראה לה את העמוד שלה כדי להרגיע את הסקרנות, שלה אבל לרוב היא מנותקת לגמרי מהנושא. אני זו שמעלה את התמונות ומגיבה לפוסטים. אין התערבות של אביבה. אפילו כשמתפרסמות עליה כתבות, היא לא רואה אותן כדי שהיא תוכל לגדול כמו כל ילד אחר – תמימה ונקייה מכל השפעה חיצונית".

 

https://www.instagram.com/p/BZLqaTkl5bt/?taken-by=avivaalbo

 

מי מצלם את רוב התמונות? את או צלם מקצועי?
"אני מעלה תמונות וסרטונים לסטורי שלה כדי להראות את החיים האמיתיים שלה, חיים של ילדה בת 7 שאוהבת לאכול גלידות ולהירדם ברכב. כל שאר התמונות בעמוד שלה מצולמות על ידי צוות מקצועי".

 

https://www.instagram.com/p/BY5LV6GFG23/?taken-by=avivaalbo

האינסטגרם של אביבה אלבו: avivaalbo
אתר של רשת קטמיני: www.catimini.co.il

 

 

נועם שקד, Noam shaked

נועם שקד Noam shaked
האינסטגרם של נועם שקד:  noam.shaked    cokiaje
המייל של נועם שקד: noamshaked50@gmail.com

 

עורך אופנה Efifo  – איתי גורביץ׳ 
המייל של איתי גורביץ': info@guapo-fashion.com

 

we can do it

מידות טובות. מאי של נשים ב-Efifo

גבוהות, נמוכות, רזות, גדולות, צעירות, קשישות, לבנות, שחורות, יהודיות, מוסלמיות, נוצריות ועוד. לכולכן יש במה ב-Efifo
צלמים/ות! הפקות וצילומי נשים מכל סוג יש לשלוח למייל: efifo@efifo.co.il ואולי נפרסם אותן…

Efifo – מגזין אופנה  ישראלי

Efifo – Fashion
Fashion Magazine

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק