מגזין אופנה: ספא שבע. מקום של אופנה

מגזין_אופנה_ספא שבע
|

מגזין אופנה: ספא שבע – מקדש האהבה העצמית. תתחילו לאהוב את עצמכם. תפנקו את הגוף בעיסוי תאילנדי ב-ספא שבע, מלון הילטון תל אביב. אותנטי זה הכי כאן

מגזין אופנה: ספא שבע. מאת: אפי אליסי

מגזין_אופנה_אונליין_ספא שבע
טקס טבילת הרגליים מתחיל מול הים. 'ספא שבע'

כבר שנים שהוא אומר לי 'בוא ניסע להתפנק בתאילנד', אני תמיד פותר את זה איכשהו בתנועה קלה של הראש, וזורק לחלל האוויר "נראה…". הישראלים מאוד אוהבים את תאילנד וצרכנים לא קטנים של פינוקים (האמת, מגיע לנו. אנחנו הרי חיים במזרח התיכון). אני לא אתבייש ואומר שגם אנחנו, לא יוצאים מהכלל ואוהבים להתפנק.

מגזין_אופנה_דיגיטלי_ספא שבע
כחול רויאל. יקר ומלכותי. 'ספא שבע'. צילום: אסף פינצ'וק

לפני כחודש הלכנו לראות את 'פרויקט s'. אחלה הצגה. (על סקס). אסתי זקהיים הנהדרת אומרת שם משפט שעדיין מתגלגל אצלי בראש: "בושה? על מה? גאווה! על זה שאני חיה". והוא נכון לא רק לסקס. אנחנו קצת מתביישים להודות בדברים שאנו אוהבים וחבל. אז כן, אנחנו אוהבים תענוגות גוף, ועד שניסע לתאילנד (הנה הבטחה), קפצנו למקדש הפינוקים התאילנדי במלון הילטון בתל אביב, 'ספא שבע'.  תגלגלו בלשון…הילטון…ספא…נהיה לכם יקר הא? נכון, מדובר בספא יוקרתי. אולי היוקרתי בישראל.


ספא שבע

שייך לנעמי נאם, אישתו של חיים הורביץ (הבן של אלי הורביץ' ז"ל, מנכ"ל טבע). נאם שהיתה בעברה מטפלת, סיפרה כי כבר בילדות, כחלק מגילויי האהבה המשפחתיים, הם נהגו לעסות את הסבתא, הסבא וההורים ובכך להוריד במעט מעול החיים.

מגזין_אופנה_אינטרנטי_ספא שבע
'ספא שבע'. צילום: אסף פינצ'וק

טקס טבילת רגליים מסורתי

המקום מעוצב כממלכה מלכותית וכמקדש תאילנדי, צבעים חמים, רהיטים אותנטים, פסלים וריחות של המזרח האהוב כל כך עליכם שוחרי המזרח. אני מניח שרבים מכם תרגישו בבית או לפחות כמו באחד ממלונות היוקרה בהם עשיתם את חופשתכם האחרונה בתאילנד. מטפלת אדיבה תקבל את פניכם בנימוס השמור לבני העם הזה. את הטיפול המענג תתחילו בטקס טבילת רגליים מסורתי, בחלל המשקיף אל הים. הקסם עובר לחדר הטיפולים, שהכניסה אליו מתעתעת בך, וגורמת לך לחשוב שאולי בכל זאת מדובר ב'הילטון בנקוק' או משהו כזה ולא בתל אביב. ריחות היסמין והלמון גראס, מעצימים את החוויה. הגוף שנשכב על המיטה, שרגע לפני ששהו בה מגבות מקופלות בצורת אווז צחור, נמרח בשמן קוקוס חם (moroccaniol). 'הנה אתה בתאילנד', אני זורק לו. 'תהנה'.

מגזין_אופנה_ישראלי_ספא שבע
חדר טיפולים. תאילנד זה כאן. 'ספא שבע'. צילום: שרון רביבו

מגזין אופנה: ספא שבע

אישה עולה עלי! (שנים שאישה לא עלתה עליי, או להיפך). טוב, נו, היא לא ממש עלתה עלי. כפות הרגליים שלה, הברכיים, הידיים. והאבנים החמות עשו עלי סיבוב ('ספא שבע' יוצאים בתפריט חורף לימים הקרים).  שפירק לי את הצורה והחזיר לגוף חיוניות. הגוף שלי עבר כמעט את כל סוגי טיפולים. כזה, עוד לא היה. האמת? הגוף די אהב את מה שהוא קיבל, והגיב בחיבה כמו אגס שלוחצים עליו בעורף ואומר: 'אני מוכן'.

אווירת הפינוקים והאהבה

סיימנו את העיסוי המקצועי והאלוהי (Royal Thai Massage – עיסוי תאילנדי אותנטי שהיה נהוג במשפחות המלוכה והאירסטוקרטיה. 90-60 דקות של מריחות, לחיצות ומתיחות). הגוף שביקש עוד, קיבל ג'קוזי מפנק, סאונה חמה וסאונה רטובה.  קינחנו את כל התענוג התאילנדי הזה בטקס תה מסורתי.
אז כן המקום יוקרתי, ועדיין שווה שנשקיע בגוף שלנו. לא? באווירת הפינוקים והאהבה העצמית שנחתה עלינו לרגע (קיבלנו פס. הילדים אצל אמא שלהם), חשנו רעב. עד שנעמי נאם תפתח את מקדש האוכל התאילנדי החדש שלה ברחוב הארבעה בתל אביב, החלטנו לקפוץ למקדש אחר. אמריקאי.

מגזין אופנה: ספא שבע, מלון הילטון תל אביב, שעות פעילות: א-ה 06:00-22:00, שישי שבת וחגים: 06:00-20.00


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק