ספיר ברגמן: "אני ממשיכה להיות מי שאני"

ספיר ברגמן-אופנה
|

אושיות אינסטגרם, אפריל 2021: הילה סלפטר, קרין תייר, טל נוי זייד, יובל בר בן לולו, טניה לאורן. פוסט החודש: ספיר ברגמן חושפת

אושיית אינסטגרם: הילה סלפטר

מדד הערצה: 20,6K
חפשו אותה באינסטוש: hilasalpeter
@
הלוק שכבש אותי
: חליפת חצאית וטופ קשירה בצבעים שמשיים וקיציים.

אושיית אינסטגרם: קרין תייר

מדד הערצה: 22,9K
חפשו אותה באינסטוש: karin__tayar
@
הלוק שכבש אותי
: שוב חליפה, הפעם עם חצאית מיני אסימטרית מבד עם הדפס צבעוני במיוחד.

אושיית אינסטגרם: טל נוי זייד

מדד הערצה: 25,2K

חפשו אותה באינסטוש: talnoy@
הלוק שכבש אותי
: שילוב נעליים ותיק קלאץ בצבע תכלת עם שמלת המיני בהדפס הזברה – שילוב פשוט מושלם!

אושיית אינסטגרם: יובל בר בן לולו

מדד הערצה: 26,7K
חפשו אותה באינסטוש: yuvibl@
הלוק שכבש אותי
: הדפסי פרחים לעולם יהיו מזוהים עם אופנת הקיץ. כשזה בא באוברול קצר וצמוד עם צווארון קולר, זה מלא בסטייל. 

אושיית אינסטגרם: טניה לאורן

מדד הערצה: 175K
חפשו אותה באינסטוש: tanyalauren_@
הלוק שכבש אותי
: החיתוכים שמככבים הקיץ, נראים מצוין בשמלה צמודה בצבע גוף, צבע שמזוהה עם קים קרדשיאן.


פוסט החודש


החודש בחרתי בפוסט שהעלתה שופטת הכדורגל בליגת העל ספיר ברגמן, בו היא חושפת את הקונפליקט בו חיה כגבר עד להחלטה להתחיל בהליך של התאמה מגדרית. את הפוסט העלתה לאחר מסיבת עיתונאים מיוחדת שערכה, בה קיבלה חיזוקים ותמיכה מלאה מיו"ר איגוד השופטים ומנכ"ל האיגוד. זו הפעם הראשונה בעולם ששופטת טרנסג'נדרית משמשת כשופטת בליגת העל בכדורגל, שנחשבה לאורך השנים כמצ'ואיסטית. אין ספק שהפוסט מהווה ציון דרך חשוב.

"זהו, חשפתי את הסיפור שלי, במשך שנים רבות אני חיה בתחושה ובידיעה שנולדתי בגוף הלא נכון. הגוף הזה שהביא אותי להישגים בכל תחום, גרם לי להרגיש אי נוחות יומיומית עם הנפש. קונפליקט כזה שלא מפסיק להעלות סימני שאלה; "מה אני מרגישה? למה אני נמשכת לפרטי לבוש נשיים? יש עוד אנשים שמרגישים כמוני? הרצון להיות אישה יפסיק בשלב מסוים? כל כך המון שאלות וכל כך מעט תשובות. היום אני יודעת לענות לעצמי על רוב השאלות. היום אני שלמה ובטוחה שהצעד שאותו עשיתי, לפני כחצי שנה, היה צעד נכון והכרחי עבורי.

וביחד עם הצעד הזה אני יודעת שאני ממשיכה להיות מי שאני, עם אותם חלומות, עם אותן שאיפות, כמובן שעם אותם ערכים שעליהם גדלתי ועם אותה אהבה גדולה למגרש הכדורגל ולשיפוט בפרט. יש בי את הכוח להמשיך ולהיות מי שאני גם בזמן התהליך וגם לאחריו. אני רוצה להודות למשפחה שלי שנותנת לי חיבוק ענק מאז שנחשפתי בפניהם, להודות לחברים הקרובים שנותנים לי את המקום הטבעי להיות אישה סביבם, להתאחדות הכדורגל ולאיגוד השופטים. כל מי שלוקח חלק בתהליך הזה מגיעה לו תודה ענקית.

אין לי ספק שבמרוצת הזמן יהיו גם קשיים, אבל עם התמיכה הזאת ועם ההודעות, שפשוט מחממות את הלב, אוכל להמשיך את חיי כפי שאני בחרתי.
אוהבת אתכם, ספיר ❤️"


נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות Instagram Style, אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק