ספיר לירן. הכוכבים של שרון סטאר

ספיר-לירן-אופנה
|

ספיר לירן, 24, מכפר סבא. סטודנטית לתואר ראשון בתקשורת, שיווק ופרסום

ספיר-לירן-צילום-אופנה-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

צילום, סטיילינג וכתיבה: שרון סטאר


"המוזה הגיעה". מזה זמן שחיפשתי אותה, היא הייתה שם. חיכתה שאוציא אותה מהאבק הקליל שהשארתי, יחד עם תוכניות שהמתינו לרגע המתאים. ידעתי שהיא תגיע, חיכיתי לה בסבלנות.

את הצילומים עם ספיר לירן קיימתי מעט אחרי הסגר בגל הראשון של הקורונה. היה לי זמן לחשוב מה אני רוצה להעביר בצילומים. "האושר בהתגלמותו".

ספיר-לירן-אופנה-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

פתחתי את ארון הבגדים שלי – הוא הרי מכיר אותי – כשאני לוחשת לו את מילות הקסם ״תוביל אותי״, הוא נפתח מאליו כמו באגדות ולוקח אותי למסע בזמן. מרתק, מסעיר ומרגש.

הבטן "מתערבלת". היד מושטת ומוציאה את הפריט הראשון: ג'קט צהוב לימוני מהאייטיז. פריט שהיה שייך לאישה בעלת טעם משובח שאיננה עוד בין  החיים. אישה שתכולת דירתה פונתה, נמסרה לגורם שלישי והפריט הגיע לידיים שלי.

ספיר-לירן-מגזין-אופנה-חדשות
צילום: שרון סטאר

"כמה מרגש". נשמתי אותו, גיהצתי והנחתי על המתלה הישן. שמעתי לחש: "צבעוני, צבעוני". התקרבתי קצת יותר ופתחתי את המגירה: "להקשיב מקרוב". נדהמתי! המטפחת הסגלגלה של סבתי זוהרה ז”ל, זו שהייתה קושרת על שיערה ומותירה צמה אדמדמה וארוכה שמבצבצת לה מאחור. אישה מרוקאית ומסורתית שבקושי דיברה עברית.

ספיר-לירן-עיצוב-אופנה-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

פתחתי את מגירת התכשיטים (לא מביישת אף חנות וינטג'). האצבעות רצו וחיברו לי את שרשרת הוינטג׳ הירוקה שרכשתי לפני שנים מחנות קטנה שאינה קיימת יותר.

"סגרה לי את הפריים הראשון". מתחיל להתחבר לי. השמלה הרומנטית, השקופה, האוורירית שרכשתי ביריד וינטג' (התאהבתי בה מהרגע הראשון) ומזכירה לי רגעים מסרטים ישנים וטובים. העגיל הבודד בצבעי פנינה מצא את מקומו. מחרוזת הפנינים הקטנה שקיבלתי במתנה לפני מספר שנים.

ספיר-לירן-צילום-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

כובע הקש הירקרק שמצאתי באחד השווקים, השמלה המשובצת שאני כל כך אוהבת, עגילי קליפס זהובים שעברו אליי "בירושה" מחברה. פריים שלישי נסגר ומאגד בתוכו זיכרון של סיפורים שלמים.

"ספיר לירן". דימיינתי בראש מישהי אחרת, מחוספסת, שונה וחופשייה שרוצה להיות  בפרונט. שתתמסר לכל פריט כמו חווה את המסע שלי כל פעם מחדש, שתרגיש כל "לחישה" בגוף.

ספיר-לירן-כתבות-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

את ספיר הכרתי מהעבר

צילמתי את שגיא, האח התאום שלה – התאהבתי בו מן הרגע הראשון . זכרתי את ספיר קצת אחרת. שלחתי הודעה לשגיא: "אתה מכיר מישהי מיוחדת, קצת גו'סי, פילפלית ומעניינת?". אבדוק לך ענה: "רגע, מה לגבי ספיר?", התקשרתי לספיר והשאר היסטוריה.

ספיר-לירן-טרנדים-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

"המטפחת הסגלגלה של סבתי זוהרה ז”ל, זו שהייתה קושרת על שיערה ומותירה צמה אדמדמה וארוכה שמבצבצת לה מאחור. אישה מרוקאית ומסורתית שבקושי דיברה עברית"

שרון סטאר
ספיר-לירן-חדשות-אופנה-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

נפש חופשייה וחרוצה. היא הגיעה אליי בשבע בבוקר בשמלה צמודה וחשופה. נזל לי ריר מהחיבור שלה לכל חלק וחלק בעצמה. ישבנו, קישקשנו לא מעט – היא מרתקת. לקח זמן עד שיצאנו. נסחפנו בשיחות על החיים. כשראתה את הפיסים שהכנתי, הייתה על גג העולם. שמעתי את ההתרגשות.

ספיר-לירן-חדשות-האופנה-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

"מגיל צעיר נמשכתי לעולמות האופנה והאמנות. חיפשתי מקום שבו אוכל לבטא את עצמי בעוצמות שהתכוונתי אליהן. הצילום נתן לי מקום בטוח להיות מי שאני ולומר את מה שיש לי בלי מילים"

ספיר לירן
ספיר-לירן-סטייל-מגזין-אופנה
צילום: שרון סטאר

"אני מאמינה שמגיע לנשים (ואנשים בכלל) להיות בטוחים במרחב וטבעיים כמו שהם, לכן חשוב שנשים ישברו מוסכמות. הראש והלב ייפתחו לסוגים שונים של יופי"

ספיר לירן

שרון סטאר צלמת וסטייליסטית

תהנו ותעקבו באהבה,
שרון סטאר – טור צילום וסטייל
צילום, סטיילינג, טקסט:
פייסבוק sharon knaan starr
אינסטגרם : sharon_.staa
אינסטגרם נוסף: sharonstarr2021

ספיר לירן
פייסבוק: sapir liran
אינסטגרם: sapir_liran

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק