רנואר בכל הכוח: אחרי עדן פינס מצטרפת נועה קירל לנבחרת החלומות

נועה קירל צילום מיכה לובטון לרוברטו
|

יהודה לוי, ניבר מדר, יעל שלביה, גפן ברקאי, עדן פינס ועכשיו גם הכוכבת הבלתי מעורערת של הנוער בישראל: נועה קירל. ברנואר מחממים מנועים לקראת חגי האביב. נועה קירל: ״הולכת להיות לנו יחד שנה מפתיעה במיוחד״

 

בשר טרי. עדן פינס. באדיבות ITM
לוהטת. עדן פינס. באדיבות סוכנות ITM

מאת אפי אליסי

מספר ימים לאחר שהודיעו מרנואר על הצטרפותה של הדוגמנית עדן פינס. נועה קירל, מלכת הנוער מצטרפת ליהודה לוי, ניבר מדר, יעל שלביה וגפן ברקאי. זה אומר כסף והרבה. יותר מכך המהלך מלמד על מלחמת עולם בתעשיית האופנה. קבוצת רנואר הכוללת בתוכה את רשת טוונטיפורסבן עומדת מול קבוצת קסטרו הכוללת את הודיס, קרולינה למקה, אקססורייז, טופ טן ואורבניקה. מול נבחרת החלומות של רנואר עומדות בעקר שתי נשים חזקות: בר רפאלי ורותם סלע – המאמי הלאומית. ״אני נרגשת להצטרף למשפחת רנואר, וביחד איתם להוציא לפועל ולהגשים חלומות ענקיים. הולכת להיות לנו יחד שנה מפתיעה במיוחד״. אומרת נועה קירל שתוביל את התוכן המוסיקלי של רנואר. נועה קירל תצלם בתאילנד את הקליפ הראשון בפרויקט ותצולם עם נבחרת הפרזנטורים של רנואר לקמפיין אביב-קיץ 2019.

נועה קירל. צילום: מיכה לובטון לסוכנות רוברטו
להיט בראש. נועה קירל. צילום: מיכה לובטון לסוכנות רוברטו

מרנואר נמסר: ״אנו שמחים לפתוח את העונה הקרובה עם הבשורה אודות החיבור הייחודי של המותג לעולם המוזיקה, בהובלתה של נועה קירל. המהלך פורץ הדרך מצטרף למהלכי הקבוצה ליצירת תוכן איכותי וחדשני המחזק את ערכי המותג. אנו מברכים על הצטרפותה של נועה ומאחלים לה בהצלחה״.
ישראל אוגלבו זוכה העונה האח הגדול 2018 הוחתם לתקופת החגים של רנואר רגע אחרי שיצא את הבית המפורסם. האם נועה קירל ועדן פינס ישארו בנבחרת גם אחרי קמפיין אביב קיץ 2019? נחכה.

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

 

פורסם בקטגוריות כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק