עולם הביוטי: סיכום שנת 2021 ב-Fashion Israel

אמיר בוהדנה - 2
|
  • בית הביוטי הגדול של השנה
  • איש ואשת השנה בעולם הקוסמטיקה
  • מותג הבוטיק של השנה
  • מאפר השנה
  • מותג הדרמו קוסמטי של השנה

אורנה רימוק מכתירה!

נתחיל מאחד מבתי הביוטי הגדולים ביותר בארץ. הלא הוא בית אסתי לאודר, הכולל את מיטב מותגי האיפור והטיפוח כמו: אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס, טום פורד ועוד…


פורמולות מתקדמות, טכנולוגיות ומחקרים פורצי דרך, המצאה בכל פעם מחדש, נכון להיום בית אסתי לאודר נמצא כמעט בכל בית ובתיק האיפור של כל מאפר, בין אם זה איפור מקצועי או קוסמטיקה איכותית, עם המותגים המובילים שאי אפשר לטעות איתם, הכל התחיל ב-1946 כאשר המותג אסתי לאודר הוקם על ידי המייסדת האגדית שלו אסתי לאודר ממגוון מצומצם של מוצרים ועד לשם דבר בעולם האיפור והטיפוח שהפך לאחד מבתי הביוטי הגדולים בעולם!
את כל בית אסתי לאודר תוכלו לרכוש באתרי האינטרנט, באתר האינטרנט של סופר פארם וכן ברשתות הפארם המובחרות.

אסתי לאודר
אסתי לאודר. צילום: יח״צ

עוד מותג שקיבל את התואר הנכסף הינו מעולם הקוסמטיקה הדרמטולוגית, הינו המותג סבוקאלם, הידוע בתכנולוגיות פורצות דרך לטיפול בעור רגיש במיוחד, כיום המותג מתרחב לסדרות טיפוח המותאמות לכל סוגי העור ואף פריצות דרך בתחום האנטי אייג'ינג, המותג כולל גם טיפוח גוף ושיער.
בתקופה האחרונה "סבוקאלם" הביא לשורותיו את הפרזנטורית המדהימה שירי מימון אשר עושה עבודה מדהימה ומביאה אליו רוח צעירה ורעננה. ניתן לרכוש ברשתות הפארם- סופר פארם ו-Be

שירי-מימון-קמפיין-ויטמין-סי-צילום-ליאור-קסון-(Custom)
שירי מימון. סי צילום ליאור קסון

איש השנה שלנו בעולם הקוסמטיקה, המקצועית, הינו מלך היופי אמיר בוהדנה

אותו אני מגדירה אותו ככוכב עולה בתחום הקוסמטיקה המתקדמת, אמיר בוהדנה הפך למותג לא רק בזכות היותו הקוסמטיקאי של הסלאבס אלה בזכות הידע המקצועי שלו, האומץ שלו להמציא את עצמו בכל פעם מחדש וכמובן העבודה הקשה  לצד המכשור המתקדם והשיטה הייחודית שהוא מביא איתו בטיפול בכל בעיות העור כמו טיפול בצלקות אקנה ופיגמנטציה לצד מוצרים פורצי דרך המיוצרים כולם במעבדה בישראל.
את המוצרים של אמיר בוהדנה תוכלו למצוא באתר האינטרנט  שלו-https://www.amirbuhadana.com/
או אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

אמיר בוהדנה
אמיר בוהדנה. צילום: יח״צ

אשת השנה שלנו בתחום הקליניקה האסטטית היא לא אחרת מאשר יפה מקסימוב

קוסמטיקאית ותיקה אשר דווקא בתקופת הקורונה השיקה את הקליניקה החדשה ופורצת הדרך שלה בראשון לציון, קליניקה מרהיבה בניחוח של חו'ל אשר מתמחה בטיפולי קוסמטיקה מסורתיים לצד הטכנולוגיות המתקדמות בעולם וביחד עם השותפים שלה לחיים ולדרך, בנותיה ובנה, יפה מביאה לנו סטייל ויוקרה לצד טיפולים פורצי דרך.

הקליניקה מטפלת בשלל מצבי עור; פיגמנטציה, אקנה, צלקות אקנה, הסרת שיער פנים, הצערת העור ואנטי אייג'ינג כולל הזרקות וטיפולים מיוחדים. הקומפלקס החדש משתרע על שטח של 240 מ"ר וכולל 2 קומות : הראשונה, ״סקין לאונג׳״ המעניקה חוויית טיפול מהירה ומדויקת. כל הטיפולים מתבצעים ע"י רופאות וקוסמטיקאיות ביוטי- טק מדופלמות"י רופאות וקוסמטיקאיות ביוטי- טק מדופלמות.

יפה מקסימוב: "הצורך לפתרונות העור הנוספים הניתנים בקומפלקס החדש, הגיעו מהשטח – הרבה מהלקוחות שלנו ממש ביקשו שנטפל להן גם באקנה, כי זו בעיה שבד"כ הולכת עם שיער פנים""כ הולכת עם שיער פנים"
הקליניקה של יפה מקסימוב נמצאת ברחוב לישנסקי 1 ראשל״צ.

יפה מקסימוב
יפה מקסימוב. צילום: יח״צ

איש השנה בתחום האיפור – גילי אלגבי

גם השנה המאפר גילי אלגבי עושה חייל בעולם האיפור, המאפר שהיה אחראי על איפור המשלחות לאירוויזיון בארץ, שבוע האופנה, מאפר שעובד הכי קשה בארץ תחת ידיו עברו פניהם של ממיטב מנשות וסלאביות של ישראל, כיום גילי ממונה גם על האיפור של של מתמודדי X פקטור לאירוויזיון. מאפר שהחל את דרכו כסטיילס הפך לשם דבר בעולם האיפור, מערכת הביוטי של Fashion Israel אומרת: שאפו ענק!

גילי גלגבי -ביוטי
גילי אלגבי. צילום טל עבודי

עסקים זעירים בדרך כלל אינם מושכים את העין וזה לא ממש "סקסי" לתת להם במה, אך אישה אחת שלאט, לאט הופכת למותג, מביאה לנו קוסמטיקה ישראלית איכותית אשר מיוצר בארץ בטכנולוגיה חדישה ואם זאת במחירים נגישים.


ליאת נחושתן יוצרת את מותג הטיפוח אנטי אייג'ינג LuLu

אשר מבוסס על טהרת החומצה ההילארונית, לאחרונה גם מוסיפה גם מסכת הפילינג רטינול המצוינת אשר פותחה בטכנולוגיה מתקדמת, אשר מחדשת את מרקם העור ומסירה את התאים המתים ללא שיפשוף וגרגירים, ליאת נחושתן:"אני מתרגשת כל כך בכל פעם שמוצר חדש נולד, בקרוב ארחיב את LuLu, יש למה לצפות!"


אנחנו ב-Fashion Israel, גאים לפרגן לעסקים זעירים ומכתירים את המותג LuLu, מותג הבוטיק של השנה!
את המוצרים של LuLu,תוכלו להזמין אצל ליאת נחושתן כמו כן תוכל להכנס לקהילת הביוטי שלה, לי-את היופי.
https://www.facebook.com/groups/648879332306917/?ref=share

לולו
לולו. צילום: יח״צ
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק