על הספקטרום בהייטק

אופנה_שרה שלה. ויצו חיפה_עיצוב_אופנה
|

שרה שלה סטודנטית לעיצוב אופנה בויצו בחיפה שנה ג׳. מייצרת אופנה מתוך השראה עמוקה שמכילה רגש. משתפת את היצירה שלה מקורס גברים. "מתוך נושא ההייטק הישראלי בחרתי לעסוק בנושא ספקטרום האוטיזם בסביבת ההייטק"

שרה שלה. ויצו חיפה_מגזין_אופנה
איור: שרה שלה. ויצו חיפה

מאת: מערכת Fashion Israel


שרה שלה סטודנטית לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו בחיפה שנה ג׳

"התבקשנו לחקור את נושא ההייטק ישראלי. כשקיבלתי את הנושא הכללי היה לי מאד קשה כי הנושא מאד ויזואלי רציתי לקחת את זה לצד האנושי ולהפוך את הפרויקט לרגש כי זה מה שמאפיין את הפרוייקטם שלי בדרך כלל."

שרה שלה. ויצו חיפה_אופנה
דף השראה/איור. שרה שלה. ויצו חיפה


"הנושא עוסק בחיבור בין עולם האוטיסטים, מערכת החשיבה הייחודית שלהם לעולם ההייטק. התמקדתי במערכות השמיעה והראייה. אוטיסטים נחשבים בחברה כאנשים שקשה לתקשר איתם ושהם לא מתפקדים כאנשים נורמטיבים. השאלה איך הם משתלבים בעולם ההייטק." 

שרה שלה. ויצו חיפה_עיצוב_אופנה
דף השראה. שרה שלה. ויצו חיפה
דף השראה. שרה שלה. ויצו חיפה
דף השראה. שרה שלה. ויצו חיפה

"המוח שלהם מרכיב פאזלים בצורה מאד מדויקת זאת אומרת הם יכולים לעלות על דברים מאד מדוייקים וממוספרים בחברות ההייטק  סוג של יכולת מעל האדם הנורמטיבי."

עיצוב_אופנה_שרה שלה. דגמים. ויצו חיפה
שרה שלה. דגמים. ויצו חיפה

"הקולקציה עוסקת בתפר בין עולמם החיצוני לבין עולמם הפנימי .רציתי לתרגם את מחקר מערכת השמיעה והראיה לטקסטילים ואת התנועות שלהם לצלליות
השתמשתי בבדי נאילון, גברדין, פשתן וצמר. הושפעתי משני טרנדים neoclassical
ו-inked."

שרה שלה. דגמים. ויצו חיפה_עיצוב_אופנה
שרה שלה. דגמים. ויצו חיפה

"מגיל קטן מאד מתעניינת באוטיסטים ובמחשבות שלהם ותמיד האמנתי שיש להם יכולת מיוחדת. אחרי שחקרתי את הנושא הכללי הבנתי שהם משתלבים בשנים האחרונות בהייטק הישראלי ומשם נפל לי האסימון."

שרה שלה. אופנה ויצו חיפה_עיצוב_אופנה
שרה שלה. דגם. ויצו חיפה

אינסטגראם – sarashally@  
הקורס היה בהנחיית רן שבני.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק