עצמאות 2016: מראות איפור

עצמאות 2016: מראות איפור-2
|

עצמאות עם טאץ' אופנתי

למקרה שספריי קצף ופטישים על הראש הם לא אופציה לדגמן את החג, הכינו ב"ירין שחף"- ביה'ס למקצועות היופי, מראות אלטרנטיביים בצבעי הלאום: משפתון בצבע תכלת ועד לק כחלחל, מאייליינר לבן ועד צלליות אקווה מטאליות –  מראה בסטייל לרגל יום חגה של המדינה

עצמאות 2016: מראות איפור-3
כחול לבן בצבעים.  איפור הילה אלקיים ל"ירין שחף" צילום: אבי משולם

צלליות – המראה הרטוב

רוצה להתאפר בגווני הדגל ולהוסיף לו טאץ' צבעוני?   וותרי על צלליות במרקם אבקה והשתמשי בצלליות על בסיס קרם. הן נוחות לשימוש, עמידות ובעיקר יוצרות מראה רטוב ומפתה. ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר למקצועות היופי מסביר: "צלליות הקרם מכילות פיגמנט מרוכז ובשל כך יוצרות מראה מטאלי ובוהק. השימוש בהן מאפשר משיכה קלה וחלקה, הן אינן מצטברות בקמטי העפעף ויוצרות שכבה דקה ובלתי מורגשת. בכוחן ליצור מראה ססגוני כאשר מניחים את הצלליות זה לצד זו והן מתמזגות אלה באלה. צלליות הקרם מעניקות לעפעפיים כיסוי אחיד ללא קימטוטים, ניתן למרוח אותן בעזרת מברשת ספוג או פשוט בקצות האצבעות".
טיפ: ליצירת מראה ריסים "רטוב"-מורחים מסקרה שחורה ועוצמים את העין בחוזקה ע"מ ליצור גבשושים למראה מרוח ורטוב בקו הריסים.

 

עצמאות 2016: מראות איפור-1
נשיקה צרפתית או ישראלית?  צילום אבי משולם

שפתיים לאומיות

רוצה "למדוד" שפתיים תכלת אבל לא בטוחה שיהלום אותך? אל תמהרי לפתוח ארנק. ליפסטיק בצבע תכלת ניתן להכין בבית בעזרת צללית כחולה שעורבבה קלות עם קרם לחות. בעזרת מכחול מושחים על השפתיים ולסיום מצפים בגלוס. אופציה נוספת היא לתחום את השפתיים בעיפרון (עיניים) כחול, ואז למלא אש שטח הפנימי בעזרת העיפרון . אם הטון חזק מידי, תמיד ניתן ניתן להבהיר אותו עם קצת פודרה אותה מתופפים עם כרית האצבע.
טיפ: עם שפתיים בצבע תכלת קל ליצור סקנדל אופנתי. המינון קריטי ביותר. הדגשת יתר, עלולה בקלות להפוך אותך לחובבת קרטיב ענבים עם שפתיים מכחילות.הגוון הכחול יתאים במיוחד לבעלות שפתיים עבות מאחר והפיגמנט הכהה "מקטין" את גודלם.

 

עצמאות 2016: מראות איפור-4
עצמאות בעיניים, צילום הילה אלקיים

דאבל קונטור

המראה יתאים במיוחד למי שרוצה למשוך עניין ולייצר אדג'יות.  השפתיים כמעט חפות מאיפור,  האחרונות מפנות את נקודת המיקוד לעיניים.  הרעיון: להכפיל את מסגרת העיניים מבלי ליצור מהומה על העפעפיים. כדי לעשות את זה נכון נעזרים באייליינר טוש. משרטטים קו אלכסוני על קו הריסים העליון והתחתון בהתאם לאורך הרצוי.  בצמוד אליו יוצרים מסגרת נוספת עם צללית לבנה בנגיעות  של תכלת. המהדרות מוזמנות להצמיד ערכת ריסים מלאכותיים לקו הריסים התחתון. טיפ: למסגור השחור כדאי להיעזר בטוש אליינר.

 

עצמאות 2016: מראות איפור-5
צלליות בוהקות בגווני אקווה. צילום: אבי משולם

הבי מטאל לפנים

הטרנד המטאלי ממשיך להוביל הצהרה אופנתית למראה זוהר ואלגנטי. הגימור המתכתי מציג מראה בוהק שלא ניתן להתעלם ממנו. הצלליות פורצות את מתחם העיניים, יוצרות פנטזיה עד שקצותיהן מתאיידות. כדי להעשיר את הדרמה, ניתן לצרף ריסים מלאכותיים. המגמה מתאימה לצעירות במיוחד המבקשות ליישר קו עם דוגמניות מגזינים.
טיפ: רוצה ליישר שיערות גבה סוררות?  על מברשת שיניים ישנה מורחים ג'ל עמיד לשיער ומעבירים סירוק על הגבה.

 

עצמאות 2016: מראות איפור-2-1
אולטרה תכלת צילום: הילה אלקיים

לתפארת הנייל ומדינת ישראל

בהתאמה מוחלטת לצבעי הדגל, פלשו גווני התכלת לתעשיית הלק. בכל קולקציות הלקים הקיצית  משולבים גוונים של טורקיז, בלו-לגון, אקווה ותכלת שמיים. צבעים אלה נועדו להשלים את ה"טוטאלוק" עם הביגוד הבהיר של הקיץ . להשגת הלוק הנכון ניתן לשלב את מראה ה"אומברה" לציפורניים, שחלקו העליון בהיר וחלקו התחתון כהה.
טיפ: כדי להאריך את חיי הלק על הציפורן, משתמשים בחומץ לבן מזוקק. מספיגים אותו בצמר גפן ועוברים על הציפורניים לפני מריחת הלק. כך המריחה תהפוך קלה יותר  קלה יותר, וגם הלק יחזיק זמן רב יותר.
לאתר ירין שחף: http://www.yarin-shahaf.co.il/
רצוי להשתמש בשפתונים יחסית עמידים,שאין בהם הרבה לחות כדי שהצבעים לא יתערבבו מיד וכך גם תוכלי לשמור על ההפרדה של הצבעים.
למדוד על השפתיים את הגוון הכחול והלבן שלובים זה בזה

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק