ערוץ האופנה הישראלי. טייק 2

מוטי רייף. מתוך עמוד האינסטגרם של שבוע האופנה תל אביב 2018. @fashionweektelaviv @izsak -5
|

הוט יוצאת לדרך עם ניסיון נוסף לתת במה טלוויזיונית לתעשיית האופנה המקומית. לצד תכניות רכש מחו"ל, מבטיחים לנו שלל תכניות שיסקרו את תעשיית האופנה הישראלית מזוויות שונות. בין המגישים: שורה ארוכה של שמות מתעשיית האופנה. לרובם יהיה זה ניסיון ראשון במעבר ממסכי אינסטגרם ויוטיוב למסך גדול יותר. אנו מחזיקים אצבעות להצלחת הערוץ

איתי א. גורביץ'

 

ריי שגב. צילום: מיטל אזולאי, ערוץ האופנה הישראלי
ריי שגב. צילום: מיטל אזולאי

ערוץ האופנה? לא היה משהו כזה? הצדק אתכם. היה פה ניסיון ב-2012 להרים ערוץ שיתמקד באופנה ישראלית, מאחוריו עמד נועם אדרי, בעלי חברת ההפקות "נתיב". גם אז הייתה נתיב שותפה לעניין. אחרי כמה חודשים בלבד נקלע הערוץ לקשיים תקציביים ועבר למתכונת של טחינת שידורים חוזרים. ב-2013 נמכר הערוץ למפיק חיים סלוצקי. האחרון, מסתבר, לא ממש התעניין בערוץ עצמו, אלא בתכניו, אותם פיזר בערוצים נוספים בבעלותו, בין היתר ערוץ הבידור הישראלי, וב-2014 הודיע על סגירתו של ערוץ האופנה.

למזלנו, יש בסביבה אנשים שלא מתייאשים ולא נשברים מול קשיים ומנסים בכל כוחם להפיח חיים בתעשיית האופנה המקומית. וזה הזמן לומר היוש לאבי בר, בעלי אימג'ן מדיה, שהחליט לקחת סיכון נוסף עם המיזם האופנתי. הערוץ החדש מצטרף לערוצים נוספים המופעלים על ידי אימג'ן מדיה – " DIY – עשו זאת בעצמכם", הערוץ הים-תיכוני וערוץ הריאליטי בשותפות עם רשת 13. הערוץ החדש צפוי לעלות לאוויר ב-17 ביולי. אם הכל יילך כשורה (טפו טפו חמסה חמסה), יציע הערוץ תכניות מקור לצד תכני רכש מחו"ל.

בצילום: מוטי רייף. צילום: אוהד רומנו
מוטי רייף. צילום: אוהד רומנו

בין המגישים המקומיים שישתלבו בערוץ – מוטי רייף בסדרת ראיונות אישיים עם דמויות שונות בתעשייה (בר רפאלי, גלית גוטמן, ריטה ועוד), אנה ארונוב עם תכנית פאנל בהשתתפות אורחים מתחלפים, דוגמנית פלאס סייז ואושיית רשת ריי שגב, הסטייליסט איתי בצלאלי, אינסטגרמרית נסטיה ליסנסקי ודמויות נוספות שינסו את מזלן במעבר מאינסטוש ויוטיוב למסך גדול יותר. בנוסף, יפיק הערוץ תכניות דוקו ריאליטי שיעקבו אחרי דוגמניות במסעותיהן בבירות אופנה בעולם.

בין סדרות הרכש: "פרויקט מסלול" בעונות שטרם שודרו בארץ, סדרת אופנה של הדוגמנית אדריאנה לימה, חדשות האופנה, סדרת ריאליטי העוקבת אחר מתרחש בסלוני כלות בארצות הברית ועוד.

Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן19
אנה ארונוב. צילום: אבי ולדמן

fashion.il – ערוץ האופנה הישראלי – אפיק 42 בהוט
הערוץ יהיה פתוח למשך חודש בחינם החל מתאריך ה-17.7. בהמשך, יצטרף לחבילת הלייף סטייל של אימג'ין מדיה.

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק