פארוק בשוק. שווה לחזור

סלט עגבניות וסלסה ירוקה
|

מאת אפי אליסי

פארוק בשוק שוכן בפאתי שוק הפשפשים שכבר מזמן הפך זירה קולינארית שיש לשים עליה את הדעת. לחורף 2022 המקום מציע תפריט טעימות שף הכולל יין או קוקטייל, (בחרנו יין לבן ואדום – את הבחירה השארנו בידי המלצר), מנות ראשונות ועיקריות.

סביצה טונה - 2
סביצה טונה

פתחנו בסלט עגבניות שפתח את התיאבון. הסלט כלל רבעי עגבניות עטופים בסלסה ירוקה (רוטב משגע), עגבניות שרי כתומות. עם שקדים, אגוזי מלך, צנוברים, קרעי מוצרלה באפלו ואורגנו טרי. הסלט היווה פתיחה נפלאה והבטיח את הבאות.

סלט עגבניות - 5
סלט עגבניות


אחריהן הגיעו פולנטת שוק שהיתה מעט מתוקה לטעמנו אך קוביות הפולנטה האפויה בשילוב גבינת פרמג׳ן נתנה את העוקץ והרימה למנה. לשולחן הגיעה מנת הסביצ׳ה ברוטב הדרים והייתה לימונית משהו. חתיכות טונה טריה שהורגשה היטב במנה (לא התקמצנו) והייתה טעימה מאוד. אהבנו את חמצמצות המנה שהייתה עוקצנית.

פולנטה תירס
פולנטה

לעיקריות הגישו מנת סטייק כרוב ברוטב אסייתי. כרוב צלוי בחמאה חומה, אגוזי לוז קלויים וצ'יפס קייל. שהייתה נפלאה וייחודית. את ארוחת טעימות השף סיימנו עם פטוצ'יני חלמונים וארטישוק. פסטה פטוצ'יני בעבודת יד, ארטישוק טרי צרוב על המחבת, עגבניות שרי שרופות, שום קונפי, בזיליקום, אנשובי, צ'ילי, לימון, יין לבן ופרמז'ן. המנה שסיימה את הארוחה הייתה מפתיעה וטעימה להפליא.

סטייק כרוב-1
סטייק כרוב

לסיכום: ארוחת הטעימות הייתה כולה על טהרת הצמחוניות. לקרניבורים כמונו לא היה חסר בשר. לעומת זאת, היינו שמחים לסיים את הארוחה עם קינוח מתוק ואספרסו. ועדיין היתה זו ארוחה שווה וטעימה. נחזור שוב.

ארוחת טעימות פארוק בשוק - 1
ארוחת טעימות פארוק בשוק. צילום: יח״צ

מחיר ארוחת טעימות לזוג: 249 שקל
פארוק בשוק
רחוב נחמן 6, שוק הפשפים, יפו

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל
תגובות פייסבוק