פסטיבל אוכל יווני מדברי בכפר הנוקדים

פסטיבל טברנה יוונית בכפר הנוקדים 2 - 555
|

פסטיבל אוכל – טברנה יוונית לכל המשפחה בכפר הנוקדים בשיתוף הסועד הנודד. סוף שבוע של שכרון חושים יווני. תפריט אוכל יווני משובח של הסועד הנודד | מופע מוזיקה יוונית של להקת טברניקוס | מסיבת דיג'יי עם דקל טרי | מתחם מים מחודש ומרענן | סיורים ופעילויות | דוכנים ועוד – 22-23 ביולי, ימים שישי-שבת

בכפר הנוקדים שבמדבר יהודה מתכננים לחובבי האוכל היווני והמוזיקה היוונית פסטיבל טברנה יוונית בשיתוף הסועד הנודד בסוף שבוע שלם של חגיגת אוכל משובח, מופע מוזיקה יוונית אותנטית ועוד.
פסטיבל טברנה יוונית יתקיים בתאריכים 22-23 ביולי, בימים שישי ושבת, ובנוסף לאירועי הפסטיבל יתקיימו בכפר לאורך כל סוף השבוע דוכנים, שוק אוכל, בר שתייה, מתחם מים מרענן ומשודרג, קולנוע מדברי, סיורים ליליים בעקבות העקרבים, פינת חי, האכלת גמלים ועוד. הפסטיבל מיועד לכל המשפחה. 

הסועד הנודד - פסטיבל טברנה יוונית - 125
צילום: באדיבות כפר הנוקדים והסועד הנודד

פסטיבל טברנה יוונית בכפר הנוקדים יתקיים בשיתוף עם הסועד הנודד בניצוחם של תומר סולנה והשף יוחאי נבו, המתמחים בארוחות גורמה מחומרי גלם ישראליים ייחודיים והפקות אירועים קולינאריים בשטח. המקום והזמן הם המייחדים את תפריט הסועד הנודד: המקום הוא הנשמה של התפריט בכל אירוע ואירוע. כל האוכל נעשה בשטח ובנוף ונספג ישירות אל תוך האוכל, כשהמיקום הגיאוגרפי הינו מקור ההשראה של התפריט. לעומת המקום, המהווה את מקור ההשראה והנשמה של התפריט, הזמן מביא עימו את רוח הארוחה, ולכן בחרו בסועד הנודד להגיש לסועדים תפריט קליל ואווירה של טברנה יוונית המתאים לרוח המדברית והקרירה אשר נושבת בערב בכפר הנוקדים. בין המנות שתמצאו בתפריט הסועד הנודד במהלך הפסטיבל: קבב יווני, ציזיקי טופו טבעוני, מגוון בורקסים מהטאבון במילויים שונים, מוסאקה, שווארמה כבש, סלטים יוונים, קינוחים ועוד. 

הסועד הנודד - פסטיבל טברנה יוונית - 121
צילום: באדיבות כפר הנוקדים והסועד הנודד


עוד מאירועי פסטיבל טברנה יוונית בכפר הנוקדים: 

המופע של טברניקוס הוא טברנה סוחפת שלוקחת את הקהל למסע באיים של יוון, עם שירים מרגשים ומנגינות שגורמות לגוף לזוז ולרקוד. ההרכב מבצע מוסיקה עממית מהאיים של יוון ומאסיה הקטנה, בשילוב עם שירים מוכרים ואהובים. טברניקוס מביאים את רוח ה"פאנגירי" היווני – חוויה מוסיקלית אקסטטית הכוללת מוסיקה, משתה ומעגלי ריקוד מסורתיים, הנגנים בהרכב מנגנים בכלי נגינה אותנטיים – קמנצ'ה בלק סי (כינור יווני וטורקי), לאוטו (כלי מיתר יווני) וכמובן שירה ביוונית.

הסועד הנודד - פסטיבל טברנה יוונית - 43
צילום: באדיבות כפר הנוקדים והסועד הנודד

מתחם המים – נוקדים ומתרעננים

המתחם נבנה עבור ימי הקיץ החמים במדבר בהשראת המעיינות וגבי המים המוכרים באזור מדבר יהודה ומתוך כוונה לאפשר בילוי נעים ומרענן לשעות היום בחודשי הקיץ. במתחם ישנם מערפלים "רטוב" עם ערסלי רשת, נדנדות, משחקים, שכשוכיות, מפל המים, דק שמש מעוצב ועוד. לצד מתחם המים מתחם "יבש" ובו פינות ישיבה, מוזיקה טובה והמון פינות זולה מרגיעות. הכניסה ללא עלות לאורחי הפסטיבל.

הסועד הנודד - פסטיבל טברנה יוונית - 12
צילום: באדיבות כפר הנוקדים והסועד הנודד

חשוב לדעת: מספר המקומות מוגבל.
פרטים נוספים, הרשמה, מחירים ואפשרויות לינה ניתן למצוא בקישור הבא: ttps://www.kfarhanokdim.co.il/soednoded/
או בטלפון – 08-9950097

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק