מגזין אופנה: פסטיבל אילת

מגזין_אופנה_פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015_מגזין_אופנה
|

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית [2-7 בפברואר, 2015, מלון דן, אילת] שחוגג עשור. האמנים, הקונצרטים המבצעים. וגם: תוכנית הפסטיבל המלאה

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית

פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית
סטיבן איסרליס. צילום: Satoshi Aoyagi

חגיגות העשור לפסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, שיתארח במלון דן אילת, יפגישו על הבמות במלון דן אילת את מיטב האמנים מרחבי תבל ומישראל: תזמורת קאמרטה ג'נבה עם הצ'לן סטיבן איסרליס; הרכב הבארוק האיטלקי אקורדונה עם הזמר מרקו ביזלי, מקהלת סולני קלן מגרמניה; רביעיית פיצוויליאם הבריטית עם הזמרת מירה עוואד, להקת הפלמנקו של מריה חונקל מספרד, שם-טוב לוי עם מיטב שיריו בעיבודים קאמריים וסולנים מהשורה הראשונה בעולם בפרמיירות בינלאומיות.

פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית-1
"קאמרטה ג'נבה"

תזמורת קאמרטה ג'נבה (לראשונה בישראל), אחת התזמורות המבוקשות ביותר באירופה, בניצוחו וניהולו האמנותי של דויד גריילסאמר  יופיעו בשתי תכניות המשלבות מוסיקה בארוקית וקלאסית. הצ'לן סטיבן איסרליס, שיבצע את הקונצ'רטו בדו מג'ור מאת היידן. הפסטיבל יארח את אנסמבל אקורדונה עם הסולן מרקו ביזלי והצ'מבליסט גואידו מורינו לשתי תכניות: "סיפורים נאפוליטניים" – תכנית חדשה של ההרכב המחברת באמצעות סיפור ומוזיקה את חיי נאפולי לאורך ההיסטוריה, בתוכנית ישולבו ריקודים נאפוליטניים מסורתיים שיבוצעו על ידי הרקדנית סילביה פרונה. התוכנית השניה: "הבשורה הטובה", הלוקחת את המאזין למסע בזמן ברחבי איטליה, מימי הביניים ועד לעת הנוכחית.

פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015-30
פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015. סיפורים נפוליטנים. צילום: מקסים ריידר

ערב מיוחד יוקדש למשוררת הגרמניה גרטרוד קולמר, קולמר, יהודייה ואחייניתו של וולטר בנימין, לא יכלה לממש את כשרונה הגדול מאחר ונספתה בשואה. במרכז הערב שיוקדש לזכרה, תבצע מקהלת סולני קלן מלווה על ידי הצ'לנים פרנסואה סאלק והלל צורישל יצירה של המלחין הבריטי ג'וליאן מרשל, המבוססת על כתבי המשוררת, ומשלבת בין ג'אז ומוזיקה קלאסית. מקהלת סולני קלן תפתח את הפסטיבל בתכנית א-קפלה מיוחדת ובמרכזה מוטיב "הלילה", החל מתקופת הרנסנס ועד לימינו.
שם-טוב לוי עם מיטב מיצירותיו בעיבודים חדשים שערך לשלישיית כלי קשת, עם לוי עצמו בפסנתר ובשירה. הזמרת והשחקנית מירה עוואד תחבור לאנסמבל המיתרים הבריטי רביעיית פיצוויליאם לקונצרט המשלבן מוזיקה בריטית מימי הבארוק בביצוע עוואד ומוזיקה פרי עטה בעיבודים מיוחדים להרכב קאמרי.

פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית-6
מירה עוואד: צילום: Victor Muper

רביעיית פיצוויליאם בקונצרט ובו "שבע המילים האחרונות לישו" מאת היידן ורביעיית המיתרים מס' 3 מאת שוסטקוביץ' – ידיד ותיק של ההרכב שעל ערש דווי התוודה באזניו של בריטן שפיצוויליאם הוא ההרכב המועדף עליו לביצוע יצירותיו.
החצוצרן ינס לינדמן, שזכה לאהדת הקהל והביקורת בפסטיבל המוסיקה הקאמרית הקודם באילת, בתכנית ג'אז לילית, מלווה בצמד נגנים ישראלים בינלאומיים: הקונטרבסיסט טל גמליאלי ואמן כלי ההקשה גלעד דוברצקי.
סולנים נוספים בולטים: הפסנתרנים אריק לה סאז' וארנון ארז, הזמרות קלייר מגנאג'י ורוזמרי דנציגר. את הפסטיבל יחתום מופע פלמנקו חגיגי בביצוע להקת הפלמנקו של מריה חונקל שתגיע מספרד.

פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 201550
פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015. דוד גריילסאמר וסטיבן איסרליס. צילום: מקסים ריידר

כיתות אמן

בנוסף לכיתות האמן לכינור, צ'לו, חצוצרה ופסנתר, אליהן מגיעים סטודנטים למוזיקה ממדינות שונוות מרחבי העולם. יתקיים השנה לראשונה גם כיתות אמן לזמרים ולמקהלות. הפסטיבל יחבור לסדנת הקשר הווקאלי וינה-תל אביב – סדנת זמרים אוסטרית-ישראלית עם סילביה גרינברג, דייויד ארונסון ורוזמרי דנציגר.  כמו כן, חברים ממקהלת סולני קלן יעבירו כיתות אמן למקהלות. כיתות האמן יתארחו במלון דן פנורמה אילת.

פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית-4
שיתוף פעולה תרבותי. מלון דן אילת. צילום: סיוון פרג'

מחירים

שישה קונצרטים: 900 שקל.
כניסה חופשית לכל אירועי הפסטיבל: 1,400 שקל
הקונצרטים וכיתות האמן. מחירי הקונצרטים נעים בין 100 ל-250 שקל

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להתחבר לפסטיבל החשוב הזה בשנה השלישית ברציפות".

 לאוניד רוזנברג, מייסד, מנכ"ל הפסטיבל ומנהל אמנותי: "הפסטיבל גאה להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם מלון דן אילת. הקונצרטים יערכו בשני אולמות המלון: אולם תרשיש ואולם הכחול הגדול".

פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 201540
פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015. סיפורים נפוליטנים. צילום: מקסים ריידר

מבצעים מיוחדים וחבילות כרטיסים

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת המשולבות עם כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים:

חבילה 1

2 לילות בין 4-8/2/15  כולל 2 קונצרטים סדרה א' ו-2 קונצרטים סדרה ב'.
מחיר: החל מ-3820  שקל לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן אילת.
מחיר: החל מ-2783 שקל לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן פנורמה אילת.

חבילה 2

3 לילות בין 4-8/2/15 כולל 2 קונצרטים סדרה א' ו-2 קונצרטים סדרה ב'.
מחיר: החל מ-4535 ₪ לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן אילת.
מחיר: החל מ-3182 ₪ לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן פנורמה אילת.

חבילה 3

4 לילות בין 4-8/2/15 כולל 2 קונצרטים סדרה א' ו-2 קונצרטים סדרה ב'.
מחיר: החל מ-5250 שקל לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-3596 שקל לזוג, על בסיס לינה וא.בוקר בדן פנורמה אילת.

(סדרה א' כוללת את הקונצרטים: 2, 6, 11, 14, 15, סדרה ב' כוללת את הקונצרטים: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13. אורחים שישהו במלונות דן אילת ודן פנורמה אילת במסגרת החבילות ביום חמישי ה-5/2/14 בערב יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי: שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בישראל).

מגזין_אופנה_פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015- 1
פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015. סטיבן איסרליס וקאמרטה. ז'נבה.צילום: מקסים ריידר

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית – הזמנות

אתר הפסטיבל –  www.eilatfest.com
פסטיבל אילת בפייסבוק –  www.facebook.com/EilatFestival 
כרטיסים וחבילות: eventim.co.il/eilat  *9066
להזמנת חופשה כולל טיסות: ישראייר – 2737*
המרכז למוסיקה הים האדום – 08-6444816 ,08-6377036,  info@eilat-festival.co.il

מגזין_אופנה_פסטיבל מוזיקה קאמרית אילת 2015- 12
הסיפור של נאפולי. צילום: Valeria Laino

התוכנית המלאה של פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2-7 לפברואר, 2015

יום ד' 4.2.2015

קונצרט מס' 1
17:00 – אולם תרשיש
Carpe Noctem (נצל את הלילה)
מקהלת סולני קלן בתכנית המציגה יצירות העוסקות ב'לילה', מאת מלחינים שונים, בהם ברהמס, פרסל, ג'זואלדו, פולנק, באך ואחרים.
מנצח המקהלה: אנסגר איימן
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס'  2
21:00 – אולם הכחול הגדול
קונצרט פתיחת הפסטיבל: סיפורים נאפוליטניים
הרכב הבארוק האיטלקי "אקורדונה" הכולל עשרה נגנים וזמרים, בתכנית של סיפורים ומוסיקה מנאפולי לאורך ההיסטוריה: מוסיקה נוסטלגית, מוסיקה לריקודים ועוד. הופעת אורח של הרקדנית סילביה פרונה בריקודים איטלקיים-נאפוליטניים מסורתיים.  אנסמבל אקורדונה (איטליה) בהובלתם של גואידו מוריני צ'מבלו-פסנתר, ניצוח ומרקו ביזלי-שירה,סילביה פרונה – רקדנית.
מחיר: 200 שקל

יום ה', 5.2.2015 

קונצרט מס' 3
11:00 – אולם תרשיש
פנטזיות
רסיטל פסנתר ובו מוסיקה מאת בטהובן ושומאן אריק לה סאז', פסנתר (צרפת)
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 4
14:00 – אולם תרשיש
קונצרט סיום משתתפי כיתות האמן
מחיר: 100 שקל

קונצרט מס' 5
17:00 – אולם תרשיש
הבשורה הטובה
תכנית המציגה את התכונות המוזיקליות והפרשניות של אקורדונה. החל ממזמורים גריגוריאנים ועד למונטוורדי, מהטרנטלות העתיקות של סלנטו ועד למוזיקה שחיבר מנצח ההרכב גואידו מוריני. אנסמבל אקורדונה (איטליה) בהובלתם של גואידו מוריני-צ'מבלו, פסנתר, ניצוח ומרקו ביזלי-שירה.
מחיר: 150 שקל

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית

קונצרט מס' 6
21:00 – הכחול הגדול
מלוכת הצ'לו 
גדול צ'לני תקופתנו, סטיבן איסרליס, בביקור נדיר בישראל, יתארח על ידי התזמורת "קאמרטה ג'נבה" בניצוחו של דוד גריילסאמר. בתכנית: מוזיקה מאת מוצרט, היידן, מרן מרה וליגטי.
תזמורת קאמרטה ג'נבה (שווייץ) דוד גריילסאמר-מנצח, סטיבן איסרליס-צ'לו (בריטניה).
מחיר: 250 שקל

קונצרט מס' 7
23:00 – אולם תרשיש
דקה לחצות
החצוצרן האמריקאי הוירטואוז ינס לינדמן חוזר בתכנית ג'אז לילית עם שלישיית ג'אז מישראל ומארה"ב. ינס לינדמן-חצוצרה, טל גמליאלי-בס, גלעד דוברצקי-כלי הקשה
מחיר: 150 שקל

יום ו', 6.2.2015 

קונצרט מס' 8
11:00 – אולם תרשיש
דואו פרנסיז
הצ'לן פרנסואה סאלק והפסנתרן אריק לה סאג', בקונצרט שמוקדש כולו למוזיקה מארץ מולדתם, צרפת. מוסיקה מאת פולנק, דביסי, פורה וויירן. אריק לה סאז'-פסנתר (צרפת), פרנסואה סאלק-צ'לו (צרפת).
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 9
14:00 – אולם תרשיש
שבע מילים אחרונות
רביעיית המיתרים הבריטית פיצוויליאם תציג את יצירתו המונומנטלית של היידן "שבע מילים אחרונות" ורביעיית מיתרים מס' 3 מאת שוסטקוביץ'.
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 10
17:00 – אולם תרשיש
מתוך החשיכה
מוזיקה מאת ג'וליאן מרשל על פי טקסטים של אחת המשוררות הגדולות של גרמניה במאה ה-20, גרטרוד קולמר, שנרצחה בשואה. עוד בקונצרט: בכיאנס ברזיליירס מאת וילה לובוס.
מקהלת סולני קלן: רוזמרי דנציגר-סופרן (ישראל-נורווגיה) קלייר מגנאג'י-סופרן, פרנסואה סאלק-צ'לו (צרפת), הלל צרי-צ'לו (ישראל)
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 11
21:00 – אולם הכחול הגדול
משכנו של השטן
קאמרטה ג'נבה: תזמורת קאמרטה ג'נבה עם מנצחה, דוד גריילסאמר בפסנתר בתכנית של מוזיקה מאת מוצרט, בוקריני, וראמו. דוד גריילסמר-מנצח ופסנתרן  (שוייץ)
מחיר: 250 שקל

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית

שבת 7.2.2015

קונצרט מס' 12
11:00 – אולם תרשיש
דיוקנאות
סגל כיתות האמן מגישים קונצרט ובו מוזיקה קאמרית. מיכאל גנטוורג, יהושע אפשטיין-כינור, דויד גריילסמר, ארנון ארז-פסנתר, פרנסואה סאלק, הלל צרי-צ'לו.
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 13
14:00 – אולם תרשיש
שם טוב לוי ושלישית כלי קשת
שם טוב לוי – קלידים, חליל ושירה
יעל ברולסקי – כינור ; יעל פטיש – ויולה ; שירה מני סרור – צ'לו
שם טוב לוי, מהיוצרים הבולטים והמרכזיים בתרבות הישראלית, במופע מיוחד של מיטב שיריו שהלחין לאורך השנים ,בעיבודים לפסנתר ושלישיית מיתרים. חגיגה של איכות מוסיקלית והנאה צרופה. בין השירים שיבוצעו: בלילות הסתיו (דוד פוגל), עוד נפגש (אריק איינשטיין), יכול להיות שזה נגמר (יונתן גפן), הנסיך הקטן (יונתן גפן), טווס הזהב ,שובי לביתך (דליה רביקוביץ),ועוד. כמו כן ינוגנו קטעים מיצירות קלסיות מאת באך, פיצולה, ופיוטים של אבן עזרא, ויהודה הלוי.
מחיר: 150 שקל

קונצרט מס' 14
17:00 – אולם הכחול הגדול
מזרח ומערב
רביעיית פיצוויליאם מבריטניה מארחת את הזמרת מירה עוואד לתכנית שמשלבת בין המוסיקה של עוואד בעיבודים לרביעיית מיתרים, לבין מוסיקה מתקופת הבארוק בביצועה של עוואד. רביעיית פיצוויליאם (בריטניה). מירה עוואד (ישראל)
מחיר: 200 שקל

קונצרט מס' 15
21:00  אולם הכחול הגדול
פלמנקו נטורל
מריה חונקל, מרקדניות הפלמנקו המובילות של ספרד, עם רקדנים ונגנים, במופע פלמנקו סוער ומיוחד לרגל חגיגות העשור של פסטיבל אילת. הרכב הפלמנקו של מריה חונקל (ספרד) מארח את הרקדן דוד פניאגואה (ספרד)
מחיר: 200 שקל

כיתות אמן 2015: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית מזמין אתכם להשתתף בכיתות אמן עם מוסיקאים ופרופסורים מהמובילים בעולם, לנגן בהרכבים קאמריים, להופיע בקונצרטים, וכל זאת על רקע הנופים המרהיבים של אילת. השנה לראשונה תתקיים באילת הסדנה הווקאלית הבינלאומית "הקשר הווקאלי וינה-תל אביב". השיעורים יתקיימו בין ה-2 ועד ל-7 בפברואר.
*הפסטיבל נערך בחסות עיריית אילת, קרן ארניקה, משרד התיירות, מלון דן, משרד התרבות, משרד החוץ, התאחדות בתי המלון, בנק הפועלים, המועצה הבריטית, מכון גתה, הפורום האוסטרי לתרבות.
**המחירים המצויינים בסוף כל קונצרט הם המחירים המלאים לקונצרט בודד. יש הנחות רבות, ומחירים מוזלים לקבוצות ולחבילות כרטיסים וכן יש חבילות עם מלונות וחבילות עם טיסות. האינפורמציה מופיע בסוף התכנית.

מגזין אופנה: פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק