פסטיבל מוזיקה

02 פסטיבל ראגיי
|

מעל נחל פרת על פסגות הרי בנימין, עם תצפית עוצרת נשימה אל ים המלח, ירדן וירושלים, יתקיים Camel Festival (פסטיבל הגמל) – פסטיבל רגאיי-דאב בינלאומי

פסטיבל מוזיקה

03 פסטיבל ראגיי

לראשונה: פסטיבל רגאיי-דאב בינלאומי ביהודה ושומרון: 24 שעות של הופעות חיות של הרכבי רגאיי מהארץ ומהעולם. פסטיבל הגמל Camel Festival, שיתקיים בפארק ענבלים (סמוך לישוב מכמש במטה בנימין), באוויר הפתוח אל מול הנוף המרהיב של ים המלח, מרכיב תפזורת של אמנים מעבר לים והאוקיינוס שיספקו פסקול רגאיי-דאב בינלאומי מדויק. 

24 שעות של רגאיי ודאב מיוזיק ובתוכן 10 הופעות שונות של מיטב האמסיז (MC) בארץ ומחו"ל. בניהם:

01פסטיבל ראגיי

GENERAL LEVY – United Kingdom  או בשמו האמיתי פול לוי. הקול המוביל היום בעולם בג'אנגל, דאנסהול והגריים הבריטי. להיטו "אינקרדיבל" מתנגן בכל מסיבה ורייב ואף שימש כשיר פתיחה בפסקול הסרט של אלי ג'י (שסה ברון כהן).

SKARRA MUCCI – Jamaica 

מחזיק באוסף מרשים של חמישה אלבומים. בשל סגנון הכתיבה והשירה העשירים זכה לכינוי "ליריק מיליונר".

TEPPA STYLE – Rusiaסטפא מומחה בכל מה שנוגע לדאנסהול, דיג'יטל, ראגאמופין. אווירה של ג'מייקה היישר מרוסיה.

KIBIR LA AMLAK – United Kingdom הרכב דאב אלקטרוני המשלב שירה וכלים חיים, מבוסס באנגליה ומונה כשני חברים מוכשרים שאחד מהם הוא מקור לגאווה לאומית – אייג'ה מאן סולומון.

DJ DRESSLA (Jahtari) – Germany

אחד הנציגים העיקריים של הלייבל הגרמני Jahtari בעל סטייל ייחודי תוך אחיזה מופלאה במיקרופון.

SOUL J – Israel סולג'יי ידוע בתור אחד הקולות הכי מעניינים, מרגשים ומלאי נשמה בנוף המקומי. במהלך השנים בנה לעצמו מוניטין של אמן אמיתי בעל טקסטים חריפים ולא מתפשרים, עם נוכחות ואנרגיה מיוחדת על הבמה. ישיק את הפרויקט החדש שלו שהוקלט במהלך המסע בג'מייקה וארה"ב.

האירוע יתקיים בסופ"ש הבא, בין התאריכים 18-20/6 בימים חמישי ושישי ויסתיים לפני כניסת שבת, בקבלת שבת עם רגאיי ירושלמי "אריות ציון".

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק