פצצה של רייטינג: "איפור בשידור"

|

ירין שחף שובר שיאי צפייה בהנחיית שידורי לייב. בין המשתתפים: אשלי בקשי, אלין כהן, יוסי ביטון, גליה תורן חן, בועז שטיין, ריקי פרץ, עידו רפאל ועוד

ירין שחף ואשלי בקשי וקסמן מתוך: "איפור בשידור"
ירין שחף ואשלי בקשי וקסמן מתוך: "איפור בשידור"

מאת: אפי אליסי, עורך אחראי – Fashion Israel

חמישה חודשים מאז עלייתו לאוויר, הפך "איפור בשידור" – למשדר הביוטי הנצפה ביותר בישראל. לאחרונה, אף נרשמה צפיית שיא של רבע מיליון נשים.

ה-'לייב' משודר בו זמנית בפייסבוק ובאינסטגרם, וזוכה לחשיפה, שטרם נראתה כמותה בקטגוריית הלייף סטייל. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי, מסביר: "הרעיון היה לפנות לקהל נשי ממוקד, שחי ונושם איפור, ולהעניק לו תוכן מקצועי ואיכותי." 

אמן האיפור, עידו רפאל. צילום: בן ליאון
אמן האיפור, עידו רפאל. צילום: בן ליאון

בניגוד לשידור טלוויזיוני מסחרי ומבויים, הרי שכאן, הכל נעשה בלייב, ללא עריכה ובעיקר בגובה העיניים. הצופים הם חלק בלתי נפרד מהשידור, ומעורבים בו בכל רגע. במרכז כל פרק, מתארח מאפר-על, שמשיב על שאלון אישי, חושף את סגנונו המקצועי ולסיום, חולק עם הצופים טיפים ועצות השמורים בד"כ לאנשי מקצוע.

אלין כהן עם המנחים: גליה תורן חן וירין שחף
אושיית האיפור אלין כהן עם גליה תורן חן וירין שחף

את היא הנסיינית של מוצר איפור חדש

אחד מלהיטי ה-'לייב' הוא הענקת פרסים של עשרות מארזי איפור. הצופות מוזמנות לשתף את השידור וכך הן נכנסות ישירות להגרלה. הרעיון הוא לתת במה, למי שרוצה לבחון בעצמה מוצר איפור חדש. הזוכה בפרס הופכת לנסיינית, ומוזמנת להביע דעה פומבית ובלתי משוחדת.

"השידור שם לו למטרה למגר את תופעת סרטוני ההדרכה הלא מקצועיים, אשר צצים מידי יום ברשת"- מסביר ירין שחף. "כל אחת שהחזיקה ליפסטיק אי פעם בחייה, ויש לה חשבון עתיר עוקבים, הפכה לנסיינית וממליצה על מוצרי איפור חדשים. על הדרך, היא גם לא שוכחת ללמד איפור".

השיטה נולדה על ידי חברות הקוסמטיקה. המשווקים מצאו דרך קלה וזולה לפרסם את המוצרים שלהם, בעזרת בנות שמחזיקות חשבונות מלאי עוקבים. כך זה עובד: יש לך הרבה עוקבים? קבלי ערכות איפור חינמיות ובתמורה המליצי וספרי לכל העולם עד כמה מוצרים אלה מצוינים. כי אם לא תעשי כך, בפעם הבאה, לא תקבלי עוד 'חינמים'. במילים אחרות: אפס אמינות, אפס מקצועיות.

גליה תורן חן, כוהנת לייף סטייל, יועצת ומדריכה בענף היופי, מרצה ומנחת תוכניות טלוויזיה 'מילון היופי'. צילום: אלינור ברש
גליה תורן חן, כוהנת לייף סטייל, יועצת ומדריכה בענף היופי, מרצה ומנחת תוכניות טלוויזיה 'מילון היופי'. צילום: אלינור ברש

איך נולד "איפור בשידור"?

שחף: "בימי הגל הראשון של הקורונה ,שידרתי מסלון ביתי הפרטי בזום. עד מהרה המערכת קרסה בשל העומס. כשהחלה להתממש אסטרגיית היציאה, בניתי אולפן מקצועי ולשמחתי העלייה ברייטינג לא נעצרת. שידור הלייב מאופיין בתכנים המעוברים בגובה העיניים, ללא פרסומות ובמות מסחריות. כל מי שרוצה למקסם את המראה האישי מוזמנת לצפות ולהנות." פרטים על מועדי הצפייה תוכלו למצוא בפייסבוק ובאינסטגרם של ירין שחף.

ירין שחף ואלין כהן מתוך: "איפור בשידור". צילום יח"צ
לאפר את המאפרת: ירין שחף ואלין כהן מתוך: "איפור בשידור". צילום יח"צ

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, ירין שחף
תגובות פייסבוק