פריחה על עקב

טרנד הפרחים בנעלי עקב-2
|

האביב כבר כאן וטרנד הפרחים פורח גם בנעליים

רשת ליידי קומפורט משיקה לקראת האביב את הקולקציה הפרחונית של נטורלייזר עם הפטנט הרשום (N5), בייבוא בלעדי של ליידי קומפורט. הנעל בהדפס פרחוני לאורך כל הנעל והעקב, עשוי בד בטקסטורה (נוח לניקוי גם עם מגבון לח) דמוי נחש, נישאות  על עקב  של 5 ס"מ . סופר נוח.
N5 הפטנט הייחודי של חברת נטורלייזר מצוי ברפידה האנטומית עם פטנט רשום שנקרא N5. נעליים עם רפידה "נושמת", סוליות מתקפלות, חומרי גלם קלילים, ייצור נעליים בטכנולוגיה שמסייעת באיזון ההליכה. החברה מייצרת נעליים בחצאי מידות לצד מידות רוחב המותאמות לכף רגל צרה או רחבה.

טרנד הפרחים בנעלי עקב-1
460 שקל. נטורלייזר מבית ליידי קומפורט. צילום: עמירם בן ישי

 

להשיג במידות 36-42.
מחיר: 460 שקל
ניתן להשיג בצבע: ורוד אפרסק, פודרה, שחור, לבן ועוד.
ניתן להזמין דרך האתר. לרגל השקה שליחות חינם:  www.ladycomfort.co.il

טרנד הפרחים בנעלי עקב
מחיר: 460 שקל ליידי קומפורט צילום: עמירם בן ישי

ניתן לרכוש בכ-100 חנויות הנעליים המובילות בארץ, לצד 31 הסניפים הבלעדיים של החברה. סניפי הרשת: רמת גן – ביאליק 14 , תל אביב – מרכז ויצמן,  ראשון לציון – אחוזת ראשונים – הנחשול 30 ראשון לציון , ראשון לציון – קניון הזהב מרכז ויצמן, בת ים – קניון בת ים, חולון – פירמיום סנטר עודפים, מודיעין – ישפרו סנטר,  אור יהודה – אליהו סעדון 20, נתניה- קניון עיר ימים, אשדוד – ביג אשדוד, רמלה – קניון עזריאלי , יבנה – קניון G ,  כפר סבא- מרכז בית חולים מאיר,  נצרת עלית -קניון 0NE, ירושלים- ביה"ח הדסה , ירושלים- קניון רמות ירושלים , ירושלים – קניון מלחה, ירושלים – קניון הראל מבשרת, עפולה – כיכר העצמאות 5, רחובות -בילו סנטר ,  ב"ש-קניון הנגב . אילת -קניון מול הים, אילת –  אייס פארק, אילת – הילטון , אילת – ביג אילת, נהריה -שד' הגעתון, אשקלון-קניון גירון ,זכרון יעקב-רח הנדיב 13 , קרית אתא – קניון שער הצפון , חולון-פרימיום סנטר עודפים ,אור יהודה-קניון עזריאלי  – עודפים , בית שמש קניון ביג – עודפים, באר שבע- קניון גרנד, חיפה – קניון סיטי סנטר – עודפים.

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק