פרייה-בהה-אריקסן

|

דוגמנית העל, פרייה בהה אריקסן (וויקטוריה סיקרט) מככבת בקמפיין מייקל קורס לסתיו חורף 2016-17

ניו יורק, XX ביוני 2016 – סגנון אישי הוא הנושא של מסע הפרסום לקולקציית סתיו 2016 של מייקל קורס, שצולם בידי מריו טסטינו. "העונה אנו מתעלמים מספר הכללים," אמר מייקל קורס. "מנוצות עד בדי טוויד במרקם עשיר, הקולקציה כולה עוסקת בסגנון אינדיבידואלי ובבגדים עם אישיות."

כדי להציג את הקולקציה של מייקל קורס צילם טסטינו את פרייה בהה אריקסן כשהיא ישובה במושב האחורי של מכונית וינטג' יקרה. התמונות מתעדות הכל, מפרטי השרשרת, הנוצות ופרוות האוברסייז ומדגישות את המרקם הבולט ואת הפרטים שיוצרים את האמירה של קולקציית הסתיו, על הבגדים והאקססוריז שבה. סגנון הצילום של הקמפיין נאמן לאסתטיקה הזוהרת של מייקל קורס בעונות האחרונות – דיוקנה של אישה ברגע פרטי הנוסעת בתנאי מותרות אולטימטיביים. המראה והאישיות הבלתי-ניתנים לחיקוי של אריקסן מעניקים לתמונות הלך רוח רענן ומודרני.

דוגמנית העל פרייה בהה אריקסן לקמפיין מייקל קורס, סתיו חורף 2016-17. צילום: מריו טסטינו
דוגמנית העל פרייה בהה אריקסן לקמפיין מייקל קורס, סתיו חורף 2016-17. צילום: מריו טסטינו

הפרסומות לקו MICHAEL של מייקל קורס מציינות את המורשת של המותג בחזרה לעיר ניו יורק. הדוגמניות אמי ראפה, רומי שונברגר וסוון דה פריס נלכדו בעין המצלמה של טסטינו במסוק מעל קו הרקיע של מנהטן, תפאורה המתאפיינת בזוהר של הסבנטיז ומדגישה את המרקמים הראוותניים והצלליות הזוהרות של העונה.
עבור קולקציית הגברים של מייקל קורס, הדוגמן ההולנדי ווטר פילן חותם את הדימוי המאפיין את הקמפיין החדש כשהוא יורד ממטוס סילון פרטי ומדגיש את האסתטיקה המתוחכמת אך הספורטיבית של קו זה.
הקמפיין העולמי יושק ביולי והפרסומות יופיעו בגיליונות הסתיו של ווג, וניטי פייר, הארפר'ס בזאר ופרנס לה פיגרו פארי שיק בארה"ב ובאירופה. מסע הפרסום בפרינט יקיף  34 מדינות באמריקה, אירופה ואסיה. התמונות יופיעו גם בערוצים הדיגיטליים כמו גם בפלטפורמות מדיה חברתית ושילוט חוצות מסורתי.

הדוגמניות אמי ראפה, רומי שונברגר וסוון דה פריס לקמפיין מייקל קורס, סתיו חורף 2016-17. צילום: מריו טסטינו
הדוגמניות אמי ראפה, רומי שונברגר וסוון דה פריס לקמפיין מייקל קורס, סתיו חורף 2016-17. צילום: מריו טסטינו

מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב בעל פרסום עולמי ועטור פרסים של אקססוריז ובגדי מותרים מוכנים ללבישה. החברה הנושאת את שמו הוקמה ב-1981 וכיום מייצרת מגוון מוצרים עבור קולקציית מייקל קורס, קו MICHAEL Michael Kors ומייקל קורס לגברים, לרבות אקססוריז, נעליים, שעונים, תכשיטים, בגדים וקו שלם של בשמים ומוצריהם. חנויות מייקל קורס מופעלות ישירות או באמצעות זכיינים בכמה מהערים היוקרתיות בעולם, לרבות ניו יורק. בוורלי הילס, שיקאגו, לונדון, פריס, מינכן, איסטנבול, דובאי, סאול, טוקיו והונג קונג.

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק