פרל שניידר-אסנת מוזס

פרל שניידר-3
|

האמנית פרל שניידר היא זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמנים צעירים לשנת 2015 – הפרס ניתן בשיתוף בית האמנים ירושלים

מאת מערכת המגזין
זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמנים צעירים לשנת 2015, בשיתוף בית האמנים ירושלים היא האמנית פרל שניידר. הפרס הושק בשנת 2007 ומוענק מדי שנה, כולל סכום כספי של 10,000 שקל ותערוכת יחיד בבית האמנים בירושלים. תערוכת הזוכה לשנת 2015 פרל שניידר, תפתח בבית האמנים ירושלים ב- 31.10.2015.  טקס הענקת הפרס ייערך ב-4.11.2015.
חברי ועדת השיפוט כתבו בנימוקיהם: "ציוריה של פרל שניידר מתארים עולם עשיר ומלא דמיון. הם מזמינים את הצופה, באיפוק, כנות וצניעות נדירים, אל תוך נבכיהם.
צלולים ומדויקי הבעה, ציוריה דורשים מבט חוזר ונשנה ואינם מספקים צורך מידי. נדמה כי כל משיכת מכחול, גם אם מהירה היא, רוויה במשמעויות. כך גם בסיפור המצויר שאינו בא לזעזע או לטלטל. באמצעות השהייתו של הסיפור הציורי, היא שואבת את הצופה אט אט לתוכו, עד כדי התמסרות מדיטטיבית המפעילה מהלך דמיון נגדי הנפגש עם דמיונה של הציירת.
שניידר חורגת לעתים מהפורמט המסורתי, המרובע, אל עבר הרפתקאות פיסוליות מרתקות ושבריריות. אך גם כשהציור הופך לאובייקט או מקרין רצון למבנה תלת ממדי, הוא מוצא דרכו חזרה אל מחוזות הציור, דרך שימוש ייחודי ואישי בצבע וצורה. על כנותה, צניעותה ומסירותה יוצאת הדופן, אנו מחליטים להעניק לפרל שניידר את פרס מוזס לציור."

ועדת הפרס: מאיה אטון, פסח סלבוסקי, אבי סבח

פרל שניידר-4
חתול, 2015, אקריליק על נייר
פרל שניידר
מפלסים, 2014, אקריליק וגירים על נייר
פרל שניידר-1
ללא כותרת, 2015, אקריליק על בד
פרל שניידר-2
ללא כותרת, 2015, שמן על בד
פרל שניידר-3
זקן וזקנה, 2015, שמן על בד
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק