פתיתי הסיליקון של בועז שטיין

איפור וביוטי: בועז שטיין אבקות נוצצים
|

בועז שטיין משיק סדרת פתיתי סיליקון מנצנצת לאיפור העפעפיים

איפור וביוטי: בועז שטיין אבקות נוצצים-1-3
סדרת פתיתי סיליקון מנצנצת לאיפור העפעפיים

גורו האיפור בועז שטיין, השיק סדרת אבקות מנצנצת במיוחד, המבקשת להשאיר את המראה הסגפני והצבעים הכהים המזוהים עם העונה הקרה מאחור, ולאמץ סגנון נוצץ עם שלל פאייטים, חרוזים, בדים מטאליים ותמרוקים נוצצים במיוחד. על פי בועז שטיין, המראה הבוהק אינו מיועד העונה אך ורק לשטיחים האדומים, והוא מסתמן כמי שמבקש להשתלב גם על התמרוקיה וארון הבגדים של כל אחת מכן.
בסדרה החדשה, 5 צלליות בגוונים נוצצים מרהיבים העשויים מנסורת דקיקה במיוחד של פתיתי סיליקון גמישים ועדינים, הבוהקים כך שישדרגו כל איפור עיניים שתבחרו. הגוונים: בורדו עמוק, כחול רויאל מלכותי, סגול דיו נוכח, ירוק בקבוק עוצמתי ושחור אלגנטי ויוקרתי.

איפור וביוטי: בועז שטיין אבקות נוצצים-1
בועז שטיין אבקות נוצצים

בועז שטיין: "אין סוף של אפשרויות קיימות בשימוש אבקות נוצצות שבכוחן לשדרג כל מראה מאופר, מסולידי ומאופק לאקסטרווגנטי, נוכח וזוהר. את האבקות ניתן להניח על צלליות מאט בגוונים דומים אשר ישמשו כבסיס נהדר פתיתי הסיליקון. האפקט המתקבל הוא עשיר ונוכח. לחילופין ניתן להשתמש באבקות כמוצר בפני עצמו, ישירות על העפעף. בנוסף, ערבוב קל של פריימר עם אבקת הנצנצים האמורה עשוי ליצור מרקם נוח לעבודה ביצירת קו אייליינר צמוד לריסים בעל אפקט סופר מרשים".

מחיר:  59 שקל מכיל:  10 מ"ל
להשיג: בחנות המותג: דרך השלום 7, תל אביב, בפרפומריות, מכוני יופי, קוסמטיקאיות וחנויות מקצועיות ברחבי הארץ.

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק