צווארון. הקאמבק ופפה קדוש

צווארון 2021-אופנה
|

צווארון הוא ללא ספק החלק החשוב ביותר של כל חולצה או שמלה. כשאת לובשת את החולצה שלך, הצווארון שלך תמיד יהיה מורגש. תכירו את פפה קדוש, גורו של צווארונים


מאת: מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית – Fashion Israel


האשימו את המלך הארי סטיילס, הסמל המנוחה רות ביידר גינסבורג, קולרי ההצהרה (צווארונים) עושים חזרה. מהמסלולים של גוצ'י וגאני ועד לצילומים של בלוגריות אופנתיות, קולרים צליינים, סינרים חרוזים ומחשוף מסיבות נמצאים בכל מקום

זה לא מפתיע בהתחשב בכך שאנחנו מסתמכים על אופנה כיום מהחזה למעלה בעידן הנשלט על ידי זום.

צווארוני-שמלה-1920-אופנה
צווארוני שמלה 1920

הבחירה בחולצה מקומטת לא חייבת להיות, כי מותגים פוגשים אותנו במרחב הבטוח שלנו, ומוסיפים סלסולים שובבים לסווטשירטים וקרדיגנים נעימים גם מהעבודה מהבית. 

חדשות-האופנה-צווארון-2021
צווארון 2021. צילום: פינטרסט

צווארון של שנות ה-20

בניגוד לאמונה הרווחת, הצוואר והמחשוף היו שני אזורים בגוף שלרוב הוצגו בצורה הוגנת לאורך היסטוריית האופנה.

כמו בכל דבר עם אופנה, זה כמובן היה משהו שהיה אופנתי בתקופות. אבל אם תסתכלו על האופנה של המאה ה-18, או על המאה ה-19 למשל, תראו שבגדים עם מחשוף נמוך היו אופנתיים ברוב המקרים.

חדשות-אופנה-צווארון-המעצבת-פפה-קדוש
פפה קדוש. צילום: יח״צ

היו תקופות עם השקפה שמרנית יותר. שם אופנה בעלת צווארונים גבוהים. כך היה בסוף המאה ה-19 ובעידן האדוארדיאני. תחילת המאה ה-20 יכולה להיחשב במובנים רבים לאיפוק האחרון שבו ההשפעות של אופנת העבר שלטו בכבדות. 

מסגור הצוואר

ההתמקדות הזאת בצוואר ובמחשוף, עדיין הייתה רחוקה ממה שהיה בעבר בהיסטוריה, אבל ניגוד מובהק מהקולרים הגבוהים שהיו אופנתיים 20 שנה קודם לכן. מסגור צווארו של אדם החל בסוף המאה ה-20, כאשר המחשוף המרובע, כמו גם הV-cut החד, הפכו למסוגננים.

חדשות-האופנה-צווארון-המעצבת-פפה-קדוש
פפה קדוש. צילום: יח״צ

מעצבים החלו לשים לב לקולרים, שרשראות, קשתות, תחרה ופרטים אחרים של קישוט. פריט זה של אופנה יהיה פופולרי לעשורים הבאים, אבל הוא אולי המעניין ביותר במהלך שנות ה-20 עם וריאציה רחבה של קישוטים, יחד עם החתכים של הבגדים.

עם הפופולריות של ארט דקו, האופנה של שנות ה-20 של ה-20 התבססה סביב חתכים גיאומטריים, הדפסים ופרטים – סגנון שהתאים היטב את המחשוף עם המראה המגוון שלה.

כיום קולרים – ובמיוחד בעיצובים גדולים במיוחד – מוכיחים כי עולם האופנה בהחלט מסתכל אל העתיד. יש מגמה שבוחרת לאמץ את הפשטות של הספר הישן שוב.

כתבות-אופנה-צווארון-המעצבת-פפה-קדוש
פפה קדוש. צילום: יח״צ

הפשטות של חומרים טבעיים כגון כותנה ומצעים, של אומנות גבוהה וקישוטים מעודנים, המעוררים את המצעים הפריכים ואת מפות השולחן בעבודת יד של בית כפרי.

זה מרגיש כמו לפתוח את תא המטען של סבתא כדי לגלות שפע של אבני חן קטנות שיכינו את המראה של סתיו חורף 2020 2021.


צווארונים של פפה קדוש


את הצאוורונים המיוחדים של המעצבת פפה קדוש ראיתי במדיה ומיד פניתי לשמוע ממנה:

אני בתחום האופנה 45 שנה שמתוכם 24 שנים בבעלות בית אופנה וכן סטודיו לעיצוב שמלות כלה. כבר בסגר הראשון, קצת לפני התחלתי לעבוד מהבית, חשבתי איך ניתן לשדרג את הבגדים שיש לנו כבר בארון הרי, לא חייבים לרוץ לקנות חדש.

אופנת-נשים-צווארון-המעצבת-פפה-קדוש
פפה קדוש. צילום: יח״צ

אני מאמינה שלכל בגד יש זמן איכות ולעיתים ניתן לשדרג אותו עם צווארון ולתת לו חיים חדשים. היום בעקבות הקורונה החלטתי לקחת צעד קדימה ואני עורכת סדנאות לעיצוב צווארונים. 

אם את רוצה להתהדר במלתחה שלך ולקבל מנה של שובבות אחרי שנה שהיה בה הכל, המגמה השובבה הזו היא בשבילך- קדימה, קנו קולרים (צווארונים) עם הצהרה.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

תגובות פייסבוק