קיל'ס משיקים שקיות מילוי מחומר ממוחזר

בן-אילן-צילום-יחצ-1
|

מותג הטיפוח הניו יורקי KIEHL'S מרחיב את פעילות הקיימות ושמירה על איכות הסביבה ומשיק לראשונה בסניפי הרשת: שקיות מילוי העשויות מחומר ממוחזר וגם בקבוק רב שימושי העשוי מ-100% אלומיניום למילוי כל מוצר שנבחר.

מאת: מערכת Fashion Israel 

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער, שבסיסו בניו יורק מרחיב את המסע הקיימות בצמצום ההשפעה הסביבתית ושיפור הסביבה. המסע של קיל'ס לעולם ירוק יותר, מתחיל ביצירת פורמולות אחראיות עם רכיבים מתחדשים ואירזות מתכלות וידידותיות לסביבה, תוך שיפור החומרים בהם משתמשים בחנויות המותג. 

בימים אלה משיק קיל'ס לראשונה בסניפי הרשת: שקיות מילוי העשויות מחומר ממוחזר וגם בקבוק רב שימושי העשוי מ- 100% אלומיניום למילוי כל מוצר שנבחר.

בשלב ראשון יציעו, 4 שקיות מילוי של מוצרים פופלארים. שקיות המילוי של קיל'סחוסכים בממוצע 80% יותר פלסטיק ממוצר חד פעמי של קיל'ס ומכילים פי 2 עד 5 יותר פורמולה מבקבוק רגיל של 250 מ"ל.

מותג-הטיפוח-קיל'ס-משיק-שקיות-מילוי-צילום-יחצ-(4)-1
מותג הטיפוח קיל'ס משיק שקיות מילוי צילום יחצ

לצד השקיות למילוי חוזר, קיל'ס משיקים גם את מילוי מחדש של בקבוק,הבקבוקהראשון אשר עשוי מ-100% אלומיניום ומיועד לשימוש חוזר. הבקבוק מעוצב בהשראת האריזות של המותג המעוצבות כמוצרי בית מרקחת. הבקבוק מתחייב לקיימות ומאפשר לצרכנים מילוי חוזר של מבחר מהמוצרים האהובים עליהם – הכל במטרה להפחית פלסטיק המיועד לשימוש חד פעמי. הבקבוק ארוז בקרטון שכולו ניתן למיחזור ומגיע עם משאבה נוספת.

מותג-הטיפוח-קיל'ס-משיק-שקיות-מילוי-צילום-יחצ-(4)3
מותג הטיפוח קיל'ס משיק שקיות מילוי צילום יחצ

בן אילן, מנהל מערך הריטייל והשיווק של Kiehl's  : "אחד מערכי קיל'ס הוא קיימות ושמירה על איכות הסביבה. זהו, מהלך אסטרטגי של המותג  שעם הזמן גם יתרחב לעוד מגוון מוצרים, שהמותג מציע. לדבריו: "אנו בקיל'ס שואפים בקביעות לטוב ביותר החל מפורמולות ואריזות אחראיות ועד ייצור אחראי, תמיכה בקהילות ועזרה בהפחתת ההשפעה הסביבתית, וגאים להמשיך במסע לעבר עתיד טוב יותר!"

עוד ציין בן אילן כי: "בנוסף, אנו ממשיכים בפעילות המחזור "החזרת אריזות ריקות לסניפים"  וקוראים ללקוחות הרשת – החזירו, אריזות ריקות לאחד מסניפי הרשת וקבלו מתנה!"

מותג-הטיפוח-קיל'ס-משיק-שקיות-מילוי-צילום-יחצ-(4)2
מותג הטיפוח קיל'ס משיק שקיות מילוי צילום יחצ

המוצרים המוצעים כיום עם שקיות מילוי ובקבוק אלומיניום: קרם גוף – קרם גוף המועשר בחמאת קקאו וסקוואלן, מסייע להשיב זוהר, רכות וגמישות לעור יבש ועמום. המחיר: 295 ₪ שמפו ומרכך המכילים חומצת אמינו – שמפו ומרכך עדינים, ללא סיליקון – הפורמולה של השמפו, המבוססת על חומצת אמינו, מנקה בעדינות את כל סוגי השיער מבלי לייבש אותו; בעוד הפורמולה של המרכך, המכילה שמן קוקוס וחומצות אמינו, מסייעת לרכך את השיער, לשמור על איזון הלחות הטבעי, ומותירה את השיער מלא ברק ובמראה בריא. המחיר: 239 ₪  סבון נוזלי אשכולית לגוף – סבון נוזלי מקציף ומרענן לגוף המשמש גם כקצף אמבט, מנקה ביסודיות לכלוך וזוהמה מבלי לייבש את העור. המחיר: 189 ש"ח סבון אשכולית לידיים – סבון ידיים נוזלי ומבושם אשר משתנה לקצף ניקוי על מנת לשטוף כל לכלוך וזוהמה. מכיל תמהיל של ויטמין E, תמציות צמחים ומרכיבי ניקוי המופקים מקוקוס על מנת לנקות בעדינות את העור ולסייע לו להרגיש רגוע. המחיר: 189 ₪.

מותג-הטיפוח-קיל'ס-משיק-שקיות-מילוי-צילום-יחצ-(4)2
מותג הטיפוח קיל'ס משיק שקיות מילוי צילום יחצ

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 , סופר פארם ביג אילת.

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק