אמנות ישראלית

קיץ באמנות הישראלית
|

אמנות ישראלית – אירוע האמנות השנתי של גלריה בידרמן פריבט ארט קולקשן: מוזיקה, הרצאות, אלכוהול ואמנות

אמנות ישראלית

אורי רייזמן-1
עבודה של אורי רייזמן

גלריה בידרמן פריבט ארט קולקשיין יוצאת  בהפנינג אמנות קייצי החל מיום חמישי בערב (19.30), 11.06.2015 עד מוצאי שבת 13.6.2015. בכך תפתח הגלריה את התערוכה "קיץ באמנות הישראלית", תערוך הרצאת בנושא הקיץ 'באמנות הישראלי' מאת מאת האוצר דורון פולק, ותפתח את אוסף הגלריה לקהל הרחב. אירוע אמנות מתגלגל זה ילווה בצלילי מוזיקה חיה ובקוקטיילים קיציים (מבית סטולי עלית).

קיץ

אמנים ישראלים רבים הרבו לעסוק במוטיבים הסמליים שאפיינו את עונת הקיץ החמה ושילבו אותם ביצירתם. נושא הקיץ באמנות הישראלית הנו נושא ויזואלי עשיר ביצירות, המלמד רבות על העשייה האמנותית המתמשכת ומתפתחת בארץ לאורך העשורים האחרונים.
בתערוכה ניתן יהיה לעקוב אחרי ההשפעה מן האור הישראלי, בדימויים הקיציים ובמאפייני העונה החמה באמנות הישראלית. בתערוכה יוצגו עבודות נדירות המתארות את הנוף הישראלי בימות הקיץ הכולל את הים והשמיים הכחולים, כמו ביצירותיהם של איזנשר ואברמוביץ'. את דמותו של הישראלי החווה את הקיץ על החוף ובחוצות העיר מייצגות העבודות של אורי רייזמן ולאו ריי, במעבר מהציור הפיגורטיבי אל המופשט הלירי מוצגות עבודותיהם של לאה ניקל, מיכאל גרוס, רפי לביא ועוד – המביאות נופך סמלי וקונספטואלי למונח הקיץ הישראלי.

בין האמנים: מיכאל גרוס, רפי לביא, דוד ריב, יוחנן סימון, לאו ריי, מרסל ינקו, לאה ניקל, אורי רייזמן, מנשה קדישמן ועוד. אוצר: דורון פולק

גלריה בידרמן מחזיקה באוסף של כ-3000 עבודות מקור.  האוסף הנדיר של הגלריה שממאגריו הורכבה תערוכת יצירות הקיץ, הינו אחד מאוספי האמנות המרתקים בזירת הפעילות התרבותית הישראלית. היצירות נאספו במתינות ובזהירות במהלך השנים תוך הקפדה על ייחודיות ואיכות. האוסף הפך למאגר פוטנציאלי עבור מוזיאונים, אספנים וחובבי אמנות.

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק