קמפיין טלווזיוני ראשון לרשת 'את' – לבני נשים

אופנה-את-חזיית-JEANIE-
|

רשת את חוגגת 40 שנה ויוצאת בקמפיין רחב בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח – "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה הראשון של רשת "את" בטלוויזיה מאז היווסדה"


מאת: מערכת המגזין


לרגל חגיגות 40 שנה לרשת 'את' –  לבני נשים,  תצא  השבוע בקמפיין רחב, הנאמד בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
הקמפיין כולל בין היתר: תשדירים בטלוויזיה,  פרסום בדיגיטל, פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין  תשיק הרשת את קולקציות 2021 של מגוון המותגים הבינלאומיים, תקשט אל כל סניפיה  וכן תצא במבצע של עד 60% על הקולקציות החדשות.

לדברי דפנה מור קופר, מבעלי הרשת: "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה הראשון של רשת "את" בטלוויזיה מאז היווסדה".

אופנה-קמפיין-רשת-את-צילום-יחצ
קמפיין רשת את צילום יחצ

מבצע ברשת את – עד 60% על מותגי הלבשה תחתונה מובילים

רשת 'את' – לבני נשים, יוצאת במבצע קיץ 2021, במסגרתו תינתן הנחה של  עד 60% על מגוון פריטים מהקטגוריות השונות: פיג'מות, חלוקים, חזיות, מחטבים והלבשה תחתונה. המבצע כולל גם פריטים נבחרים ממגוון המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם. תוקף המבצע: החל מה-1.6.2021 עד ה-30.6.2021 – בכל סניפי ״את״.

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק