שופינג: קניות אופנה ברשת

שופינג און ליין- idgu.co.il-1
|

עכשיו כשהפאונד מתחת ל-5 שקל, זה הזמן לשוטט בחנויות האון ליין השוות. ליקטנו עבורך רשימה ארוכה של חנויות ששווה להציץ בהם.

ע"י מילוי הטופס "קונים עבורך" באידגו תוכלו לקבל את הפריט הנחשק עד פתח הבית, במחירים אטרקטיביים וללא כאב ראש או כאב בכיס.

http://www.deichmann.com/GB/ en/shop/welcome.html
רשת  הנעליים  המוכרת מברלין , עם סניפים בלונדון עד מידה 44

http://www.schuh.eu/
נעליים

http://www.evans.co.uk/
מידות גדולות לנשים

http://www.carpisa.it/en/
רשת איטלקית של תיקים

http://it.calzedonia.com/ index.jsp
הלבשה תחתונה

http://www.burton.co.uk/
הרשת הגברית המקבילה לדורותי פרקינס

http://www.boots.com/
רשת הדראגסטור המוכרת והאהובה

http://www.brandattic.com/
רשת אופנה לגבר ולאשה

https://secretsales.com/

האתר דורש הרשמה מראש, תקבלו כל יום למייל רשימת מותגי יוקרה בהנחות של עד 70%, מפיצים את  הבשורה וכל  חבר שנרשם  דרככם  ומבצע קנייה יקבל  20 פאונד, וגם אתם תזכו לקבל 20 פאונד לחשבונכם.

http://www.clarks.co.uk/
חוסכים את  כל פערי התיווך, מזמינים ישירות מאנגליה.

https://www.shoeaholics.com/
המקום לקנות בו נעליים, מותגים במחירים שווים  לכל כיס.

http://direct.asda.com/george/ clothing/10,default,sc.html
אופנה איכותית לכל  המשפחה.

http://www.sarenza.co.uk/
רשת  אירופאית  משובחת  לנעליים  ותיקים.

http://www.stories.com/gb/
שופינג לפאשנסטיות

https://www.net-a-porter.com
מותגים, מותגים, מותגים, אבל עם, ירידת הפאונד, אפשר למצוא מציאות. במיוחד במחלקת הסייל.

http://www.adidas.co.uk/outlet
האאוטלט המשובח של אדידס

http://www.reebok.co.uk/
ריבוק עושה קאמבק

http://www.sportsdirect.com/
בחנות זו ניתן למצוא כל מה שקשור לספורט ומכל  סוג שהוא, מחלקות אאוטלט מצוינות, מתאים לכל המשפחה.

http://www.riverisland.com/
אופנה לכל  המשפחה, מחלקה מיוחדת ומרשימה למידות גדולות.

www.idgu.co.il
הינו אתר אינטרנטי חדשני המספק פתרון מסחרי ולוגיסטי לקניות בייבוא אישי מכל אתר בארה"ב ואירופה, הכולל מראש את המחיר הסופי בשקלים לרבות העלויות למשלוח עד בית הלקוח (עלות המוצר, דמי טיפול, שילוח , ומיסים במידה ויש)  וקבלת המוצר עם שליח עד הבית.

תהליך הקנייה פשוט ביותר:
בוחרים מוצר מחנות מקוונת כלשהי הפועלת בארה"ב או  אירופה, אפילו כזו שאינה מציעה משלוחים לישראל, מעתיקים את הקישור אל המוצר המבוקש וממלאים את טופס הצעת המחיר של Idgu, שיציג בפני הצרכן את המחיר הסופי בשקלים-כולל כל העלויות,

המיסוי ודמי הטיפול. כעת ממתינים לשליח שיביא לכם את המוצר עד הבית. לצד שירות השילוח והתשלומים הזה, מפעיל האתר גם חנות מקוונת עצמאית, שבה ניתן למצוא מבחר מוצרים: אביזרים לילדים ותינוקות, ציוד קמפינג, חשמל ואלקטרוניקה, בשמים וקוסמטיקה, חלקי חילוף לרכב, ויטמינים, אופני כושר, שעוני דופק וספורט, כלי בית,בלנדרים אופנה  ועוד…
טופס קונים עבורך.

שופינג און ליין- idgu.co.il-3
טופס. צילום מסך. צילום: יח״צ

חברת המסחר המקוון  Ltd IDGU משיקה פלטפורמה אינטרנטית חדשנית בהשקעה כוללת של מעל 3 מיליון שקלים, המספקת פתרון מסחרי ולוגיסטי לקניות בייבוא אישי מכל אתר בארה"ב ואירופה, הכוללת מראש את המחיר הסופי בשקלים לרבות העלויות למשלוח עד בית הלקוח (עלות המוצר, דמי טיפול, שילוח , ומיסים במידה ויש)  וקבלת המוצר עם שליח עד הבית.
שירות ייחודי זה, נקרא "קונים עבורך"- http://goo.gl/WAbQvE, הופך את idgu.co.il לאחת מפלטפורמות ה- e-commerce המתקדמות בישראל. באמצעות מספר פעולות הנעה פשוטות של הגולש באתר, הוא רוכש מוצר מארה"ב/ אירופה, ללא הפתעות מיותרות במחיר.
הלקוח בוחר מוצר/ים מאתר/ים  מארה"ב ו-או אירופה, מדביק את הלינק של המוצר הרצוי ב"טופס הצעת מחיר", שולח את הטופס ומקבל הצעת מחיר סופית.  ניתן להזמין מספר מוצרים בהזמנה אחת. והשירות הנו ללא התחייבות.

יתרונות:
עלויות שילוח ידועות מראש ללקוח, אין הפתעות בדרך.
Idgu הנה חברה בינלאומית, המאפשרת קניה מאתרים שאינם מכבדים
כרטיס אשראי/PayPal ישראלי.
Idgu מעניקה פתרון להזמנת מוצרים מאתרים שאינם שולחים מוצרים לארץ.
רכישת מוצר בתשלומים-  עד 12 תשלומים.
משלוח עם שליח עד בית הלקוח, בין  7-10 ימים.
שירותים נוספים שמספק האתר:
שרות כתובות בארה"ב ובאירופה. Idgu.co.il מספקת כתובת ייחודית ללקוח, דרך מרכזים לוגיסטיים של החברה הממוקמים בניו יורק ובלונדון. ערוץ זה, מאפשר ללקוח לקנות היכן שרק רוצה ולהנות משימוש  בשרותי השילוח והלוגיסטיקה של החברה במחיר אטרקטיבי. שירות זה כולל גביית מיסים מראש ובעלויות הנמוכות בשוק.
"קונים עבורך באמזון". התממשקות דרך API למוצרים ב"אמזון" וקבלת מחיר סופי שקלי כולל הכל עד הבית.

חנות מקוונתhttp://idgu.co.il/products-he/  – האתר מציע חנות מקוונת המאגדת אלפי מוצרים ממגוון קטגוריות ובמחיר סופי כולל הכל ללקוח. הקטגוריות באתר: אופנה, חשמל, אלקטרוניקה, טיפוח, פארם, קוסמטיקה, ויטמינים, תוספי מזון, ספורט, מחנאות, בית וגן, ילדים, פנאי.
לחברה יש קשר הדוק ואישי עם מספר רב של ספקים ומפיצים בין לאומיים, המאפשר לה להעניק ללקוחותיה מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

שופינג און ליין- idgu.co.il-2
ingu. צילום מסך. צילום: יח״צ

Idgu

חברה בבעלות פרטית מאחוריה עומדת קבוצת אנשי עסקים המתמחים בסחר בינלאומי למעלה מ-20 שנה, בראשה עומד רונן אברהמי, המנהל את הפעילות הישראלית של idgu, עם וותק של למעלה מ-15 שנים במסחר אלקטרוני, במהלכם מילא שורה של תפקידים בכירים בתחום הסחר האלקטרוני בישראל.
שותפה נוספת, הינה  חברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומית "גלובפלייט", המתמחה במתן פתרון לאי קומרס על שלל מאפייניו החל ממחסנים לוגיסטיים בארה"ב ואירופה דרך שילוח אווירי וכלה בשחרור פרטני ואספקה עד בית לקוח.
רונן אברהמי, מנהל פעילות idgu בישראל: ״עם ניסיון מצטבר של למעלה מ-20 שנה בסחר בינלאומי בסחורות ואיתור מקורות לסחורות  ממותגות בשלל קטגוריות, יש לנו יכולת מוכחת להציע ללקוחות מגוון אדיר של מוצרים/קטגוריות במחירים סופר אטרקטיביים. חשוב לציין שהחוזקה שלנו הינה בקניה ומכירה של מוצרים ממותגים (לא מוצרי עלי אקספרס בשווי קניה ממוצע של דולרים בודדים…).
שוק הייבוא האישי לישראל מוערך בלמעלה מ-8 מיליארד שקל בשנה. צפי המכירות לשנת 2016 הוא כ-10 מיליארד שקל. כ-80% מהצרכנים הישראלים ברשת, קנו מאתרים בחו"ל. לפי "פיי פאל", ישראל ממוקמת במקום שני באירופה בקניות ברשת. כ-40% מכלל הרכישות קשורות לתחום האופנה. 50% מהרכישות הינם מסיבות הקשורות לחיסכון בכסף. סיבה נוספת לקניות מחו"ל הינה רכישת מוצרים שאינם קיימים בארץ״.
www.idgu.co.il

 

פורסם בקטגוריה שופינג
תגובות פייסבוק