קרם לחות BB למראה גוון עור אחיד וקורן 

ביבי קרם החדש של גרנייה - 5
|

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק: קרם הלחות BB בנוסחה חדשה ומשופרת המזין את העור בלחות עד 24 שעות עם 15SPF! מכיל חומצה היאלורונית, תמצית אלוורה ופיגמנטים מינרליים לטשטוש מראה פגמי עור ולמראה גוון אחיד!

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק נוסחה משופרת ל'קרם הלחות BB', מוצר האיפור-טיפוח שהפך לפני שנים לטרנד החם ביותר ומוביל בקטגוריה 'קרם לחות עם גוון'. קרם הלחות עם גוון מצטיין בלחות עמידה עד 24 שעות ומכיל מקדם הגנה SPF15.

אחת הסיבות להצלחתו הפנומנאלית, הינה העובדה, שכיום נשים מעוניינות במוצרים המעניקים מראה טבעי ועדין, המאופיין בין היתר בעור חלק, גוון אחיד וללא מראה כבד וכיסוי 'מסכה'.  גדולתו של קרם הלחות BB היא ביכולתו להעניק גימור אחיד, קליל בהתאם לטרנד העולמי של עור פנים "טבעי", במראה עירום: להיות עם מייק-אפ ולהרגיש בלי.

ביבי קרם החדש של גרנייה
ביבי קרם החדש של גרנייה. צילום יחצ חול

הפורמולה החדשה של קרם הלחות BB בעלת כיסוי המאפשר לעור לנשום ומשווה לו מראה רענן וקורן. הטקסטורה עדינה וקלילה – עד כמעט ובלתי מורגשת. הפורמולה החדשה מכילה חומצה היאלורונית המזינה את העור בלחות לאורך כל היום, תמצית אלוורה להזנה והרגעת העור ועם פיגמנטים מינרליים אולטרה-דקים לגימור טבעי וקורן. והלחות עמידה עד 24 שעות!

קרם הלחות BB (BB CREAM) הוא מוצר המתאים לנערות ועד לבוגרות, המעוניינות במראה איפור טבעי וקליל. הוא יכול לשמש גם כבסיס, כסוג של פריימר, השכבה ראשונה שתעניק מראה זוהר ולאחריה מייק-אפ או רק קונסילר במקומות שנדרשים כיסוי טוב יותר. 

היעילות המוכחת של BB: לאחר שימוש של שבוע- למראה גוון עור אחיד (83.6%)* | מטשטש סימני עייפות (74.5%)* | מעניק גוון מואר (83.6%)* | עד 24 שעות של הזנה אינטנסיבית**

הוראות שימוש:  מרחי את קרם ה-BB על עור נקי כמו הלחות הרגילה שלך. לכיסוי מוגבר, השתמשי בעוד!
קרם הלחות BB מגיע בשני גוונים מובילים – בהיר ומדיום המספקים מענה לגווני העור של הלקוחה הישראלית.
השפופרת מיוצרת עם 49% פחות פלסטיק. האריזות מקורן ביערות המנוהלים בצורה המכבדת את האדם והסביבה.

גרנייה מתחייב ל"יופי ירוק" (GREEN BEAUTY): מקורות סולידריים יותר, פורמולות ירוקות יותר, אריזות יותר אקולוגיות, שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות. יותר פעילויות להיאבק בזיהום פלסטיק. מאז 1989 המותג גרנייה מחוייב לפעול לעולם ללא ניסויים בבע"ח.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקל.
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק