קרן מור. לכובע שלה 3 פינות

קולקציית כובעי קסטרו וקרן מור -1
|

קרן מור. אייקון אופנה ישראלי על זמני. קולקציית כובעים חדשה מבית קסטרו כמחווה לשחקנית

מאת: אפי אליסי

רגע אחרי שיתוף שיתוף הפעולה של קסטרו ועברי לידר (iv2), מגיעה קרן מור. על השתתפותה ב'הכל הולך' של 'רשת' כבר כתבתי את דעת. לא אהיה טרחן, רק אציין שמשחקי החברה שם לא ממש עובדים לטובתה. אני מאוד אוהב את קרן. תמיד אהבתי אותה. היא שחקנית מופלאה וקומיקאית בחסד. סוד ידוע שמור היא אייקון אופנה תרבותי ישראלי משובח. לשחק היא יודעת ולהתלבש לא פחות. אייקון נו.
קרן שאוהבת לפנק, לפנק, לפנק, מביאה אותה בפינוק חדש. היא מתחברת ל'קסטרו' עם פנטזיה שהביאה מארון הבגדים וממחוזות התיאטרון. הדי אן איי המשובח של קרן בא לידי ביטוי ב-Gerev Erev, קולקציית כובעי גרב סרוגים בטוויסט תיאטרלי.
קרן מור חובשת בחייה מספר כובעים: אשת איש ואם, שחקנית מחוננת ורב גונית, אייקון אופנתי שיש עליו קונסנזוס. הכובעים שלה ושל  קסטרו עוצבו בהשראתה כמחווה לאייקוניסטית על זמנית.

קולקציית כובעי קסטרו וקרן מור -4
"הכל התחיל אצל מנשה". צילום: דודי חסון

אפרופו 'רשת'. הנה איך עושים את זה נכון. כובע גרב דקיק אליו מחוברת תחרת טול-רשת אוורירית, המעובדת אל סריגת הכובע במראה אחיד ונקי וגם נוח. את הטול הדקיק ניתן לקפל אל תוך הכובע, וליצור מעין מילוי קל בדומה ל'טופיר' – תסרוקת המזוהה עם מור (הגבהה אחורית של השיער במראה רטרו של שנות הארבעים והחמישים).

קולקציית כובעי קסטרו וקרן מור -3
צ'אנקי. צילום: דודי חסון

״צ׳אנקי״ כובע גרב בשילוב ז׳אקרד עם האותיות  K-M, (ראשי התיבות של קרן), רחובות הראפ, בימות התיאטרון, ולוקים מסרטי שנות החמישים מתחברים לכובע ייחודי המגיע בשחור ולבן. את הקריצה למראה הרומנטי והנשי נותנים טול דקיק עם נקודות קטנטנות מקטיפה.

קולקציית כובעי קסטרו וקרן מור -2
צילום: דודי חסון

הכי קרן מור. כובע קיפול רחב וספורטיבי, עם פפיון  ותחרת טול (את הטול ניתן לגזור ולקצר לאורך המתאים למבנה הפנים שלך)  עם נקודות קטיפה קטנטנות, הניתנת להסרה. שילוב של הומור ונשיות.
את סדרת הכובעים מלוות כפפות שעוצבו  במראה סטריט, עם אצבעות גזורות, וטול נקודות בלוק רומנטי.

קרן מור: אחרי שכובע גרב של בעלי מנשה, ופיסת טול נתפרו יחד (על ידי ביתי המוכשרת) חשבתי שיהיה נחמד לראות עוד אנשים עם כובע כזה, ואז פניתי לקסטרו

מקסטרו נמסר: "קרן מור, מהשחקניות הגדולות בישראל, היא גם מכתיבת אופנה הידועה בטעמה המשובח, ובהשראת דמותה יצרו בסטודיו לעיצוב קולקציית כובעים המשלבת בין מראה היומיום לבין הגלאם ההוליוודי של שחקניות שנות ה-40: כובעי גרב וכפפות סרוגות עם שילוב טול דקיק בדוגמת נקודות קלאסי, שמעניק להם טוויסט של ערב, אלגנטיות, הומור ושיק".

מחירים:  כובע 59.90 שקל כפפות: 59.90 שקל
להשיג בחנויות קסטרו ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט www.castro.com

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק