עמותת ״רוח נשית״. יריד שמלות כלה בקניון האופנה TLV

ויוי בלאיש שמלת כלה. צילום: חיים אפריאט
|

אלון ליבנה, גליה להב, ליהי הוד, ויוי בלאיש, דרור קונטנטו לי גרבנאו ומעצבי שמלות כלה נוספים יתרמו ליריד שמלות כלה של עמותת ״רוח נשית״ שיתקיים בקניון האופנה TLV FASHION MALL. שלוש כלות יזכו בחליפה של BAGIR במתנה

 

לי גרבנאו שמלת כלה. צילום: דביר כחלון
לי גרבנאו שמלת כלה. צילום: דביר כחלון

 

מאת אפי אליסיעורך אחראי

 

יריד שמלות כלה של עמותת ״רוח נשית״ יתקיים בין התאריכים 26-28 בדצמבר בקניון האופנה TLV  FASHION MALL. היריד המקדם את כוחן הכלכלי של נשים נפגעות אלימות בישראל יציע שמלות כלה, חצאיות, בגדי גוף ואביזרים נלווים שנתרמו על ידי מעצבי אופנה מובילים: ליהי הוד, ויוי בלאיש, דרור קונטנטו, אלון ליבנה, גליה להב, אייזן שטיין, גדי אלימלך, גלי קרטן,  גליה חיים, דוד חצבני, נינה דבש, ירון ברכה בצלאל, רן צוריאל, טלי ומריאנה, הלנה קולן, לי גרבנאו ומעצבי שמלות כלה וערב נוספים. הכניסה ליריד היא בתשלום סמלי של 10 שקלים קודש לעמותת ״רוח נשית״ שמסייעת מדי שנה למאות נשים לצאת ממעגל האלימות, להשתלב בשוק העבודה, לפתח אופק תעסוקתי, להגדיל הכנסה, לאזן את התקציב ולסגור חובות. ושוב נזכיר: הידעתם כי כי קיים קשר הדוק בין אלימות נגד נשים לבין בידודן החברתי, נחיתותן המעמדית ותלותן הכלכלית וכי יציאתן ממעגלי האלימות כרוכה בביסוס עצמאותן הכלכלית? נחדד: כל הכנסות האירוע מהוות תרומה לפעילות העמותה המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות.

 

הלנה קולן שמלת כלה, צילום יחצ (2)
הלנה קולן שמלת כלה. צילום: יח״צ

 

שווה לך: מחירי שמלות כלה סמליים ובטווח של עד 3,000 שקל, כל הרוכשות שמלת כלה במסגרת היריד יקבלו שובר מתנה של 40% הנחה לרשת BAGIR. בנוסף, תערך הגרלה בין הרוכשות, אשר במסגרתה שלוש הזוכות יקבלו חליפת חתן במתנה מרשת BAGIR בשווי של 1,100 שקל.

 

לי גרבנאו שמלת כלה, צילום דביר כחלון (3)
לי גרבנאו שמלת כלה. צילום: דביר כחלון

 

יריד שמלות כלה של עמותת ״רוח נשית״
בקניון האופנה TLV  FASHION MALL

תאריכים ושעות
יום רביעי 26/7 שעות: 21:00 – 14:00
יום חמישי 27/7 שעות: 21:00 – 14:00
יום שישי 28/7 שעות: 15:00- 09:00

הכניסה ליריד בהרשמה ובתשלום של 10 שקלים – תרומה לעמותה.
האתר של רוח נשית: https://www.ruach-nashit.org.il/
טלפון: 03-6129010

 

Efifo – מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק