רוני דלומי התחתנה

רוני דלומי התחתנה-2
|

הזמרת יוצרת והשחקנית רוני דלומי התחתנה בשמלה של המעצבת לי גרבנאו

רוני דלומי התחתנה-5
רוני דלומי ובעלה. צילום: רוני לוי

רוני דלומי שהתחתנה אמש, צעדה אל החופה בשמלה של המעצבת לי גרבנאו. רוני שהגיעה אל הסטודיו של המעצבת יחד עם הסטייליסט הצמוד איתי בצלאלי ותוך ליווי אישי של המעצבת לאורך התהליך עיצבה 2 שמלות ליום המיוחד. את השמלה הראשונה שאיתה צעדה אל החופה בעיצובה של לי, היה דגש על לוק אלגנטי ונסיכותי, ועם זאת מודרנית שמחמיאה לגוף.
השמלה כולה גוונים של שנהב וזהב רך עשויה מטול קריסטל, טול משי, תחרות סולטיס עם גימורי פנינים וכמובן הכל בעבודת יד.
לשמלה השנייה – היה חשוב לרוני לשמור על נוחות בזמן האירוע עצמו והמסיבה לכן, עיצבה לה המעצבת שמלת מיני קצרצרה ונפוחה, קלילה וכייפית. השמלה כולה תחרה מנצנצת עם כתפיות דקות. כדי להשלים את הלוק הקליל והשובב נעלה רוני סניקרס לבנות שהפכו את המראה לשובב.

רוני דלומי התחתנה-1
רוני דלומי בשמלה של המעצבת לי גרבנאו. צילום: רוני לוי

 

המעצבת לי גרבנאו, ידועה בשל עיצובה הייחודים הנעשים בעבודת יד קפדנית. הסטודיו המתמחה בשמלות ערב וכלה בתפירה אישית וחייטות עילית.
העושר של החומרים ניכר בכל פריט שנולד בסטודיו הקסום השוכן בהרצליה ונראה כמו בית אופנה קטן בפריז, כאשר בכל חלל נעשית עבודת יד קפדנית על כל פריט ופריט שמעוצב בתפירה אישית.
הרכבי הבדים העיקריים בקולקציה: טולים, משיים, אורגנזה משי, תחרות סולטיס שנצבעו בעבודת יד ע"י המעצבת, קרפ דושז, משי פראי, וכמובן המון עבודות יד ורקמות מחרוזי סברובסקי ייחודיים.
לי גרבנאו, בת 29, בוגרת בית הספר הגבוה לעיצוב אופנה שנקר בהצטיינות וכבר עם תחילת לימודיה פתחה סטודיו שהפך מבוקש אותו פקדו נשות חברה רבות, סלבריטאיות ונשים מכל רחבי הארץ

רוני דלומי התחתנה-3
שמלה של המעצבת לי גרבנאו. צילום: מירב בן לולו

 

רוני דלומי התחתנה-4
שמלה של המעצבת לי גרבנאו. צילום: מירב בן לולו

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק