רוני רוזן: כמו תינוק שלומד ללכת

רוני-רוזן-מגזין-אופנה
|

רוני רוזן. תזכרו את השם. כישרון בכמויות, תשוקה גדולה לאופנה ורצון עז. תשאלו את יובל שרף, אורנה חיות, מיטל ברונר, שביט ויזל, אביה מלכה, סיוון טלמור וקורין גדעון. הם כבר התלהבו!

עיצוב-תכשיטים-רוני-רוזן-מגזין-אופנה
רוני רוזן. צילום: יח״צ

מאת: מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית

רוני רוזן, בת 23, היא אמנם מתחילה ללמוד באוקטובר הקרוב תואר בעיצוב אופנה בשנקר, אבל יש לה קילומטראז׳ בעיצוב ורזומה מכובד שלא מבייש אושיות אופנה ותיקות.

עיצוב-תכשיטים-רוני-רוזן-אופנה
רוני רוזן. צילום: יח״צ

"מאז ומתמיד עולם האופנה היה חלק ממני"

"בגיל 11 קיבלתי את מכונת התפירה הראשונה שלי כשהתחלתי ללמוד בחוג ללימודי תפירה לילדות, ומאז התאהבתי בעולם הזה. במשך תקופת התיכון המשכתי לקחתי קורסים שונים של תפירה, תדמיתנות ואיור אופנה."

"בגיל 18, למדתי סטיילינג והלבשה אצל ליאת אשורי ולאחר מכן עבדתי אצלה בהלבשה בעיקר עבור סדרות טלוויזיה".

מהו הפריט הראשון שעיצבת?
"תיקים. העסק הראשון שלי היה "Roni Rosen bags design" – תיקים שעיצבתי בסגנון אופנת רחוב בשילובים של דמויי עור, וסגנון יומיומי בולט לעין". 

עיצוב-אופנה-רוני-רוזן-אופנה
רוני רוזן. צילום: יח״צ

"מאבדי משקפיים"

מתי הבנת שעיצוב תכשיטים – אהבה גדולה?
"גדלתי בבית דתי. שנים שרציתי לעשות קעקוע ומסיבות דתיות לא יכולתי. הפתרון שמצאתי היה להביא לצורף רישום שרציתי לקעקע על הגוף והוא היה מעצב לי ממנו תכשיט. מבחינתי התכשיט מהווה תחליף לקשר הקבוע עם הגוף".

"לאחר שירות לאומי החלטתי לקחתי קורס צורפות בסטודיו של יניב שפירא, שם נחשפתי לראשונה לעולם המתכות, הדיוק בפרטים הקטנים והיכולת להעביר מסרים דרך תכשיטים ולא רק דרך הבגדים".

הרעיון למותג ROZO?
"בנסיעה לטיול הגדול לדרום אמריקה, נולד הרעיון ROZO. הסתובבתי רוב הזמן עם משקפיי שמש שמאוד אהבתי ופחדתי שיאבדו  וחיפשתי פתרון לשמור אותם עלי ומה שמצאתי היה השרוכים המיושנים שנמכרים באופטיקות ואז נולד הרעיון."

"משקפי שמש נמצאים במרכז הפנים ובמקום המפגש הראשוני מול העולם ולכן חשוב שכל הסובב את הפנים יהיה אסתטי ונעים למראה ומצאתי פתרון לאנשים שמצד אחד מלאי סטייל, ומצד שני 'מאבדי משקפיים' כמוני."

עיצוב-תכשיטים-רוני-רוזן-חדשות-אופנה
רוני רוזן. צילום: יח״צ

״איך לא חשבו על זה קודם"

"כשחזרתי לארץ החלטתי לעצב עבורי מספר תכשיטים למשקפי שמש וקיבלתי תגובות מעניינות מאנשים סביבי, על המיוחדות בשילוב יופי ופרקטיקה וקיבלתי תגובות ״איך לא חשבו על זה קודם" והיו גם שאמרו שזה מוזר מדי ולא יתפוס. אבל אני עפתי על זה והחלטתי שאני סומכת על האינסטינקטים שלי."

איך התפתחת עם המותג?
"לשמחתי מובילי דעת קהל שונים כמו יובל שרף, אורנה חיות, מיטל ברונר, שביט ויזל, אביה מלכה, סיוון טלמור, קורין גדעון ועוד התלהבו מהרעיון והתחילו ללכת עם התכשיטים של ROZO דבר שיצר באז סביב התכשיטים.מאז כמו תינוק שלומד ללכת צעד אחרי צעד כך קידמתי וגידלתי את ROZO."

עיצוב-תכשיטים-רוני-רוזן-עיצוב-אופנה
רוני רוזן. צילום: יח״צ

״התכשיט מהווה תחליף לקשר הקבוע עם הגוף״

"התחלתי עם דף אינסטגרם שפתחתי, התחלתי ללכת לירידים שונים ולהיחשף לעוד קהלים.
לפני כחצי שנה פתחתי את אתר האינטרנט למכירה אונליין www.rozo-jewelry.com, התחלתי להשתמש בחומרים נוספים מעבר לשימוש במתכות כמו חרוזי קטיפה, פלסטיקים בציפוי אקריל, וכל הזמן אני מחפשת את הריגוש הבא."

עיצוב-תכשיטים-רוני-רוזן-מגזין-אופנה-2021
רוני רוזן. צילום: יח״צ

התכשיטים מעוצבים בעבודת יד ומתאימים נשים וגברים.

"מבחינתי התכשיטים למשקפיים זה לא סתם טרנד חולף, זה פה כדי להישאר, ולכן זה מרגש אותי להמשיך ולגלות כל הזמן חומרים חדשים, ולפתח חידושים שונים סביב זה".



זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק