רוסלנה רודינה: "זו רק ההתחלה"

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-133555
|

דוגמנית מצליחה, אשת עסקים, אושיית רשת אהובה וכוכבת רק בזכות עצמה. רוסלנה רודינה: "בזכות "הישרדות" ראו את גם את ה"סובייטית" וגם את האנושית יותר."

רוסלנה. צילום: מייגן מיימון-1
רוסלנה. צילום: מייגן מיימון

בתחילת דרכה בתעשייה היו שפקפקו וטענו שהצלחתה קשורה בבן זוגה. היום, שנים אחרי, אין כבר ספק – רוסלנה רודינה היא דוגמנית מצליחה, אשת עסקים, אושיית רשת אהובה וכוכבת רק בזכות עצמה!  השילוב שבין כוח פיזי, חוסן נפשי ורגישות – תכונות אליהן נחשף הציבור הרחב לראשונה כשהשתתפה ב"השרדות VIP",  הן המנוע שמאחורי ההצלחות האישיות והעסקיות שלה

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-1
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

השנה החולפת הייתה שנה של הרבה מאוד שינויים והתפתחויות הן בפן האישי והן בפן העסקי- התחתנת, השקת בושם משלך, לאחרונה השקת ליין בגדי ים, וכל זה בנוסף להיותך אחת הדוגמניות העסוקות בארץ. מאיפה מגיעים האנרגיה והמוטיבציה לעשות כל כך הרבה, בייחוד בשנת קורונה?

"קודם כל מברכת על כל ההספק הזה ומרגישה שזו רק ההתחלה. האנרגיה והמוטיבציה לעשייה הגיעו דווקא בזכות שנת הקורונה.

השנה שעברנו הזכירה כמה הכל שברירי ובר שינוי. את מבינה שאי אפשר להיות רק עם טייטל אחד, אי אפשר להיות רק דוגמנית. צריך להתפתח ולחשוב על היום שאחרי. יש לי ילד שאני רוצה להעניק לו הכל, יש חלומות גדולים ויעדים. אני רוצה לקנות בית בישראל.

אבל הגישה הזאת מאז ומתמיד הייתה בראש מעיניי,  ואלה לא העסקים הראשונים שלי. בעבר הקמתי גם מכון יופי וטיפוח."

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-2
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

לאחרונה הושק ליין בגדי הים שלך, למה בחרת דווקא בבגדי ים, מה מייחד אותם?

"ההשראה לזה באה מחברות שלי. יש לי חברות מכל גווני הקשת, כל צורות הגוף וכל טווחי המידות: אחת אוהבת ביקיני, אחת אוהבת שלם, אחת אוהבת דגמים מתוחכמים יותר, והן לא תמיד מצאו את בגד הים שמתאים להן, למרות המגוון המאוד מאוד רחב. אז החלטתי לייצר להן ובכלל לפי הצורך הנשי- בגדי ים נוחים, נעימים, בגזרות שונות וצבעים כיפיים ובטווח מידות רחב, החל מ-XS עד ל-XL."

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-133
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

בעבר הייתה פנינה רוזנבלום אחת ויחידה. היום יותר ויותר דוגמניות מנסות את מזלן בעסקים, יש לך כוונה להתרחב לתחומים נוספים?

"כמובן. אני לא מאמינה בלהישאר במקום, תמיד אשאף להתקדם ולהתפתח ואחפש את הדבר הבא שמסקרן ונכון לי. אני בעד ואוהבת את זה שמודל היופי התרחב ופרזנטוריות הן לאו דווקא דוגמניות. אני חושבת שלדוגמניות רבות נפתח עולם אפשרויות ותחומי עניין, ובעיקר ההבנה שאם את לא תדאגי לעצמך- אף אחד לא ידאג לך."

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל - 8
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

בשנים האחרונות הרחוב הישראלי מחבק אותך ואוהב אותך. את בוודאי זוכרת תקופות פחות טובות. מה הביא לדעתך לשינוי?

"בזכות "הישרדות" הציבור נחשף אליי וכבר לא היה מקום לטייטל רק של "בת הזוג של". לראשונה ראו את רוסלנה, את כל הצדדים. גם את ה"סובייטית" וגם את האנושית יותר.  פייטרית, דעתנית, עומדת על שלה, אבל ברגע שמדובר בילד שלי אי אפשר להסתיר את הרגשות. התכונות האלו יצרו הזדהות וקווי דמיון שאנשים אהבו והתחברו אליהם."

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-1
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

בתוכנית התגלית כאשה נחושה מאוד, עם הרבה כוח סבל וכושר גופני מצוין שאני מניחה שהוא תוצאה של עבודה קשה. מהו האימון המועדף עלייך?

אני מרגישה שבנוסף לכושר והכוח הפיזי היה שם כוח וחוסן נפשי. הקפדתי על מחשבות טובות וחיזוקים חיוביים לעצמי, שזו עבודה קשה לא פחות. היו חזקים ממני שלא המשיכו וזה מוכיח את הנקודה טוב. אז הייתי רוצה שיידעו שלפני שרירים- הכוח הנפשי והחיבור לעצמך חשוב הרבה יותר. לשאלתך- אני מקפידה על אימוני כוח שעוזרים לי להעלות את מסת השריר.

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-1331
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

יש סיכוי שנראה אותך בריאליטי נוסף? 

"never say never"

רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל-13355
רוסלנה. צילום: שי כהן ארבל

אחרי שנה מלאת עשייה מה נאחל לך לשנה החדשה?

בריאות ושהעשייה לא תיפסק אף פעם.

אינסטגרם: https://www.instagram.com/ruslanarodina/

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק