חדשות אופנה: איתי לוי

רועי סנדלר_אופנה
|

חדשות אופנה: איתי לוי – רועי סנדלר, המכונה ג'סטין ביבר של המוזיקה הים תיכונית, מארח את איתי לוי

חדשות אופנה: איתי לוי

רועי סנדלר_מגזין_אופנה
"מוזיקה בעיני היא תרופה לכל. מחזקת, מתגמלת, מספקת ולא מאכזבת". רועי סנדלר. צילום: ליאור פינקסון

מערכת המגזין

אל הבמה הקטנה בבית היוצר בתל אביב התקבצו אוהביו של רועי סנדלר (מכוכבי סידרת הדוקו 'פושרז'), המכונה ג'סטין ביבר של המוזיקה הים תיכונית. רועי סנדלר,  17, ילד יפה עם קול טוב, פתח את ההופעה עם הלהיט הגדול שלו "אין את מי לחבק" (מילים: גל שריג, לחן: רועי סנדלר ואריק זנטי). 

במקרה שלו דווקא היה מי שיחבק. הקהל שהיה מורכב ברובו ממשפחה וחברים, עשה לילד מעין חיבוק דוב שהעלה אצל הזמר הצעיר את מפלס ההתרגשות. בהמשך עלה הזמר איתי לוי וחיבק את סנדלר בשני דואטים. היה את מי לחבק.

אופנה_ רועי סנדלר ואיתי לוי
חיבוקי. רועי סנדלר ואיתי לוי. צילום: ליאור פינקסון

בקשה קטנה לחברי מועדון הזאנר המזרחי

באמשלכ'ם תניחו לשלמה ארצי. כמעט כל מופע בז'אנר מכיל ביצוע לשיר שלו. אתם לא צריכים את הלגיטמיציה הזו. אתם ישראלים בדיוק כמו שלמה ארצי. שימו אותו במקום שלו ותהיו במקום הטבעי שלכם. אתם מספיק אהובים ומקובלים ולא זקוקים לחותמת של איש.

איתי לוי, גם הוא זמר בתחילת הדרך שהולך ותופס מקום מכובד ברשימת צעירי המזרח החדשים, יודע לשחק כוירטואז לא קטן במיתרי קולו. סנדלר, זמר, כותב, ומלחין, שהשיק לאחרונה את אלבום הבכורה שלו, 'מהלב', ערך את טבילת אש הגדולה שלו במופע גדול ב'רידינג 3', כשארקדי דוכין בא לעשות כבוד והתארח במופע. 

הוא לא הטייפקסט הרגיל שאנו מכירים. המראה שלו מזכיר את אלביס מלך הרוק'נרול בנעוריו. אפשר, אם רוצים, לקחת את זה ללוק הג'סטין בברי. הקול שלו ילך ויעבור את המסלול שכל זמר חייו לעבור. ועדיין, יש לו את זה.

אופנה_ ג'סטין ביבר הישראלי. רועי סנדלר
ג'סטין ביבר הישראלי. רועי סנדלר. צילום: ליאור פינקסון

ארקדי דוכין

באלבום הבכורה עליו עמל משך שלוש שנים, הקיפו את סנדלר ארקדי דוכין ('לאן שתלכי', מילים: ארקדי דוכין וזמיר גולן, לחן: ארקדי דוכין) עדי לאון, אופיר כהן, גל שריג, אלי קשת, אריק זנטי, גילי זכאי, דודו קומה ויעקב למאי. את ההופעה בערב פורים ניהל אמנותית והפיק מוזיקלית, נדב ביטון שהופך דמותית משמעותית בתעשית המוזיקה הישראלית. רועי סנדלר שר את 'מיכאלה' סינגל חדש מאלבום שבדרך, ואת הרפרטואר מאלבום הבכורה ותוספות שמחות, שהפכו את הערב לחאפלה בסימן העדלאידע.

אופנה_אורי שכיב (x factor). בא לפרגן לרועי סנדלר (פושרז)
אורי שכיב (x factor). בא לפרגן לרועי סנדלר (פושרז). צילום: ליאור פינקסון

רועי סנדלר שיוצא בסיבוב הופעות ועובד על האלבום הבא

 "מוזיקה בעיני היא תרופה לכל. מחזקת, מתגמלת, מספקת ולא מאכזבת. מהמקום העמוק והרגיש ביותר, אתה יוצר משהו כדי לגעת בלבם של אנשים. יש משהו מאוד מתגמל בידיעה שהמוזיקה שלך משפיעה על בני אדם ועל התרבות הישראלית, זה מדרבן אותי ליצור עוד עוד. ההנאה הכי גדולה היא לעמוד על במה לפגוש את הקהל מקרוב".

אופנה_שיר לוי
מיכאלה ושיר לוי. צילום: ליאור פינקסון
אופנה_ עמוס אלגלי
עמוס אלגלי, 'אייל גולן קורא לך'. צילום: ליאור פינקסון

חדשות אופנה: איתי לוי


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


טרנדים, סטייל, אופנה

חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים

אופנה ישראלית, אופנת גברים קורונה

Fashion, Fashion Magazine

שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, CORONA

אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה

ZARA, זארה, זארה גברים

תגובות פייסבוק