רותם סלע, אסף גרניט ואורי פפר יוצאים מהארון

רותם סלע, תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של רותם סלע. צילום: מיטל ווינברג אדר, EFIFO, אתר אופנה
|

רותם סלע, אסף גרניט ואורי פפר יוצאים מהארון: מיטל ווינברג אדר תיעדה וצילמה את ארון הבגדים הפרטי של גלית גוטמן, רותם סלע, אסף גרניט, יובל שרף, אורי פפר ויעל גולדמן, דורין פרנקפורט, מאיה וורטהיימר, ליאת קופלמן, נטע גרטי ואחרים לתערוכת InsideOut שמוצגת בקניון רמת אביב

קניון רמת אביב בפרויקט ייחודי, במהלכו סלבריטאים ואייקוני אופנה יפתחו את ארון הבגדים שלהם ויתרמו בגדים לקהילה.  הפרויקט הוליד תערוכה החושפת את ארונות הבגדים הפרטיים של גלית גוטמן, אסף גרניט, יובל שרף, רותם סלע, אורי פפר ויעל גולדמן, דורין פרנקפורט, מאיה וורטהיימר, נטע גרטי, ליאת קופלמן ואחרים, שצולמו על ידי אושיית האופנה מיטל ווינברג אדר. לצד התערוכה תוצב עמדה למיחזור בגדים, בה יוכל הקהל לתרום בגדים.  הבגדים שייאספו ייתרמו ל׳ויצו׳.

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של אסף גרניט. צילום: מיטל ווינברג אדר, , EFIFO, אתר אופנה
הארון של אסף גרניט. צילום: מיטל ווינברג אדר

מאת אפי אליסי

מפיקה ואוצרת התערוכה, מיטל ווינברג אדר: ״הארונות שלנו יודעים עלינו הכל, לפעמים יותר משאנחנו יודעים על עצמנו. הם מכילים בתוכם את האהבות שלנו, החשקים והסודות הכי כמוסים שלנו, ואת מערומינו. מסע צילום הארונות חשף בפני את האנשים שמאחורי הפרסונות הציבוריות שלהם וגרם לי להתחבר ולהכיר אותם באופן מיוחד וראשוני״.

והרגלי צריכת האופנה של המפורסמים? ״לגבי הרגלי הצריכה שלהם, הם לא שונים בהרבה משל כולנו, חוץ מהצורך לגוון יותר בגלל התקופה בה הכל מתועד והרי שאי אפשר למחזר לוק. כולנו לובשים בסופו של דבר 30% מהארון שלנו. קשה לנו להיפרד מפריטים כי נקשרים אליהם ולאסוציאציות שהם מעלים. אני מאמינה שאם היינו משחררים וחולקים את הארונות שלנו ביתר קלות, כולנו היינו נהנים יותר״.

במה הם שונים מאיתנו? ״כשהארון שלנו ממוקד ומתומצת יותר אנחנו יותר נהנים ממה שיש בו ולא הולכים לאיבוד. הסלבס, כיוון שהם חשופים לעולם האופנה ומלווים על ידי מלבישים וסטיליסטיות, ברובם מגובשים מבחינת סטייל, יודעים מה מחמיא להם ואיך הם אוהבים שדברים יושבים עליהם. הם מעודכנים מבחינת טרנדים ומכירים את המותגים הכי חמים״.

 

הצלמת ואוצרת התערוכה מיטל ווינברג אדר על ארונותיהם של המשתתפים

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. <a href=

 

הארון של רותם סלע הוא צבעוני, ססגוני, כיפי ומלא חיים. היא אוהבת את הסטייל הבוהימייני וזה ניכר היטב בבחירות שלה בבדים, גזרות, צבעים ואביזרים. רותם סלע חובבת אופנה, אבל כמו של דבר שהיא עושה, היא מצליחה לשלב בתוכו הרבה חוש הומור.

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של גלית גוטמן. צילום: מיטל ווינברג אדר, , EFIFO, אתר אופנה
הארון של גלית גוטמן. צילום: מיטל ווינברג אדר

 

הארון של גלית גוטמן, הוא ככל הנראה אחד האלגנטיים והעל-זמניים במדינה. האישה שהיא סמל לישראליות ויופי טבעי, משלבת בארונה הרבה מאוד פריטים שחורים, קלאסיים. ללא ספק דוגלת באמרה "less is more".

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של יעל גולדמן. <a href=

 

הארון של יעל גולדמן ואורי פפר משקף את מי שהם בדיוק. זוג קלאסי, אלגנטי ואיכותי. אורי חובב כובעים ומתלבש ברובו בסגנון ספורטיבי ויומיומי. יעל גולדמן בעיני "ילדה טבע שנקלעה לעיר". היא תלבש ג'ינס וטי-שירט בכל הזדמנות ותשקיע באקססוריז איכותי. מצאתי אצלה בארון הרבה בגדי ספורט וחליפות גלישה. אפילו גילינו התמכרות למשקפי שמש. יש לה אינספור זוגות.

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של יובל שרף. <a href=

 

הארון של יובל שרף עתיר פרטי בייסיק איכותיים ונכונים. היא דוגמא למי שעושה את הבגד ולא הוא אותה. לצד הבחירה האולטימטיבית והטבעית שלה בפרטי ביסייק יובל משלבת פריטים יוצאי דופן ומלאי תעוזה ואקססוריז נפלאים. התוודענו לאוסף כובעים מפואר ומעורר קנאה.

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של דורין פרנקפורט. צילום: מיטל ווינברג אדר, EFIFO, אתר אופנה
הארון של דורין פרנקפורט. צילום: מיטל ווינברג אדר

 

הארון של דורין פרנקפורט מצליח להעביר את האייקון שהיא. דורין פרנקפורט מעצבת אופנה מוערכת שמגדירה את האופנה הישראלית בצורה נפלאה. הצבע השחור שולט לצד גזרות המקסי בארונה, אך אלו משולבים לצד פריטים מלאי הומור וחיים כמו משקפי חתול אייקוניות והאדום הבוהק האהוב עליה.

 

תערוכת InsideOut בקניון רמת אביב. הארון של נטע גרטי. צילום: מיטל ווינברג אדר, , EFIFO, אתר אופנה
הארון של נטע גרטי. צילום: מיטל ווינברג אדר

 

מיטל וינברג אדר, צלמת, יועצת אופנה וקריאייטיב. נשואה לרועי ואמא לשניים. גרה בתל אביב נולדה וגדלה בחיפה. גילתה את הכח הטמון באופנה ככלי ביטוי לאינדיבידואל כשהתחילה לעבוד כדוגמנית בינלאומית בגיל 16. משם המשיכה ללימודי קולנוע ולעבודה כסטייליסטית הראשית של קסטרו. כיום מתרכזת בלהביא את העולם הויזואלי שלה לידי ביטוי בעבודות קריאייטיב, ייעוץ ולווי קמפיינים לחברות מובילות בארץ.

 

טלי בראל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב: "אנו שמחים להציג בפני קהל לקוחותינו הצצה אל ארון הבגדים של סלבריטאים נבחרים ואושיות אופנה, עם מסר אופנתי, כחלק מפרויקט התרומה בשיתוף ויצ״ו.

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק