רחוב בצלאל חוזר לאופנה

המעצבים המבטיחים-4
|

אושיות האופנה ליאת אשורי, תמר קרוון וקארן אוברזון יבחרו את המעצבים המבטיחים שיעבדו במתחם רחוב בצלאל

המעצבים המבטיחים-3
תמר קרוון. צילום: יח"צ

צוות מובחר של מעצבים וסטייליסטים מהמובילים בתעשייה ייבחרו את המעצבים שהגישו בקשה לפתוח חנות במתחם. בין חברות הצוות: הסטייליסטית ליאת אשורי, הצלמת תמר קרוון ומעצבת האופנה קארן אוברזון. חללי המכירה יוצעו בשכירות מוזלת, הכוללת את כל הוצאות החנות והעסקת יועצי המכירה. בכל שעות היום יהיה נוכח מעצב שיוכל להעניק שירות מקצועי וישיר לקונות ולקונים.

המעצבים המבטיחים-2
ליאת אשורי. צילום: יח"צ

הגלריה הפתוחה במתחם תחולק ל-8 מתחמים שיוקדשו למעצבים מתחומי האופנה והאקססוריז. לצידה יעמדו 5 חללי סטודיו, 4 מהם ישמשו כסדנת עבודה וחנות של מעצבים צעירים, אשר המתחם מאפשר להם נחיתה רכה כעסק עצמאי והתפתחות הדרגתית. הסטודיו החמישי ישמש כחנות פופ-אפ צבעונית, אליה יגיעו מעצבים שונים שיתחלפו אחת לתקופה מסוימת. במהלך השנה יתקיימו ירידי אופנה וכיתות אמן עם מעצבים וסטייליסטים, שיהיו פתוחים לציבור הרחב.

המעצבים המבטיחים-1
קארן אוברזון. צילום: יח"צ

אלון שפייזר, מנכ"ל חברת עדן, אמר כי "כחלק מתפישתה של עיריית ירושלים, באמצעות חברת 'עדן', לחזק את מתחמי העסקים במרכז העיר ירושלים, מתייחסת ההקמה מחדש של 'מעצבים בעיר' לסביבה שבה פועל המתחם, ולשדרת המעצבים האיכותית הפועלת ברחובות בצלאל-ש"ץ. המתחם המחודש ישלים את המגמה שהתהוותה ברחובות אלו ויהפוך את האזור לשדרת אופנה אטרקטיבית, כאשר המטרה היא לעודד את הצרכנים ואוהבי האופנה מירושלים והסביבה להגיע למתחם ולחנויות שסביבו, באמצעות הרחבת ההיצע הקיים ומשיכת מעצבים איכותיים נוספים".

לפני 4 שנים הוקם המתחם על ידי הרשות לפיתוח ירושלים ונוהל על ידי חברת אריאל, במסגרת פיילוט שנועד לבחון קידום מעצבים צעירים ופיתוח קמעונאי במרכז העיר בתחומי העיצוב. המתחם חולק ל-20 חללי עבודה, אשר שימשו מעצבים צעירים כסטודיו וכחנות מכירה במגוון תחומים: אופנה, אקססוריז, קרמיקה, עיצוב גרפי ועוד. כעת, בתום התקופה נבחן מודל הפעולה של המקום והניהול הועבר לחברת עדן.
חנויות האופנה והאקססוריז שפעלו במקום זכו להצלחה, וחלקן אף יצאו ופתחו חנויות עצמאיות ברחבי העיר. ניכר שהקהל הירושלמי והתיירים היו צמאים לעוד חנויות מסוג זה, ולאחר בחינת הצלחות המתחם הוחלט למקד את תחום הפעילות שלו ולהופכו למתחם אופנה של מעצבים ישראלים.

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק