ריסים ונפלאות זרחניות

ריסים-איפור-ביוטי
|
איפור-רונה-לי-אבן-חן-,-סטיילינג-נור-האן-,ל'ירין-שחף'--צילום-שי-קדם-ביוטי
איפור: רונה-לי אבן חן, סטיילינג: נור האן, צילום: שי קדם, לביה"ס י'רין שחף'

אחרי שהצבעים הזרחניים כבשו כל חלקה טובה בשיער הראש והגבות, הגיע תורם של הריסים. המגמה הנוכחית לא מבדילה באזורי הצמיחה ומתפשטת לכל עבר. ירין שחף מסביר לך איך לאמץ בלי למצמץ?

ירין שחף, צילום -מיכה קיזנר

ירין שחף מיוחד ל-Fashion Israel

עזבו אותכם ממריחת צלליות, תשכחו מטשטושים מסובכים של מעברי צבע. הטרנד הנוכחי לא מתחשב במבנה האנטומי של העפעף, גם לא מתכוון להשתלב בהרמוניה. הוא חצוף, בועט ונוכח. גרסת הלייט של צבעי השיער הזרחנים מקבלת 'בוסט' נוסף של פיגמנט. לא באמת האמנתם שהמסכה תמתן את הביוטי? גברותי וגברותי, קבלו את זריחת הריסים – כי את 'המנגינה' הזו אי אפשר להפסיק.

כמו עיני חתול בחושך

הטרנד הנוכחי עוטף את הריסים במסקרה זרחנית, ומצמיד אליו פס אליינר באותו צבע. השניים יוצרים תמהיל סמיך, שקשה להתעלם מקיומו. אם מתעקשים על הצד שמעודן שבסיפור, הרי שאפשר 'להתנחם' שהגוונים משתלב היטב עם צבעי השיער, מבליטים את הלבן שבעיניים ובעיקר משמשים להם תפאורה, שזורחת בחושך. (מי אמר עיני חתול בלילה?)

אופנה- איפור-ירין-שחף-(צילוםעידו-לביא)-(1)-ביוטי
איפור: ירין שחף, צילום: עידו לביא

עפעוף שמיימי

קווים לדמותם: הריסים מקיפים את ארובות העין, מגינים מפני לכלוך ואבק, ובעיקר, מונעים מעצמים זרים להגיע לקרנית העין. גם אם התברכת בריסים ארוכים לתפארת, הרי שככל שעולה הגיל, הם מידלדלים ומתקצרים. בנוסף, זקיק השערה הופך לדק יותר. אבל בשביל זה יש מסקרה. היא משדרגת את המראה בשניות. הקרם השחור שנצמד אל הריסים, גורם לעיניים באורח פלא להראות פקוחות, מוארות ורעננות. הזרחן משתלב, והופך את כל הסיפור לוואו אחד גדול.

אופנה- איפור-רונה-לי-אבן-חן,-סטיילינג-נועה-לוי,-ל'ירין-שחף'-צילום-שי-קדם-ביוטי
איפור: רונה-לי אבן חן, סטיילינג: נועה לוי, צילום: שי קדם. ביה"ס 'ירין שחף'

זהירות קרינה

גם מי שלא מורגלת בתורת הפודרה, לא תוותר על שירותי המסקרה – מברשת הריסים מתייצבת ברשימה אחת עם מברשת השיער והשניים. אלא שלעומתן, היא קצת מסבכת את העניינים. שגיאות קטנות עלולות להיגמר בגושים גדולים, וכשמדובר בגוון זרחני, זה יכול להיגמר במהומה אופנתית. אבל בלי פאניקה, בדיוק בשביל זה המציאו את הריסים המלאכותיים. 

אליינר ומסקרה – האיחוד

הזוגיות הזו (שלא לומר תלות) לא חפה מטעויות. האייליינר והמסקרה חייבים לבוא בהתאמה. אחרת, קל מאוד ליפול למלכודת נערת הפאנק, שטרם הפנימה את בגרותה. אם בא לך למדוד את הטרנד, אבל לא בא לכם להכניס את היד לארנק, אפשר לקחת צללית זרחנית, ובעזרת מכחול על מעט מים ליצור פס אליינר לכל דבר. כדי לצבוע את הריסים הטבעיים או המלאכותיים, ניתן להיעזר בליפסטיק זרחני, שמורחים בעזרת מברשת מסקרה נקייה.

לתפארת הרימל בישראל

ואם מיצית את הטרנד הזרחני, קחי לך את המגמה בגרסה הלאומית.

אופנה-איפור : תמר שללה ל'ירין שחף' צילום יחצביוטי
איפור : תמר שללה ל'ירין שחף'. צילום: יח״צ

ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום- יח״צ

ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי
לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: רחוב בית הילל 10, תל אביב.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, ירין שחף
תגובות פייסבוק