רנואר והבלט הישראלי

הבלט הישראלי ורנואר.
|

רנואר והבלט הישראלי יוצאים בשיתוף פעולה רחב. המטרה: שילוב של עולמות התוכן: אופנה, תרבות, ריקוד וסטייל. ההשקה תהיה בערב פרמיירה נוצץ של מופע הבלט NUTZ בבכורה עולמית בהיכל התרבות בתל אביב

 הבלט הישראלי ורנואר.
שיתוף פעולה נרחב. הבלט הישראלי ורנואר. צילום אלון שפרנסקי

חברת האופנה רנואר והבלט הישראלי יוצאים בשיתוף פעולה רחב במטרה ליצור שילוב של עולמות התוכן השונים: אופנה, תרבות, ריקוד וסטייל. את הדרך המשותפת תפתח רנואר בערב פרמיירה נוצץ של מופע הבלט  NUTZ בבכורה עולמית בהיכל התרבות.
במהלך סדרת ההופעות של המופע רנואר תלביש את כל רקדני הבלט הישראלי במראה Street style עכשווי שמתכתב עם הגרסה המודרנית ל-"מפצח האגוזים".
הפקת הענק היא פרי יצירתו של הבמאי אלעד וייסמן בה שילב את המוסיקה האלמותית של צ'ייקובסקי עם קצב חדש ועדכני שינגן הדי ג'יי תומר מייזנר לצד הכנר הבינלאומי Yury Revich. ההשראה ל-Nutz מגיעה מסיפור הקלאסי "מפצח האגוזים" כאשר הפעם פסגת חלומותיה של הדמות הראשית קלרה היא להיות מפורסמת תוך כדי שהיא בוחנת את מחיר ההגשמה העצמית מול מחיר התהילה.
הבלט הישראלי מציג את אחת ההפקות המסקרנות והססגוניות בשנים האחרונות המפגישה את עולם הבלט הקלאסי והנעימות המוכרות עם העולם הדיגיטאלי. בגלל שילוב זה נבחרו כ-30 רקדני בלט מוכשרים שילבשו על הבמה "אופנת רחוב" בעיצובה של רנואר מתוך עולם ההשראות שנלקח ליצירה דרך רחובות ניו-יורק, צמתים בהם החושים מתערפלים ואל אורות הבמה המסנוורים.
הופעת הבכורה והפרמיירה בהשתתפות רנואר תתקיים בתאריך 1.8.2016 ותפתח סדרה של ארבע הופעות בוטיק בלבד:

1.8-2.8 בהיכל התרבות ת"א
4.8 תאטרון ירושלים (אולם שרובר)
6.8 אודיטוריום חיפה

 

 

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק