שבועות – לא רק בלבן

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת-2
|

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת

שוב שבועות מגיע ושוב נשטפת הארץ כולה באופנה לבנה. הצבע הבהיר והאחיד נמצא בכל אאוטפיט ואיכשהו הצליח להתקבע כמראה חובה לחג. אבל מה עושים שהצבע הניטרלי הזה לא מתאים לכולן? קבלו כמה הצעות אלטרנטיביות  מתוך פרויקט גמר ללימודי אופנת סטיילינג מקצועי ב"ירין שחף" בית הספר למקצועות היופי. מי אמר שאי אפשר להיות צנועה בסטייל ? ו….זה שירין שחף הוא משלנו- כלומר מפתח תקווה- כבר אמרנו?

בוגרי המגמה לסטיילינג  ב"ירין שחף", נתבקשו לשדרג את מלתחת נשות המגזר הדתי מסורתי בגוונים של שחור- לבן, מבלי לפגוע במראה החגיגי. "לבן נטו לא מתאים לכל אחת, חשוב להבין גזרות, מבנה גוף, מינונים ופרופורציות.  'מראה השחור לבן' משדר ריחוק וניקיון, שילובי טקסטורות וצורות  גיאומטריות יוסיפו פאנץ' לאאוטפיט ויקלילו אותו" מסבירה: גלי גרינפלד דרייר מנהלת המגמה.

לרגל  החג, הסטייליסטיות החדשות בתעשייה מראות לנו איך הן מקפיצות את השילוב הקלאסי בין שחור ללבן:

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת-1
שילובים של קור וחום. סטיילינג: אסי מויאל. איפור: גלי גרינפלד, שיער: תמר אהרון, צילום: אבי משולם

 

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת-5
איזון בן שחור ללבן. סטיילינג: מרים חלימי, עיצוב שיער: תמר אהרון, איפור: גלי גרינפלד, דוגמנית: סופיה. צילום: אבי משולם

 

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת-4
כן לא שחור לבן. סטיילינג: יהודית מרב, איפור: טל פניקס, עיצוב שיער: יוסי לוי, צילום: בן אומנסקי

 

סטיילינג אופנתי לשומרות מסורת-3
רק על הפסים. סטיילינג: רות עמר, עיצוב שיער: יוסי לוי, דוגמנית: נסטיה לסוכנות Say talent, צילום: בן אומנסקי

 

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי עם טיפ באיפור למתלבשות שחור לבן: כשלובשים 'שחור לבן' או כל בגד אחר בצבע דומיננטי, יש להתאפר בגוונים ניטרליים ורגועים, או לפחות בכאלה שלא "יתנגשו" עם צבע הבגד. לעומת זאת, חולצה או  שמלה שחורה ישתלבו נפלא עם שפתון בגוון אדום עז. אם רוצים להדגיש את צבע העיניים: משתמשים בצללית פסטל רכות ובהירות  בגוון המשלים את צבע העיניים – צללית כתומה לעיניים כחולות, צללית אדמדמה לעיניים ירוקות, וצללית תכלת או סגולה לעין חומה.
אם את מאלה שלא אוהבות להשקיע זמן מאחורי המראה, תוכלי להסתפק בשילוש המהיר: מסקרה-ליפ גלוס-סומק: השילוב שמעיר לחיים כל פנים חיוורות ומשדרג אותם פלאים.

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק