סמדר גנזי: ״שבוע האופנה לכלות יתרום להפיכתה של ישראל לאימפריית עיצוב אופנה״

סמדר גנזי, צילום רמי זרנגר
|

סמדר גנזי אחראית על הפקת התצוגות בשבוע האופנה הבינלאומי לכלות שמגיע לישראל אחרי הצלחה בניו יורק, מילאנו, פריז וברצלונה. האירוע בו יציגו ענבל דרור, דני מזרחי ומעצבי שמלות כלה נוספים. החתנים לא יקופחו ויהנו מתצוגות גברים של אופנת סגל ובאמוס סקוור. על עיצובי השיער יופקד גיא צרפתי ועל האיפור נטשה דנונה

 

שמלת כלה של ענבל דרור צלם אלון שפרנצקי
ענבל דרור. צילום: אלון שפרנצקי

 

מאת: אושיה גרבוביצקי

אספר בגילוי לב ואומר שלמרות שאני נשואה מעל 11 שנים, תצוגות אופנה של שמלות כלה תמיד מרגשות אותי, את השמלה שלי עיצבתי לעצמי, שמלה שהתבססה על חלום ילדות ישן ולא היה כל קשר בינה לבין האישיות שלי או מציאות חיי. מאז, בכל תצוגה אני מסמנת את השמלה שאיתה הייתי רוצה להתחתן אם הייתי מתחתנת היום. לכן, שבוע האופנה שיתקיים בחוות רונית בין התאריכים 18-20/2/2019 נשמע כמו קרנבל מטורף לכל מי שהולכת לשנות את סטטוס רווקה השנה.

 

שמלת כלה של חיה אמסלם. צילום: מייגן פרייני
חיה אמסלם. צילום: מייגן פרייני

 

שבוע האופנה לכלות 2019 יוצא לדרך. אחרי הצלחה בבירות האופנה בעולם, גם בישראל משיקים השנה לראשונה שבוע אופנה בינלאומי, תצוגות אופנה של מיטב המעצבים לשמלות כלה וערב באורך מלא שיתפרשו על שלושה ימים בחודש פברואר. גם תצוגות אופנה לחתנים יהיו ושלל הפתעות ורעיונות להבטחת חתונת השנה. אז אם את מתחתנת בקרוב, כנסי להתעדכן בכל הפרטים החמים.
האירוע שנחשב פורץ דרך בעולם הכלות הישראלי, יתפרש על פני שלושה ימים בהם יוצגו תצוגות אופנה באורך מלא של מיטב מעצבי ארצנו בהם: ענבל דרור, דני מזרחי, אפרת קליג ומעצבי שמלות כלה נוספים. אליהם יצטרפו גם מותגי חליפות אופנת סגל ובאמוס סקוור כדי שגם שהחתנים העתידיים לא ירגישו מקופחים. עיצוב השיער יופקד בידי גיא צרפתי ועל האיפור נטשה דנונה שיגלו לנו בלייב את סודות הביוטי הכי עדכניים. בנוסף לכל הטוב הזה יהיו גם שלל רעיונות ואטרקציות להבטחת חתונת השנה.

 

סמדר גנזי, צילום רמי זרנגר - 1
״יש לנו גם שם מדהים בנושא עיצוב אופנה״. סמדר גנזי. צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: ישראל רחמני, עיצוב שיער: פדור, איפור: רינת שור

 

האירוע הראשון מסוגו בארץ אליו יגיעו קניינים מרחבי העולם, מה שמבטיח למעצבים חשיפה בינלאומית חד פעמית. כמו כן תתקיים תחרות הדור החדש של מעצבי שמלות כלה בישראל. סמדר גנזי אחראית על הפקת התצוגות בשבוע זה. לסמדר גנזי נסיון עשיר ורב בתחום הפקת תצוגות אופנה: ״הדגש בשבוע זה הוא הבינלאומיות שמבדל בינו לבין כל מה שנעשה עד היום בתחום הכלות בישראל. מעבר לכלות הישראליות שחשובות עד מאוד, יש שוק ענק בעולם למעצבים ומעצבות ישראלים ומאחר ויש לנו גם שם מדהים בנושא עיצוב אופנה. שבוע האופנה לכלות 2019 יתרום להפיכתה של ישראל לאימפריית עיצוב אופנה וזה מדהים״. אז יאללה לכי תספרי לכולם שאת מתחתנת והכי חשוב: שיהיה במזל טוב.

 

שמלת כלה של אפרת קליג צלם עידו לביא
אפרת קליג. צילום: עידו לביא

 

Israel bridal fashion week
שבוע האופנה לכלות 2019
לרכישת כרטיסים: https://bridalfashionweeks.forms-wizard.co.il/
שבוע האופנה לכלות יתקיים בתאריכים 18-20.2.2019, בחוות רונית.

 

 

 

אושיה גרבוביצקי, Oshi Grabovizki

אושיה גרבוביצקי – עיתונאית אופנה
האינסטגרם של אושיה גרבוביצקי: oshiya_grabovizki

 

Efifo – מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

 

 

פורסם בקטגוריות כלות, שמלות כלה
תגובות פייסבוק