בלינקי ושבוע האופנה

שבוע האופנה: 2015: בלינקי-5
|

שבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2015 אירח את תצוגת האופנה של BELLINKY, בית האופנה המשותף למעצבים אור ועדית בלינקי וקרן אטון לנשים לחורף 2016

את התצוגה פתחה ונעלה השחקנית והרקדנית רננה רז בצעדי מחול אלטרנטיבי

שבוע האופנה: 2015: בלינקי-1
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה: 2015: בלינקי
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה: 2015: בלינקי-8
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה: 2015: בלינקי-7
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה: 2015: בלינקי-6
צילום: אבי ולדמן

שלושת המעצבים לבית BELLINKY, עידית ואור בלינקי וקרן אטון החלו את דרכם בעולם האופנה הישראלי לפני כעשור בתחום עיצוב האביזרים, תיקים ונעליים. השלושה מצדיעים לקלאסיקה ומעניקים לה טאץ' אישי ואדג' מקורי, מחברים ישן אל חדש ומבט כללי מזכיר את עולם הוואבי סאבי.

"אנחנו מאמינים ביופי שבחוסר השלמות, בזמן כאלמנט מעצב ובטבע כמעצב ראשי". גישה זו באה לידי ביטוי בפריטים בעלי גימור פרום אך מוקפד, סגירות וגזרות א-סימטריות ושימוש בחומרים מחוספסים שנדמה כי עדיין ניתן לעבוד עליהם. בקולקציית המסלול של המותג, אשר את חלקה כבר ניתן למצוא בחנויות המותג, ממשיכים השלושה בחיפוש המתמיד אחר צורות גיאומטריות ומיקומם על הגוף. כמעצבי אביזרים המחפשים לעטוף צורות שונות, הם מוצאים עצמם בדיאלוג שלא נגמר בין הדו ממד לתלת ממד. 
הקו הכללי נקי אך דרמטי והקולקציה מהווה אסופה של פריטים פיסוליים בעלי גזרות רחבות ומשחקים תיאטרליים של בדים קשיחים המקבלים צורות תלת ממד עוד בטרם נלבש הבגד. ה-DNA של המותג כולל השראות קבועות מאלמנטים שבטיים, מדבריים ונגיעות אוריינטליות מהמזרח הרחוק, מעין תמהיל היושב על קו יפן-סין-קוריאה-טיבט וההיסטוריה של העמים הללו. 
"אנו מנסים לייצר את האישה של BELLINKY שלא מפחדת משינוי קווי המתאר של הגוף, לצד חביקה ועיטוף שלו ובכך ליצור משחקי ניגודים כמו אור וצל, יציב מול רך ונשפך, חזק מול חלש". אביזרים שונים כמו כפפות "חצי" וגרבי חותלת, כמו גם התיקים והחגורות של המותג, משלימים מראה אחיד, רווי צורות וטקסטורות.

www.bellinky.net 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק