מרסלו בורלון. שבוע האופנה

שבוע האופנה, מרסלו בורלון-3
|

מרסלו בורלון הוא יותר ממעצב אופנה. הוא מוביל דיעה. בתצוגת האופנה שהציג בשבוע האופנה הוא בחר להתמקד בדוגמנים שחורים והאמירה נאמרה.

יום אחרי שנעשה לינץ' באזרח אריתראי שחור היתה לאמירה הזו משמעות. התצוגה היתה מחווה למאבק שניהלו האזרחים האתיופיים בקיץ האחרון האימת השלטון.

בקולקציה החדשה מרסלו משלב סמלים ארגנטינאיים מיתולוגיים של הגאוליצ'ו והמפוצ'ו, שזירת חרוזים מורכבת עם מוטיבים פראיים היוצרים יחדיו מאש-אפ ויזואלי. קווים נשיים אך פונקציונליים תוחמים את המסגרת שבתוכה חושי הראייה והמגע מגורים ללא הרף על ידי מערבולת של מוטיבים וטיפולי בד.
באמצעות עבודה יצירתית עם אלמנטים שבטיים, המעצב מרסלו בורלון מקדם את חזון כור ההיתוך שלו. תפיסה חסרת מורא ואווירה שלווה הם כליו העיצוביים. התוצאה היא מלאת רגש כולל, בכל אחד מהפריטים בקולקציה. התצוגה לוותה במופע ריקוד של הרקדן קיריקו גס לצלילי 'גאוליצ'ו', היצירה החדשה של מרסלו בורלון ודויד סקווילס.
מרסלו בורלון, כיהן כמנהל האמנותי של שבוע האופנה גינדי תל אביב 2013 וכעת חוזר לזירה כמעצב אורח עם תצוגת אופנה ייחודית בשיתוף להקת המחול L-E-V של הרקדנית והכוריאוגרפית שרון אייל וגיא בכר כמחווה לישראלים יוצאי אתיופיה.

שבוע האופנה, מרסלו בורלון-2
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון-1
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון-7
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון-6
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון-5
צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה, מרסלו בורלון-4
צילום: אבי ולדמן
פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק