שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021

שירה איסקוב, מוטי רייף, בר רפאלי-שבוע האופנה
|

מאחורי הקלעים של ערב הגאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13 ומוז"א – מוזיאון ארץ ישראל שהוקדש לשירה איסקוב

שירה איסקוב-שבוע האופנה
שירה איסקוב. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

אמש, יום רביעי ה 10.3.2021, הוקלט מראש ערב הגאלה החגיגי של "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13", אשר ישודר ב 28.3 בטלוויזיה לכל עם ישראל. ערב הגאלה החגיגי ערב הגאלה צולם במוז"א – מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב שנתנו את כל שטחי המוזיאון לבימה של 29 תצוגות אופנה של מעצבי אופנה ישראלים המשתתפים בשבוע האופנה.

שבוע האופנה 2021-אופנה
מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

תצוגת האופנה המרכזית בשבוע האופנה הוקדשה להצדעה לשירה איסקוב ושמלת הסטרפלס שלא הורשתה ללבוש. אל שירה איסקוב הצטרפו  20 נשים חזקות ומובילות שצעדו עמה על המסלול כולן בשמלות סטרפלס שעוצבו במיוחד על ידי מעצבי האופנה המובילים בישראל.

גאולה אבן, יפעת שאשא ביטון, שירה אסקוב, גילה אלמגור ולהיא לפיד-שבוע האופנה
גאולה אבן, יפעת שאשא ביטו, שירה אסקוב, גילה אלמגור ולהיא לפיד. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

את שמלת הסטרפלס של שירה איסקוב עיצב מעצב האופנה ויוי בלאיש, ויחד איתה היו נשות המתמודדים לראשות הממשלה גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלת סטרפלס של אליאן סטולרו, גילה אלמגור כלת פרס ישראל בשמלה של אריאל טולדנו.

ליהיא לפיד-שבוע האופנה
ליהיא לפיד. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

יפעת שאשא ביטון בשמלה של חנה בן סימון המעצבת החרדית CB FASHION, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, יעל רייך בשמלה של טובלה, הילה רהב בשמלה של אסיה, מאיה ורטהיימר בשמלה של שני צימרמן, טיטי איינהו בשמלה של מישה גת, אורנה דץ בשמלה של ירדן מיינפלד, נגה ניר נאמן בשמלה של עינב נסירי, רונית יודקביץ בשמלה של אניה פליט, אמירה בוזגלו בשמלה של הגר אלמביק אלמביקה, מירי נבו בשמלה של אפרת קליג, מירי מיכאלי בשמלה של מאי נשיח, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, לירז אסייג בשמלה של רעומה זקש, בל אגם בשמלה של אוריה עזרן ומיטל להבי סגנית ראש עיריית תל-אביב יפו בשמלה של הלן לוקאש.

יפעת שאשא ביטון-שבוע האופנה
יפעת שאשא ביטון. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה-1

כל שמלות הסטרפלס שיועצבו להצדעה לשירה איסקוב לערב הגאלה, יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית – כל ההכנסות יהיו לטובת העמותה הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. (דרך מנחם בגין 88 תל אביב)

השנה, שבוע האופנה המציין עשור לקיומו, ייערך בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, שותפים משמעותיים ומובילים המהווים חלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום האופנה המתרחשת בימים אלו. שבוע האופנה כולו ישודר בחול המועד פסח לאורך כל השבוע החל מה 28.3 ועד ה 1.4  על מסך הטלוויזיה של "רשת 13" המעניקה את הבמה הגדולה, הטובה והמכובדת ביותר למעצבי האופנה ויתקיים בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב- HOT וב- yes. כל תכני שבוע האופנה ישודרו גם ב VOD של רשת.

דרור קונטנטו-ריטה-שבוע האופנה
דרור קונטנטו וריטה. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

שיתוף הפעולה עם 13spotv מבית רשת 13, יאפשר למעצבי האופנה לקבל חשיפה חסרת תקדים וצופי הטלוויזיה יזכו לקחת חלק ולשבת "בשורה הראשונה" בתצוגות המובילות בישראל.  במסגרת שבוע האופנה ישודר ערב הגאלה החגיגי ובמשך ארבעה ימים ישודרו ב"רשת 13" תצוגות האופנה במסגרתן יוצגו קולקציות חדשות בעלות אג'נדה סביבתית וחברתית, בשיתוף קורנית דיגיטל.

גאלה-האופנה-שבוע-קורנית-תל-אביב-2021
מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

ערב הגאלה עמוס הכוכבים ומעצבי האופנה, צולם ללא קהל בהתאמה למתווה הקורונה, בהשתתפות של נשים מובילות, מעצבי אופנה, כוכבים וכוכבות. ועוד הפתעות רבות שייחשפו בערב השידור עצמו.

שירה איסקוב-ריטה-שבוע האופנה
שירה איסקוב וריטה. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

את ערב הגאלה הנחו בר רפאלי דוגמנית העל, ומוטי רייפ המפיק ויזם שבוע האופנה, אשר לבשו שניהם חליפות תואמות שעוצבו עבורם במיוחד על ידי מעצב האופנה שי שלום. דורין פרנקפורט מעצבת האופנה הותיקה קיבלה פרס חיים לפעולה באופנה ועוד.

שירה איסקוב-ריטה-שבוע האופנה
שירה איסקוב וריטה. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

תצוגת האופנה המרכזית בשבוע האופנה הוקדשה להצדעה לשירה איסקוב ושמלת הסטרפלס שלא הורשתה ללבוש. אל שירה איסקוב הצטרפו  20 נשים חזקות ומובילות שצעדו עמה על המסלול כולן בשמלות סטרפלס שעוצבו במיוחד על ידי מעצבי האופנה המובילים בישראל.

נעה קירל-שבוע האופנה 2021
נועה קירל – היוצרת, המוזיקאית, השחקנית והכוכבת הענקית נבחרה לקבל את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021 במסגרת "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021

את שמלת הסטרפלס של שירה איסקוב עיצב מעצב האופנה ויוי בלאיש, ויחד איתה היו נשות המתמודדים לראשות הממשלה גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלת סטרפלס של אליאן סטולרו, גילה אלמגור כלת פרס ישראל בשמלה של אריאל טולדנו.

יפעת שאשא ביטו, שירה אסקוב, גילה אלמגור ולהיא לפיד
יפעת שאשא ביטון, שירה אסקוב, גילה אלמגור ולהיא לפיד. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

יפעת שאשא ביטון בשמלה של שחר אבנט, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, יעל רייך בשמלה של טובלה, הילה רהב בשמלה של אסיה, מאיה ורטהיימר בשמלה של שני צימרמן, טיטי איינהו בשמלה של מישה גת, אורנה דץ בשמלה של ירדן מיינפלד, נגה ניר נאמן בשמלה של עינב נסירי, רונית יודקביץ בשמלה של אניה פליט, אמירה בוזגלו בשמלה של הגר אלמביק אלמביקה, מירי נבו בשמלה של אפרת קליג, מירי מיכאלי בשמלה של מאי נשיח, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, לירז אסייג בשמלה של רעומה זקש, בל אגם בשמלה של אוריה עזרן ומיטל להבי סגנית ראש עיריית תל-אביב יפו בשמלה של הלן לוקאש.

בר-רפאלי-שבוע-האופנה-2021
בר רפאלי. אלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

כל שמלות הסטרפלס שיועצבו להצדעה לשירה איסקוב לערב הגאלה, יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית – כל ההכנסות יהיו לטובת העמותה הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. (דרך מנחם בגין 88 תל אביב)

גאולה אבן וליהיא לפיד-שבוע האופנה-2021
סלפי. גאולה אבן וליהיא לפיד. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

מוטי בר זיו, משנה למנכ"ל סחר של "רשת 13 " מסר, "השנה האחרונה לא מאפשרת לנו להישאר סטטיים והיא מחייבת אותנו להמציא כל יום מחדש ולפרוץ את כל מה שהיה נהוג עד כה. שידור של שבוע האופנה ב"רשת 13" הוא בדיוק הרצון שלנו לתת במה הן למעצבים הישראליים וליצירה המקומית והן לקהל הטלוויזיה הישראלי שיוכל להנות מחוויה שלא הכיר עד כה. אני שמח על שיתוף הפעולה בין רשת 13 לבין שבוע האופנה והיוזמה של מוטי שלא מוותר גם בתקופה כזו.

שירה איסקוב, מוטי רייפ, בר רפאלי-שבוע האופנה
שירה איסקוב, מוטי רייפ ובר רפאלי. גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

מוטי רייפ, יזם ומפיק שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13 אמר: "לפני כחודשיים כולנו צפינו בראיון המצמרר של שירה איסקוב . שירה נכנסה ללב של כל אדם שפוי במדינה. בראיון המרגש והחושפני סיפרה שירה שהייתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאד, ובעלה לא נתן לה ללבוש את השמלה וזרק אותה לפח. הסיפור, חייה של שירה, העביר בי צמרמורת. באותו הרגע ידעתי והחלטתי מיד, שבערב הגאלה של שבוע האופנה אנו רוצים שכ 15 מעצבי אופנה ייעצבו שמלת סטרפלס ל- 15 נשים חזקות ומובילות אשר  יצדיעו לה ויחזקו אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות. כולן יעלו על המסלול ויראו לעולם שאתן הנשים יכולות ללבוש מה שאתן רוצות, מתי שאתן רוצות, לאן שאתן רוצות, בלי שאף אחד יגיד לכן כלום. שירה אהובה זאת תרומתי הקטנה עבורך ועבור כל הנשים באשר הן. אל תפחדו. אתן לא לבד.“

גילה אלמגור, מאיה וטרהיימר, קרן מור, רונית יודקביץ. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל
גילה אלמגור, מאיה וטרהיימר, קרן מור, רונית יודקביץ. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

חברת קורנית דיגיטל, חברה ישראלית בינ"ל מובילת שוק ומהפכה בתעשיית האופנה, מספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל. החברה מתמקדת בייצור בר קיימא On-demand. טכנולוגיית החברה עונה לדרישה ההולכת וגוברת לקניות באון ליין ולרצון של כל אחד לבטא את עצמו ואת הייחודיות שבו, באמצעות לבוש.

כיום, תעשיית הטקסטיל הינה התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם. קורנית דיגיטל, מאפשרת מעבר משיטות ייצור אנלוגיות ומזהמות לעבר ייצור דיגיטלי וידידותי לסביבה.

מבין לקוחותיה של החברה, החברות המובילות בעולם כגון אמזון ואדידס. הפתרונות שמציעה החברה, משמשים את המותגים המובילים בעולם, ביניהם: נייק, לולו למון, ורסצ'ה ועוד. חברת קורנית נסחרת בנסד"ק ובעלת שווי של כ-4 מיליארד דולר.

אורנה דץ-שבוע האופנה
אורנה דץ. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

"אנחנו גאים לשתף פעולה עם שבוע האופנה בתל אביב. קורנית חברה בינלאומית וגאווה ישראלית וכיום מושכת את תשומת הלב של המותגים המובילים בעולם העושים בימים אלו, טרנספורציה לייצור על פי דרישה מתוך אחריות לסביבה ולחברה." אמר רונן סמואל. מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל.

גם השנה שבוע האופנה ימשיך את הדרך החשובה ביצירת וקידום המודעות, השיח והאופנה תחת נושא "שינוי אידיאל היופי" , עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, בכל הגילאים, הגבהים, המגדרים והדתות. אנו נמשיך ונפעל למען יצירת השינוי בו אנו מאמינים, כי האופנה שייכת לכולם."

הילה רהב-שבוע האופנה
הילה רהב. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

ביתו של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 יהיה השנה מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל תל אביב, אשר יעניק את שטחיו המלאים לטובת שבוע האופנה. שטחיו החיצונים היפהפיים ואולמות התצוגה והתערוכות של המוזיאון ישמשו כבית לצילומי כל תצוגות האופנה במשך כל השבוע.

גאולה אבן-שבוע האופנה 2021
גאולה אבן. מאחורי הקלעים גאלה שבוע האופנה קורנית תל אביב 21 ברשת 13. צילום: דנה קופל

עמי כץ, מנכ"ל מוז"א:  "מוז"א – מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב מהמוזיאונים הגדולים והחשובים בישראל, שמח להיות משכנו החדש של שבוע האופנה תל-אביב. אנו מחבקים בהתרגשות את המיזם האייקוני של מוטי רייף. בתקופה בה התרבות נעולה והמוזיאונים שוממים, שבוע האופנה במוז"א, יחזיר את הדם לפעום בעורקינו ואת הסומק ללחיינו. אירוע השיא באופנה יחד עם אירוע התרבות המרכזי במוז"א – הביאנלה לאומנויות ולעיצוב, תל-אביב, זיווג שבזכותו נחזיר את החיים לתרבות!"

שבווע האופנה-2021
סלפי. מאחורי קלעים גאלה שבוע קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13. צילום: רפי דלויה

ד"ר דבי הרשמן, סמנכ"לית ואוצרת ראשית, מייסדת הביאנלה לאומנויות ולעיצוב: "ברוח ההתחדשות האמנותית של המוזיאון הבא לידי ביטוי בביאנלה, המציגה את מיטב היוצרים הישראלים, החיבור לשבוע האופנה תל-אביב ולמעצבי האופנה הישראלים הוא טבעי לגמרי.״

ריטה-שבוע האופנה-2021
ריטה שרה את השיר חזקה מהרוח אותו כתבה אסתר שמיר. כאשר עשתה חזרות לשיר הבינה שהשיר במקורו לא מתאים לסיפורה של שירה איסקוב ופנתה לאסתר שמיר שעשתה שינויים ותיקנה את מילות השיר שיתאים לשירה איסקוב.

בין המשתתפים והמציגים בשבוע האופנה יהיו המעצבים: ויוי בלאיש בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, ששון קדם, טובה'לה, אלון ליבנה, שי שלום, רונן חן, אלמביקה, משכית, בננהוט – נטע אלחימסטר ונועה בני, עידן לרוס, שחר אבנט, ענבל דרור, אפרת קליג ורונית רפאל, טבע נאות, היליארי, נדב רוזנברג northern star, שלומית אזרד, מעוז דהאן Nouveauriche , חנה בן סימון CB Fashion,  אסיה, לארה רוסנובסקי, איטה פישר, שנקר בית הספר לעיצוב אופנה בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, וחממת מפעל הפיס Up Coming Designers.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

אופנה

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק