שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 יוצא לדרך

Dr. Mona AlMansoury דר מונה אל מנסורי מעצבת האופנה מאיחוד האמירויות צילום יחצ חול (1)1
|

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022" ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ נערך זו השנה ה-11, ממשיך את הקו אותו ביסס רייפ בסימן הקיימות ושינוי אידיאל היופי. 3-6 אפריל 2022. נמל תל-אביב, האנגר 11

השנה, ל"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022", יש שותפים רבים מגוונים. כך, חבר משרד החקלאות ופיתוח הכפר ביוזמה פורצת דרך במסגרתה, השמות הבולטים ביותר בתעשיית האופנה הישראלית נרתמים כדי לחזק את החקלאות המקומית ולקדם ביטחון מזון עבור כולנו.

השנה, ל"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022" שותפים נוספים, הנותנים את ידם וחוברים לערכי שבוע האופנה, למען קידום מעצבי האופנה הישראליים והתוצרת המקומית:

  • חברת קורנית דיגיטל
  • משרד החקלאות ופיתוח הכפר המעודד יצור תוצרת חקלאית מקומית
  • משרד התיירות 
  • משרד החוץ 
  • מכון הייצוא
  • התאחדות התעשיינים
  • נמל תל אביב

אורחת הכבוד של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 תהיה מעצבת העל הבינלאומית ד"ר מונה אל מנסורי מאיחוד האמירויות הערביות, המגיעה לראשונה לישראל ותציג קולקציה מרהיבה בעיצובה של 30 דגמים המוקדשים לשלום.

Dr. Mona AlMansoury מעצבת האופנה מאיחוד האמירויות צילום יחצ חול
Dr. Mona AlMansoury מעצבת האופנה מאיחוד האמירויות צילום יחצ חול

ד"ר מונה אל מנסורי, אמרה לרגל השתתפותה והגעתה לשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022:

"אני נרגשת מאד לקראת בואי לתל אביב ישראל, ואני רוצה להוות דוגמא מעשית ואמיתית להסכמי אברהם בין ישראל ואיחוד האמירויות, זאת עם הגעתי והשתתפותי בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אני רוצה להוות מודל להשראה ולהוות נקודת זינוק לכל האנשים מכל המדינות, לעשות צעדים דומים לא רק באופנה אלא בכל התחומים באשר הם". 

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022, יערך בין התאריכים 3-6/2022 לאורך 4 ימי תצוגות, ויכלול 24 תצוגות, בהשתתפות של למעלה מ 80 מעצבי אופנה ישראלים, בנמל תל-אביב, האנגר 11. 

מעצבי האופנה המשתתפים: דרור קונטנטו, טבע נאות בשיתוף 30 מעצבי אופנה ישראלים, סבינה מוסייב, שחר אבנט, נדב רוזנברג northern star, משכית, סיגל דקל לקורנית דיגיטל, טובהל'ה, מחלקת עיצוב אופנה בשנקר, עידן לרוס, אפרת קליג, שי שלום, חנה מרליוס, בננהוט, אלון ליבנה, רונית רפאל בשיתוף עמותת רוח נשית ואירוע התרמה לקרן אימהות ע״ש פינצ׳י מור בשיתוף עם קרן תל אביב והחממה project. 

השנה נראה את כניסתם הראשונה של מעצבים צעירים וחדשים שזו עבורם החשיפה ראשונה על בימת מסלול התצוגות: seven seventy  בעיצוב שמוליק בן שושן, ינקי ונטף, kesh limited של המעצבת קשת שפירו, דיויד וקסלר, שיר גולדשטיין,  ותצוגת upcoming designers בה המעצבים: אהרון גניש, אבירם פימה למותג Icialabas, רותם שאול ובית האופנה House of Jaffa בעיצוב גולן פרידמן, וג'ניפר קים. איפור שיער ראשי לכל שבוע האופנה יערך בחסות אמן האיפור והשיער מיקי בוגנים.

אירוע הגאלה יערך ביום ראשון ה-3.4.2022 בערב, עם אורחת הכבוד מעצבת האופנה ד"ר מונה אל מנסורי – המגיעה לראשונה לישראל.

ערב הגאלה יכלול שלושה אירועים מרכזיים, בהם תצוגת אופנה של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, במסגרתה תעשיית האופנה מתגייסת בעידוד תוצרת מקומית בהשתתפות 13 מעצבי אופנה ישראלים המעצבים דגם בהשראת פירות וירקות תוצרת מקומית. 

הענקת פרס מפעל חיים למעצבת טובה'לה חסין הכוללת תצוגת אופנה על דגמיה של טובהל'ה לאורך השנים מאוספה הפרטי של ד"ר מרים אדלסון. ותצוגת אופנה של אורחת הכבוד המעצבת ד"ר מונה אל מנסורי, המגיעה לראשונה לישראל מאיחוד האמירויות הערביות. 

את ערב הגאלה החגיגי תנחה גלית גוטמן. 

באמצעות משרד החוץ ומשרד התיירות, "שבוע האופנה קורנית תל אביב 22" יארח השנה משלחת של כ-50 אנשי תקשורת זרה המייצגים בין היתר את המדיות המובילות.

מפיק ראשי: מוטי רייפ, ארטדיירקטור קריאיטיב גדי אלימלך, בימאי תצוגות: נמרוד פלד. הפקה: רייפ אינטרטיימנט ודניאלה לנדאו-בסל. איפור שיער ראשי לכל שבוע האופנה יערך בחסות אמן האיפור והשיער מיקי בוגנים.

עודד פורר, שר החקלאות ופיתוח הכפר אמר לרגל פתיחת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022:

"היזומה הייחודית הזו משלבת בין אופנה כחול לבן לחקלאות מקומית, והיא חלק בלתי נפרד מהמהלכים שאנחנו מקדמים לטובת החקלאות הישראלית ולטובת חיזוק הגאווה הלאומית בתוצרת המקומית בכל תחומי החיים. בשבוע האופנה משתתפים משפיענים ומובילי דעה מהארץ ומהעולם, וזו הזדמנות פז להתגאות בתוצרת החקלאית הישראלית המובחרת שלנו, כמו גם בחקלאים המצויינים, ולחשוף את החקלאות הישראלית בעולם."

"בימים אלה אנו מקדמים את הרפורמה בחקלאות ששמה לה למטרה להפחית את יוקר המחייה לצרכן הישראלי. יחד עם זאת, יד ביד אנו שמים במרכז את חיזוק החקלאות הישראלית המקומית, קידום השקעות חסרות תקדים שיבטיחו את המשך קידומה של החקלאות המקומית, ולהבטיח הספקה סדירה של מזון טרי, בריא ואיכותי לתושבי ישראל כולם, גם תחת תנאי מזג אוויר משתנים. ההשקעה העצומה שלנו בפיתוח טכנולוגי ובמחקר פורץ דרך, לצד סל תמיכה בחקלאים הישראלים, והקמה של מטה חקלאות מקומית במשרד, הם מכלול של פעולות שיצעידו את החקלאות המקומית למציאות של המאה ה-21".

שר התיירות, יואל רזבוזוב:  "קיום שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 בישראל מסמן את החזרה לשפיות ואת חזרת התיירות. מדובר באירוע שיסוקרו בכל העולם.  לאופנה יש קהל ייחודי וגדול בכל העולם. ישראל ללא ספק מובילה גם בתחום הזה. לכן החיבור של אירועים מסוג זה לעובדה שישראל פתוחה לכולם, מחוסנים ולא מחוסנים, כשעכשיו קל מתמיד להיכנס, תביא לשיווק ישראל באור הנכון.

אנחנו מכירים ברצון העז של תיירים לחזור ולבקר פה ואני בטוח ששיתוף הפעולה עם שבוע האופנה, והגעתם של מובילי דעת קהל בתחום, תוסיף ערך רב למותג הישראלי"

מוטי רייפ צילום יח״צ
מוטי רייפ. צילום יח״צ

מוטי רייפ יוזם ומפיק הראשי של שבוע האופנה קורנית תל אביב אמר: 

"אנו גאים לפתוח את השנה ה-11 של שבוע האופנה קורנית תל אביב. במציאות הישראלית אנו מתמודדים בכל תקופה ושנה עם אתגרים גדולים, ולמרות כל אלה פנינו קדימה בגאווה וביצירה מקומית ישראלית. השנה אני נרגש מתמיד לפתוח את שבוע האופנה עם נבחרת מעצבים ותיקים לצד מעצבים רבים צעירים וחדשים. כל אחד מהשותפים לעשייה וליצירה מהווה עבורנו סמל לעתיד טוב יותר, ליצירה שנעשית תוך קידום פיתוח ושמירה על ערכי הקיימות, סמל לאומץ ותעוזה ליצירה. 

"בתוך היצירה המורכבת של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022, אנו ממשיכים גם השנה בדרך בה בחרנו, בדרך ערכי הקיימות עם שותפנו קורנית דיגיטל, וכמובן בדרך שינוי אידיאל היופי.

"מעל הכל אני גאה ונרגש לארח את אורחת הכבוד, המעצבת העולמית ד"ר מונה אל מנסורי המגיעה לראשונה לישראל במסגרת הסכמי אברהם ותציג תצוגת אופנה מלאה הכוללת 30 דגמים בעיצובה המוקדשים כל אחד מהם לשלום."

"גם השנה שבוע האופנה ימשיך את הדרך החשובה ביצירת וקידום המודעות, השיח והאופנה תחת נושא "שינוי אידיאל היופי", עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, בכל הגילאים, הגבהים, המגדרים והדתות. אנו נמשיך ונפעל למען יצירת השינוי בו אנו מאמינים, כי האופנה שייכת לכולם."

"השנה, אנו מחזירים למסלול התצוגות את קהל האורחים והמוזמנים, ושמחים לארח את הקהל יחד עם שותפינו הנותנים את תמיכתם ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד התיירות, משרד החוץ, המכון לייצוא והתאחדות התעשיינים. לחלק מתצוגות האופנה תתאפשר רכישת כרטיסים לקהל הרחב. "

"אני מאחל לכל מעצבי האופנה הישראליים הצלחה בשבוע האופנה, ונוטע בכל אחד מהם את החוזקות והאד"ר מונה הדרושה לעשייתם הנפלאה". 

עמר קולקה סמנכל שיווק קורנית דיגיטל צילום דיויד גרב Omer Kulka - 5
עמר קולקה סמנכל שיווק קורנית דיגיטל צילום דיויד גרב

רונן סמואל, מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל אמר לרגל פתיחת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022:

"אנחנו גאים להפיק את שבוע האופנה בתל אביב עם מוטי רייף גם הפעם ולהמשיך לייצר אופנה חדשנית באמצעות טכנולוגיה פורצת גבולות ברת קיימא, תוך כדי השפעה על הכלכלה, החברה והסביבה. כל עיני העולם נשואות לשבוע האופנה בישראל, שכבר שנים מוביל את הטרנדים בייצור אופנה חדשנית המבוססת על יצירתיות נטולת גבולות. קורנית דיגיטל הינה חברה בינלאומית הנסחרת בנאסד"ק וגאווה ישראלית, המובילה את מהפכת הפאשן-טק ברחבי העולם תוך כדי הקפדה על ייצור בעל טביעת רגל אקולוגית נמוכה"." 

עמר קולקה, סמנכ"ל השיווק של קורנית דיגיטל: "המפגש בין טכנולוגיה ליצירתיות מאפשר אופנה אלטרנטיבית, פורצת דרך, המאפשרת פרסונליות וייחודיות. אנחנו גאים להוביל את השינוי ואת החדשנות בתחום, לפתח פתרונות ממשיים לעיצוב והדפסה של הבגדים שאנו לובשים, תוך כדי ייעול מקסימלי של אמצעים הנדרשים לכך. אנו שואפים באמצעות הפיתוחים של קורנית דיגיטל, להעניק  לתעשיית האופנה, אחת מהתעשיות המזהמות בעולם, כלים לייצור אופנה אחראי כלפי כדור הארץ המבוסס על שימוש מינימאלי במשאבי הטבע והקטנת הפגיעה בסביבה".

ביתו של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 יהיה נמל תל אביב, האנגר 11

במסגרת "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022", יוצגו 6 תצוגות אופנה המבוססות במלואן על 100% קיימות באמצעות הדפסה דיגיטלית  בחברת קורנית דיגיטל השותפה הראשית של שבוע האופנה: 

המעצבים שי שלום, סיגל דקל עבור קורנית דיגיטל, דרור קונטנטו, ינקי ונטף,  Kesh limited של קשת שפירו ואלון ליבנה – כל אחד ממעצבים אלה יצר קולקציה שלמה בקורנית דיגיטל בהדפסה דיגיטלית מהמתקדמות בעולם.

קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המובילה את תחום ייצור האופנה On-Demand בעולם באמצעות טכנולוגיות הדפסה דיגיטלית בת קיימא. החברה הוקמה בשנת 2002, מונה כ-880 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של רונן סמואל המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף מאתיים בכל העולם. קורנית מספקת ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל, המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ומותגים מובילים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: https://ir.kornit.com/

על התצוגות ומעצבי שבוע האופנה קורנית תל אביב 22, על פי סדר האירועים:

יום ראשון ה 3.4.2022: 

דרור קונטנטו ממעצבי האופנה הבולטים בישראל יפתח את חגיגות שבוע האופנה ויציג קולקציית Black & White, השנה המעצב ישתף פעולה עם קורנית/ הקולקציה כולה נעשתה בשיתוף פעולה עם קורנית דיגיטל בהדפסה דיגיטלית.  

טבע נאות  – חברת נעלי הנוחות והאופנה  תעלה תצוגת אופנה המציגה את קולקציית הנעלים לעונת אביב קיץ 22, בשיתוף פעולה יצירתי עם 30 מעצבי אופנה ישראלים המקבלים הזדמנות מיוחדת להציג את יצירותיהם על בימת המסלול. 

סבינה מסוייב, מעצבת האופנה תציג את קולקציית אביב קיץ 2022 . קולקציה זו מביאה גן מלא בטקסטורות וצבעים בוהקים, טקסטילים יפיפיים מעוצבים באופן בלעדי למותג, על מנת להביא לחיים את האווירה השמחה והאופטימיות של עונת האביב. הבדים מגיעים במגוון צבעי פריחה בוהקים, פרינטים עדינים מעטרים ויסקוזה, שיפון משי נשפך וסאטן ג'קארד מבריק יחד עם קרושה אוורירי ופייטים טריקולור רקומים.

Seven seventy של מעצב האופנה שמוליק בן שושן בשיתוף TWIN, יציג את קולקציית color black series770  המציגה שילוב בין העתיד להווה, בין גלם לתוצר וחיבור בין כמה עולמות היוצרים נשמה אחת שלמה. חברת Twine Solutions משנה את כללי המשחק של תהליכי הייצור והצביעה המסורתיים בעולם הטקסטיל. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת צביעת חוטים מיידית בכל צבע רצוי, ללא צריכת מים, ועם פגיעה מינימלית בסביבה ובכך מקצרת משמעותית את הזמן הדרוש על מנת לייצר קולקציה.

Shahar Avnet Tel Aviv Korint Fashion Week 2021 ph Eran Levi (3)4
שחר אבנט שבוע האופנה 2021. צילום ערן לוי

שחר אבנט, מעצבת האופנה שחר אבנט , מעצבת אופנה ואמנית. תציג קולקציית ערב – אביב קיץ 2022, וקולקציית שמלות כלה. התצוגה נקראת ״על החיים ועל המוות״, ומדברת על מעגל החיים.

ערב הגאלה החגיגי של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022:

תצוגת אופנה פותחת של משרד החקלאות ופיתוח הכפר בשיתוף 14 מעצבי אופנה ישראלים, ביניהם. תצוגת האופנה ופרויקט התצוגה נעשה תחת הארט קריאייטיב של גדי אלימלך האמון על כל שבוע האופנה. במרכז התצוגה המסר המרכזי של קידום התוצרת המקומית בתמיכת משרד החקלאות בחיבורה הייחודי לאופנה הישראלית המהווה חלק מהייצור הישראלי. חלק  מדגמי התצוגה הודפסו בקורנית דיגיטל, ובין המעצבים המשתתפים: אלון ליבנה, ינקי ונטף, אהרון גניש, סבינה מוסייב, שחר אבנט, דויד וקסלר, שיר גולדשטיין, אבירם פימה, רותם שאול, עידן לרוס, בננהוט, נעמה בצלאל, אפרת קליג, גולן פרידמן ושי שלום. 

הענקת פרס מפעל חיים מטעם שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 למעצבת הוותיקה טובה'לה חסין, עם תצוגת אופנה מהאוסף הפרטי של הגברת ד"ר מרים אדלסון, המייצגת את יצירותיה של טובה'לה לאורך שנות פעילותה. 

תצוגת אופנה של אורחת הכבוד המעצבת ד"ר מונה אל מנסורי המגיעה לראשונה לישראל מהאמירויות, במסגרת הסכמי אברהם, ותציג 30 דגמים בעיצובה המוקדשים לשלום. 

ד"ר מונה אל מנסורי , היא מעצבת האופנה הראשונה באיחוד האמירויות שהחלה את הקריירה הבינלאומית שלה עוד בשנות ה-90 המוקדמות. ד"ר מונה אל מנסורי זכתה במספר פרסים בינלאומיים מגופים ממלכתיים, ראשי מדינות וממשלות. היא השתתפה בתצוגות אופנה רבות בעולם, בעיקר בלונדון, פריז, רומא ועוד. 

עיצוביה של ד"ר מונה אל מנסורי משקפים את המסורת של איחוד האמירויות, ושילוב בין תלבושות מסורתיות קדומות לעידן המודרני, בעולמות תלבושות לחתונות המסורתיות ובתחומי ההוט-קוטור. 

ד"ר מונה אל מנסורי מחזירה בשני תארי דוקטור מבית הספר לעסקים בלונדון ומאוניברסיטת בומבי בהודו. ומחזיקה בשני תארים מתקדמים בגיאולוגיה ובביולוגיה. 

לפני כשנה, נוצר קשר ראשוני בין ד"ר מונה אל מנסורי לבין מר אבירם ללוש מחברת עוה"ד DTKGG המטפל בחברות עסקיות רבות במזרח התיכון, וד"ר מונה אל מנסורי אירחה אותו בדובאי, מתוך אמונה שיש לתת ביטוי להסכמי השלום בין המדינות ואלה מתחילים בידידות וחברות. מתוך האמונה בה אמנות ואופנה יכולים לבנות את יחסי השלום, ד"ר מונה אל מנסורי הציעה לארח מעצבים ישראלים באמירויות. 

מר אבירם ללוש חיבר בין ד"ר מונה אל מנסורי לבין מוטי רייפ, אשר הזמינה להיות אורחת הכבוד ב"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022". לאחר התלבטויות לא קלות,  ד"ר מונה אל מנסורי החליטה להגיע לתל אביב ולישראל, מתוך האמונה שאינך באמת יכול לתמוך בשלום, אלמלא אתה יוצר אותו בעצמך, למרות המחיר הגדול שייתכן שתצטרך לשלם. 

היום השני לשבוע האופנה ה-4.4.2022:

נדב רוזנברג Northern Star יציג את  קולקציית קיץ 2022 בחגיגה מרגשת במיוחד, עשר שנים למותג. הקולקציה היא מסע הרפתקני בין המוכר והידוע לבין הלא נודע.

בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל – בית האופנה משכית מכריז שנגמרה הקורונה והגיע הזמן לפרוח, לצמוח, לצאת אל השמש ולגדול. השנה על המסלול של משכית יצעדו נשים חזקות אשר ילבשו קולקציית קיץ עשירה בפריטים שמתאימים מהיום ללילה עם הסגנון המוקפד והמתוחכם של בית האופנה. בתצוגה יוצג לראשונה שילוב של פריטים מקולקציית משכית ומהליין הנגיש של המותגM by Maskit  אשר יוצגו על המסלול בצורה משולבת כפי שבית האופנה מאמין שראוי.

Upcoming Designers  – תצוגת האופנה של מעצבים צעירים שנבחרו על ידי מוטי רייפ וקורנית דיגיטל המעניקים להם את הבמה וההזדמנות לעלות על מסלול התצוגות: אבירם פימה, אהרון גניש, רותם שאול, גולן פרידמן וג'ניפר קים. 

סיגל דקל בחסות קורנית דיגיטל, מציגה קולקציית קייץ אקלקטית, בהדפסים מגוונים ובשילובי צבעים היוצרים טוטאל לוק אורבני, נשי וחזק. הקולקציה מביאה לידי ביטוי את היכולות הטכנולוגיות של קורנית בעולם האופנה החדש והמתקדם בעידן הקיימות.

ינקי ונטף Yanky & Nataf התצוגה הראשונה של בני הזוג ינקי ונטף, תהיה באווירת מסיבה שתערך על המסלול, חגיגה שנעה אחורה וקדימה בציר הזמן ומלווה מהשראות משנות ה-80, שנות ה-90 ועד שנת 2030 והעולם הדיגיטלי.  הקולקציה נעשתה בשיתוף קורנית דיגיטל. 

טובהל'ה ונעמה חסין –  מתוך הכאוס בעולם מגפות ומלחמה טובהל'ה ונעמה חסין המעצבות רואות את האור בקצה המנהרה, עם קולקציה אופטימית אביבית מלאת הומור.  זה המקום לציין שהשנה טובהל'ה בת ה -75 תקבל פרס מפעל חיים על 35 שנות פעילות שבהם מככבת בעולם האופנה הישראלי.

החממה project  – פרויקט ייחודי אשר ייחשף בהמשך 

יום שלישי 5.4.2022

Kesh limited של המעצבת קשת שפירו תציג קולקציה שנוצרה כדי להעביר את התחושות של השנתיים האחרונות, עולם הפוך, סמי-וירטואלי, אופטימי, אך עדיין שבור. ההדפסים בקולקציה נוצרו בשיתוף עם קורנית דיגיטל, ומעמיקים את החיבור בין העולם האנושי רגשי לטכנולוגי. 

דוד וקסלר – "יש לי בעיות" קולקציית הביכורים של המעצב דוד וקסלר מלווה אותו בתהליך גמילה מחומרים. ערגה לתקופות פשוטות יותר בראשית שנות ה2000, לפני הדיכאון והסמים כשעיקר הדאגות היו כיבושי טירות במשחקי מחשב וניצחון בקרבות עם החבורה ב״מבוכים ודרקונים״. בתצוגה אנו מלווים בשנית את שבט יושבי המדבר שהכרנו בעבודתו הקודמת של המעצב והפעם הם מתמקמים מחוץ למאורתו של הדרקון. ביקום עתידני פוסט אפוקליפטי בו אין חברות אופנה וכל מה שנותר הוא מדבריות בגדים אינסופיות המזהמות את הקרקע ומי התהום. חולצות תנועות נוער מתערבבות עם מדי צהל ובית חולים לכדי מערכות לבוש ממוחזרות טעונות רגשית המיועדות לכל גוף ומגדר.

שבוע האופנה 2022 – המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר – המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר היא המוערכות בעולם האופנה.  בשנת 2021 נבחרה המחלקה לאחת מעשרת המחלקות המובילות בעולם על פי מגזין Forbes  הבינלאומי. זאת, בשל היותה פורצת דרך ומעצבת את עתיד האופנה על ידי תוכנית לימודים ייחודית המשלבת שימור מסורות קראפט והיסטוריה לצד תכנים טכנולוגיים חדשניים, שיטות היברידיות ללימודי עיצוב, ערכי קיימות ושיתופי פעולה יוצאי דופן עם תעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. 

תצוגת האופנה של שנקר, בשבוע האופנה קורנית תל אביב חושפת את עבודותיהם של סטודנטים משנים ב' ג ' ו ד' מכל קשת הקורסים המוצאים במחלקה. אלו, מציגים את התעוזה והמקוריות הלא מרוסנת הפועמת בליבם של המעצבים הצעירים והמבטיחים המלווים יד ביד בצוות המרצים המוביל בתחומו.

הקורסים המשתתפים בשבוע האופנה: בגדי גברים, חולצה ליבנה, ,Genderless , מה אכפת לי, תרבויות עולם, מישהו לרוץ איתו, הלבשה תחתונה Old and Fashion סריגים, Ready to wear, תלבושות לבמה, מחויטים, מחויטות, בגדי עור, שמלה שחורה, כור היתוך, ההיסטוריה של המחר, Fashion Tech ,יוצא מן הכלל, על משמעות ואופנה, ג'ינס, F43D, איתחול אופנה ועוד.

עידן לרוס ישיק בפעם הראשונה לשבוע האופנה את קו ה-bridal לקיץ 2022

אפרת גליק  קולקציית הקוטור של מעצבת אופנת העילית אפרת קליג מייצגת את עולם האופנה הבינלאומי – מסיבת החיים.  fight fire and love.

שי שלום מעצב האופנה העילית יציג קולקציית הוט קוטור בשפה העיצובית הייחודית לו. הקולקציה כולה הודפסה על ידי קורנית דיגיטל. קולקציית אביב קיץ של המעצב, לקוחה מעולמו הפרטי של המעצב, כאספן נלהב ומסור של קרמיקה ישראלית משנות ה50-60. באוספו הפרטי, נמצאים כ600 פרטי קרמיקה של חברות שפעלו בארץ בשנים אלה, לפיד, חרסה, בית היוצר ועוד.

הקולקציה הנוכחית , נשענת על מוטיבים מרכזיים מאוסף הקרמיקה ובכלל זה הדפסים המאפיינים את הסדרות השונות.  מאחר ואופן הייצור של קרמיקה בשנות ה50 ואילך נשען  על ייצור יחידני, תוך איור ועיטור ידני של כל פריט, תאמה התפיסה העיצובית והביצועית את עבודתו של המעצב לאורך השנים, ומכאן התהוותה קולקציה ישראלית חדשה .

רונית רפאל כוהנת הביוטי בערב "הוד עצמאותה", על המסלול יעלו 30 נשים מבוילות מתחומים שונים. – יתקייים פאנל בנושא עצמאות כלכלית בהנחיית גלית גוטמן ומוטי רייפ. 

רונית רפאל אמרה: "אנחנו שמחים לקחת חלק בשבוע האופנה הישראלי זו השנה השלישית ברציפות.  תחומי העיסוק שלנו – יופי ואסתטיקה הם חלק בלתי נפרד מעולם האופנה ולמעשה משלימים זה את זה.  נשים וגם גברים מרגישים הרבה יותר טוב, בטוחים בעצמם ומגיעים להישגים כשהם נראים במיטבם ואנחנו שמחים לעזור להם בדרך עם האפשרויות הכי טובות שיש לתחום הזה להציע.  לפני כשנתיים  הצטרף מוטי רייף  לצוות השגרירים של רונית רפאל  ומאז הוא תורם מכישוריו על מנת להעמיק את המודעות והאפשריות  בקרב המין הגברי. התצוגה שלנו השנה   תקרא ״ הוד עצמאותה״׳  והיא תיתן דגש על  ניהול פיננסי עצמאי. לקוחות נבחרות שלנו מכל קצוות הארץ ובטווח גילאים רחב יצעדו על המסלול לצד  השגרירות  והעובדות שלנו בתצוגה מרהיבה של  עוצמה יופי נשי ובטחון. ״

יום רביעי 6.4.2022 

NANIG בעיצוב שיר גולדשטיין  NANIG – בעיצובה של שיר גולדשטיין הוא מותג שנולד מתוך אהבה ותשוקה לאופנה בת קיימא. המותג מחבר בין עולמות ישנים וחדשים, שואב את הרשאותיו מאירופה של שנות ה40 ו ה50, מזיכרונות וסיפורים השזורים בילדותה של המעצבת ומשלבם בעיצובים בעזרת טכנולוגיות חדשות ועדכניות. שיר למדה עיצוב אופנה בבית הספר היוקרתי לאופנה ואומנויות מרנגוני במילאנו והתמחתה בבית האופנה CHANEL. 

בשבוע האופנה 2022 בתל אביב תחשוף שיר את קולקציית הביכורים שלה, אשר עוסקת בהעצמה נשית וכל דגם מייצג דמות נשית חזקה ופורצת דרך מההיסטוריה. דמות נשית מרכזית אשר מלווה את המעצבת ומהווה בסיס להקמת המותג היא סבתה ומשפחתה, אשר הייתה יצירתית מאוד ובעלת חוש אסתטי מפותח ויוצא דופן. בין היתר שימשה סבתה כיו"ר ויצ"ו שוויץ אשר פועלת למען קידומן של נשים.

חנה מרליוס מעצבת האופנה החרדית תציג את קולקציה בהשראת אלים יווניים ומומיות, היא מורכבת מחוטי משי שעוטפים את הגוף שלנו בצורה טבעית.  קולקציה שאינה משנה את גוף האישה בבדים שלה אלא מתאימה את עצמה לגוף של כל אחד מאתנו.

שבוע האופנה קורנית תל אביב דרור קונטנטו קרדיט צילום ערן לוי (23)1
שבוע האופנה קורנית תל אביב דרור קונטנטו. צילום ערן לוי

בננהוט של נטע אלחמיסטר ונועה בני  – יציגו השנה קולקציה בהשראת חופי הים האקזוטיים, לצד קולקציית בגדי הים בצבעים עזים וגזרות חצופות יוצגו מספר בגדי חוף בעיצוב השתיים לצד אביזרי אופנה ייחודיים למותג. 

אלון ליבנה מעצב האופנה מציג את קולקציית קיץ 2022, הקולקציה נקראת ETHER וכולה נעשתה בהדפסה דיגיטלית של קורנית דיגיטל. זאת פעם ראשונה בה אלון מציג קולקציה שכולה מודפסת. 

לוח תצוגות האופנה של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 יתפרסם בקרוב. תצוגות האופנה החל מיום ראשון בבוקר
ה-3.4.2022 ועד יום רביעי ה-6.4.2022, בנמל תל אביב, האנגר 11. 

פעילות בנמל תל-אביב במהלך שבוע האופנה: 

"במהלך שבוע האופנה יוקם בנמל תל-אביב מתחם מיוחד, ה-FASHION GARDEN LOUNGE ברחבה הדרומית של שוק נמל תל-אביב (האנגר 12), שם ניתן יהיה להתרווח על רקע הים ורחש הגלים, לנוח בין תצוגה לתצוגה ולצפות בתצוגות שיוקרנו על מסך ענק.

מוזיקה שמחה, מסעדות ודוכני מזון, מרגריטות ובירות יוצעו מבר קוקטיילים שיפעל במקום.

המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב בתאריכים 4-7.4 , ימים ב'-ה' בין השעות 10:00-21:30 "

לדברי מנהל נמל תל-אביב ויריד המזרח, דן מנשה: "אנו שמחים לארח גם השנה את שבוע האופנה והמעצבים המוכשרים. נמל תל אביב מהווה בית ליוצרים ואמנים ישראליים מכל התחומים, אשר מקבלים במה מרכזית להצגת כישוריהם וקידום יצירותיהם, אם בתערוכות, בבית היוצר, בבתי העסק או על רחבת הדק ואך טבעי שאירוע האופנה המשמעותי בישראל יתקיים בנמל תל-אביב".

כרטיסים לחלק מהתצוגות בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022
ניתן לרכוש באתר האנגר 11
מחיר הכרטיסים החל מ-100 שקל ועד  350 שקל

http://hangar11.co.il/events/fashion-week-2022/

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק