שבוע האופנה של מרצדס בברלין

Designer Sofia Ilmonen - 5
|

שבוע האופנה של מרצדס בברלין, אשר יתקיים השבוע, יכלול גם מכירה פומבית למען פליטי אוקראינה ותצוגת פתיחה של המעצבת סופיה אילמונן

ברוח האופנה המודרנית, מעצבים וכישרונות צעירים בתחום העיצוב מרחבי העולם יתאספו השבוע במתחם ה"קראפטוורק" בברלין, לכבוד תצוגות שבוע האופנה של מרצדס. המוטיבים של השבוע הם: קיימות, יזמות ודיגיטציה – עם המטרה להעלות מודעות ולקדם אופנה ברת-קיימא.  

פריטי אופנה מהתערוכות יוצאו למכירה במסגרת מכירה פומבית וירטואלית, במסגרתה הרוכשים יוכלו להציע סכומים באופן אנונימי דרך דף האינסטגרם של שבוע האופנה. הסכום הכולל שייאסף, בנוסף לסכום שיינתן על ידי מרצדס בנץ, ייתרם לטובת עזרה הומניטרית לפליטי המלחמה באוקראינה. 

מתוך מחויבות לעתיד בר-קיימא, גם בעולם האופנה יוקרתי, מרצדס בנץ עובדת על מנת להבטיח צמיחה עתידית ירוקה בתחום. החברה ממצבת את עצמה בקנה אחד עם ערכים כמו: יוזמה, חדשנות ויצירתיות בתחום הקיימות. 

 זוכת "פרס מרצדס בנץ לקיימות" לשנת 2021, המעצבת הפינית סופיה אילמונן, תציג את הקולקציה שלה בתצוגת הפתיחה של השבוע, זאת במסגרת תכנית "כישרונות האופנה של מרצדס בנץ". יצירתה של סופיה עושה שימוש בבד הניתן לשימוש מחדש בצורות שונות. 

שבוע האופנה של מרצדס בברלין - 5
Designer Sofia Ilmonen. צילום: יח״צ

במסגרת התוכנית לכישרונות צעירים, מרצדס בנץ תמכה בכ-170 מעצבים ובמעל ל-30 פלטפורמות מסביב לעולם, בערים שונות כמו: מילאנו, לונדון, ניו-יורק, בייג'ינג, סידני, פראג, איסטנבול וברלין.

ג'נס קונאת, חבר מועצת ההנהלה של מרצדס, ציין כי: "דרך התמיכה המתמשכת שלנו בשבוע האופנה, אנו רוצים להמשיך ולתמוך בכישרונות צעירים בינלאומיים ולחבר בין אופנה, אומנות ועיצוב כתרומה לגיוון רב-תרבותי. בשיתוף פעולה עם המעצבים, אנו תומכים במאמצים המתמשכים לטובת אוקראינה על ידי מכירה פומבית של פריטי התצוגה, אשר הרווחים ממנה יעברו לתרומה. מרצדס בנץ תוסיף תרומה נוספת לזאת שתתקבל מהמכירה" 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות עיצוב אופנה, תעשיית האופנה
תגובות פייסבוק